Gå til innhold

Dere som ikke nettdater....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med at de fleste er på nettdating sider eller apper, er jo det selv. Opplever der at man ofte har en god dialog, men at det plutselig blir stille. Vet jo hvordan det er, det dukker opp noe som er mer interessant eller annet... Gjør det jo selv :fnise: Vel vel, begynner å bli litt lei hele greia og lurer på hvor i huleste dere som ikke nettdater treffer folk? Hvordan? Jeg er 43, barn annenhver uke, trener litt på helsestudio, men ellers har jeg liksom ikke noen hobbyer. Å kjøpe seg hund er uaktuelt, men ser at det er en genial icebreaker. 

Gi meg noen tips da! 

:danse:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, har ingen tips å gi. Men si fra om du får noen gode, så kan jeg stjele ideer herfra ;)

Skrevet

Om det er lov å spøke litt: gå i kirken om du er kristen. Syng i kor eller delta på aktiviteter der. 

Er ikke kristen selv men det funker.

Generelt frivillig arbeid for noe man brenner for.  Melde seg inn i Røde kors eller lignende.

Møter mange fine mennesker der<3

Skrevet
10 minutter siden, canacas skrev:

Haha, har ingen tips å gi. Men si fra om du får noen gode, så kan jeg stjele ideer herfra ;)

Fikk tips om å arrangere venners venner fest. Ikke så dum ide egentlig.... :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Freshsister skrev:

Om det er lov å spøke litt: gå i kirken om du er kristen. Syng i kor eller delta på aktiviteter der. 

Generelt frivillig arbeid for noe man brenner for.  Melde seg inn i Røde kors eller lignende.

Ja, god ide, men jeg har problemer med å få fulgt opp da jeg har barn som er rimelig aktive annenhver uke. 

Skrevet

Kjenner til problemet! 

På kvelden i matbutikken treffer du single menn.

Bra tips det også;)

Skrevet
4 minutter siden, Snappa skrev:

Fikk tips om å arrangere venners venner fest. Ikke så dum ide egentlig.... :tommelopp:

Jeg håper på en invitasjon til en sånn fest snart😎

Ellers blir det gjennom barna. Vis deres aktivitet eller pappaen til en venn.

Anonymkode: cc981...5a1

• Liker 1
Skrevet

Hva med verv i fm ungenes aktiviteter? Ikke for å sjekke, men for å bli kjent med flere som både har barn og er villige til å ta et tak? Kanskje du treffer en alenefar? Utvider i alle fall kontaktflaten. Selv traff jeg samboer gjennom venners venner. Men hadde jeg vært single igjen, skulle jeg vært flinkere til å være mer frempå i hverdagen. Du kan jo gå turer uten hund også. Kanskje med kameraet for naturbilder? Kan også være en icebreaker.

Anonymkode: 4d6be...322

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Uff, jeg har sett min mor gjøre alt for mange tabber på nettsider som er spesifikt for flørting, så jeg tør ikke prøve selv. Nei, jeg møter folk når jeg minst venter det, om det er tilfeldigheter eller skjebnen eller hva nå vet jeg neimen ikke. Det beste rådet jeg kan gi (og som jeg har forsøkt å gi min mor lenge) er å pakke tursekken, kjøpe deg en flybillett kun til deg selv, være åpen for alt underveis og se hva som skjer. 

Skrevet
10 minutter siden, Freshsister skrev:

Kjenner til problemet! 

På kvelden i matbutikken treffer du single menn.

Bra tips det også;)

Hva?

Hva i alle dager snakker dere om da? Meloner? :fnise: Neida, men kommer du virkelig i kontakt med fyrer i matbutikken?

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Freshsister skrev:

Dette må være frustrerende for de som faktisk er der for å det disse aktivitetene er for. For disse tipsene er gitt minst 200 ganger nå og det må vanke minst 1000 slike desperate personer på disse stedene som går dit for å finne seg noen eller få seg noe og ikke gjør jobben eller ikke er seriøse for jobben. 

Anonymkode: b8045...af7

• Liker 2
Skrevet

Trikset må vel være å ikke være så veldig på utkikk, men heller ha det trivelig og bare ta det som det kommer :)

Anonymkode: 0e78d...d65

• Liker 6
Skrevet

Delta på ting du virkelig interesserer deg for. Det kan føre til at du møter single likesinnede mennesker. Og det vil kun være en bonus. Ikke delta på masse rare greier bare for å møte noen, det gir et urealistisk bilde av deg til en mulig partner, og det ønsker du vel ikke?

Anonymkode: 5b446...da2

• Liker 5
Skrevet

Om du liker menn godt opp i årene er kaffeer på kjøpesentre på dagtiden plassen å være :P 

Anonymkode: b4f17...410

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være frustrerende for de som faktisk er der for å det disse aktivitetene er for. For disse tipsene er gitt minst 200 ganger nå og det må vanke minst 1000 slike desperate personer på disse stedene som går dit for å finne seg noen eller få seg noe og ikke gjør jobben eller ikke er seriøse for jobben. 

Anonymkode: b8045...af7

Joa, ser den, men ville jo feks ikke blitt Enga supporter, da fotball/ hockey er uinteressant for meg og bare ville blitt snålt. Kor derimot, kunne vært aktuelt. Kan jo ikke fly på steder hvor man blir en byrde. 

Og litt trist at du kaller meg for desperat. Jeg ønsker bare å treffe en fin fyr, men ikke villig til å gå gjennom ild og vann for å få det til. Det er vel ikke desperat å ønake seg en kjæreste etter 4,5 år som singel?

• Liker 5
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du liker menn godt opp i årene er kaffeer på kjøpesentre på dagtiden plassen å være :P 

Ha ha! Takk, men nei takk :tongue:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gir dette meg Helge Jordal vibber.... ?? :fnise:

Anonymkode: 5b446...da2

Skrevet
22 timer siden, Snappa skrev:

Regner med at de fleste er på nettdating sider eller apper, er jo det selv. Opplever der at man ofte har en god dialog, men at det plutselig blir stille. Vet jo hvordan det er, det dukker opp noe som er mer interessant eller annet... Gjør det jo selv :fnise: Vel vel, begynner å bli litt lei hele greia og lurer på hvor i huleste dere som ikke nettdater treffer folk? Hvordan? Jeg er 43, barn annenhver uke, trener litt på helsestudio, men ellers har jeg liksom ikke noen hobbyer. Å kjøpe seg hund er uaktuelt, men ser at det er en genial icebreaker. 

Gi meg noen tips da! 

Jeg er snart 40 år. Har nettdatet litt tidligere. Men nå i det siste har jeg ikke hatt lyst eller motivasjon til å date. Har ikke ork på flere nederlag. Jeg må si at jeg forstår ikke hvor dere henter motivasjon fra, og overskudd for å date. Jeg jobber ganske mye og har så lite fritid at jeg ikke orker å bruke fritiden min på å bli såret osv. Har barn og nok av interesser. Jeg forstår ikke at man nødt å gå på let etter å bli kjent med folk hele tiden. Hører mange som absolutt må treffe og bli kjent med folk. 

Skrevet
På 24.11.2016 den 23.05, Snappa skrev:

Gi meg noen tips da! 

PM-funksjonen her på KG :)

Anonymkode: f8fe5...2cf

Skrevet
13 timer siden, JenniferA skrev:

Jeg er snart 40 år. Har nettdatet litt tidligere. Men nå i det siste har jeg ikke hatt lyst eller motivasjon til å date. Har ikke ork på flere nederlag. Jeg må si at jeg forstår ikke hvor dere henter motivasjon fra, og overskudd for å date. Jeg jobber ganske mye og har så lite fritid at jeg ikke orker å bruke fritiden min på å bli såret osv. Har barn og nok av interesser. Jeg forstår ikke at man nødt å gå på let etter å bli kjent med folk hele tiden. Hører mange som absolutt må treffe og bli kjent med folk. 

Har du ikke behov for sex da?

Anonymkode: f8fe5...2cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...