AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Når jeg klør på brystene, blir huden helt blosprengt! Jeg klør ikke mye engang, kan bare være i 3 sekunder, alikevell blir huden helt blodsprengt (man kan se blode under huden). Prøvde å klø meg på det andre brystet uten at det klødde, og det samme skjedde der. Er huden bare ekstremt tynn på brystet? Anonymkode: b66e4...a53
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Klør du så stimulerer du blodsirkulasjonen under huden. Klør du hull så blør du på samme måte som om du ramler og får hull på knærne. Anonymkode: 4ead2...0cf 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Ja man kan klø seg til blods.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Ja okei, skjønner det. Men det er liksom bare på rystet dette oppstår + det er bare såvidt jeg klør, så blir hele brystet blodsprengt. Men får snakke med legen:) Anonymkode: b66e4...a53
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja okei, skjønner det. Men det er liksom bare på rystet dette oppstår + det er bare såvidt jeg klør, så blir hele brystet blodsprengt. Men får snakke med legen:) Anonymkode: b66e4...a53 Hvis jeg vasker meg medium hardt med klut under armene (der er det også tynn hud), så blir jeg også vedvarende rød på huden. Dette er nok ikke noe som trengs å ta opp lege Anonymkode: cfa30...705 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Ja, prøv elveblest. Sånt blir det blod av. Anonymkode: ec9c3...d41
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja okei, skjønner det. Men det er liksom bare på rystet dette oppstår + det er bare såvidt jeg klør, så blir hele brystet blodsprengt. Men får snakke med legen:) Anonymkode: b66e4...a53 Sorry jeg misforsto. Blir hele brystet blodsprengt etter å ha klødd litt på et lite område på brystet? Det høres rart ut Anonymkode: cfa30...705 1
Djungelvrål Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 Det har vel de fleste gjort hundrevis av ganger? Jeg gjør det ihvertfall når jeg får myggstikk og stikk fra andre insekter også klør jeg meg til blods på leggene innimellom på vinteren fordi jeg er så tørr. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Ja, nå er jeg veldig vanskelig, men vil bare presisere at jeg ikke bare blir rød, jeg blir slik (bilde nedenfor) men okei, skjønner at dette nok ikke er så farlig da :-p Anonymkode: b66e4...a53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå