smofie Skrevet 27. november 2004 #1 Skrevet 27. november 2004 Ligger blintarmen på høyre eller venstre side? Har så vondt i venstre side, litt øm følelse konstant men spesielt vondt med stikking og ømt når jeg hoster eller nyser ol.
*Lene* Skrevet 27. november 2004 #4 Skrevet 27. november 2004 Ligger blintarmen på høyre eller venstre side? Har så vondt i venstre side, litt øm følelse konstant men spesielt vondt med stikking og ømt når jeg hoster eller nyser ol. Tykktarmen ligger på venstre side!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. november 2004 #5 Skrevet 27. november 2004 Kan være luft i tykktarmen?
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 27. november 2004 #6 Skrevet 27. november 2004 Blindtarmen ligger på høyre side.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #7 Skrevet 27. november 2004 ...hvorfor all latteren? Hadde du tatt med hele sitatet vill du fått med deg at innleggeren har vondt i venstre side, og at svaret er i forbindelse med det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #8 Skrevet 27. november 2004 Jeg kjønner at svaret er i forbindelse med det, men blindtarmen ligger jo på høyre side. Var ikke for å være hånlig mot noen. Syntes bare det var morsomt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #9 Skrevet 28. november 2004 Det er veldig vanlig å få smerter på venstre side om en har blintarmbetennelse....selv om tarmen er høyre side...Har tatt den selv og jeg fikk fortalt dette av legen.
Gjest Virvel Skrevet 30. november 2004 #10 Skrevet 30. november 2004 Og det finnes også mennesker som har blindtarmen på feil side, altså venstre. Best å få det sjekket for sikkerhets skyld, er det ikke?
meta2 Skrevet 7. desember 2004 #11 Skrevet 7. desember 2004 Vi var på legevakten med jentungen, og legen sa at en kjente ofte smerter på venstre side. Vi skulle føle med og om smertene kom på venstre side måtte vi ringe med en gang. Hun har nok bare og ofte luftsmerter. Men en blir redd når mindre barn gråter og tar seg til HØYRE side. :-(
Gjest Anonymus Skrevet 6. november 2010 #12 Skrevet 6. november 2010 Heisann ! Blin tarmen kan ligge på begge sider faktisk. og av at du har vondt når du hoster/nyser osv.. kan det være at musklene er støle eller noe sånt.. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå