AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #21 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Hvorfor ventet du en time før du svarte? Jeg tenkte at han skulle uansett svare om det kom til å bli så seint som han trodde. Hadde egentlig inke tenkt å svare men siden det ikke kom svar skreiv jeg oki. Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #22 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er 34 begge. Var på en koselig cafe og hadde en kopp te Anonymkode: f9495...7a1 Slik jeg har forstått det, er menn i den alderen litt vanskelige når det gjelder å vise interesse- etter mine egne erfaringer. Jeg tror han bare er opptatt med jobb - og jeg tror nok du vil høre fra han etterhvert. Eksen min, som faktisk var veldig interessert i meg, avlyste flere ganger i startfasen pga jobb. Jeg tenkte at han bare ikke var interessert. Kunne få veldig kjølige svar som jeg tolket som at han ikke var interessert. Han sa han skulle sende mld senere men det kunne gå opptil to!! dager. Helt håpløst, jeg ga nesten opp.. men det kom seg veldig. Han var også 34. Anonymkode: 5c82b...218
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #23 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingenting jeg vil du skal svare. Jeg ville bare tolket et enkelt "oki" etter en time som at vedkommende var sur. Mulig han ikke ser slik på det. Jeg synes det hadde vært bedre å svare noe som "ok Da prøver vi igjen en annen dag". Viser mer interesse. Anonymkode: 3c65b...ed7 Det tenkte jeg ikke på. tror jeg sender en melding at vi kan prøve å finne på noe en anen dag Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #24 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenkte jeg ikke på. tror jeg sender en melding at vi kan prøve å finne på noe en anen dag Anonymkode: f9495...7a1 Sikkert like greit det. Da får du i alle fall et mer sikkert svar på om han er interessert i en ny date eller ikke Anonymkode: 3c65b...ed7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #25 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok rett. Ville du spurt om ny date eller bare latt være? Anonymkode: f9495...7a1 Jeg ville antagelig vært så piss at jeg slettet nummeret og alt annet og bare gått videre. Nå har jo du vært tydelig på at du ønsket å treffes, og når du får den uklare responsen om: "Sender en melding." som i realiteten kan bety hva som helst og når som helst innenfor et tidspunkt på flere mnd... Slik det er nå kan du ikke reagere på noe som helst uansett hva han gjør og når han gjør det, fordi han har ikke gitt klar lovnad om noe som helst. Anonymkode: aa2d5...4b5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #26 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Slik jeg har forstått det, er menn i den alderen litt vanskelige når det gjelder å vise interesse- etter mine egne erfaringer. Jeg tror han bare er opptatt med jobb - og jeg tror nok du vil høre fra han etterhvert. Eksen min, som faktisk var veldig interessert i meg, avlyste flere ganger i startfasen pga jobb. Jeg tenkte at han bare ikke var interessert. Kunne få veldig kjølige svar som jeg tolket som at han ikke var interessert. Han sa han skulle sende mld senere men det kunne gå opptil to!! dager. Helt håpløst, jeg ga nesten opp.. men det kom seg veldig. Han var også 34. Anonymkode: 5c82b...218 Du har muligens rett. Virket intresert sist, selv om ting kan forandre seg på noen dager. Fra en annen komentar her var det ikke så lurt å bare svare oki. Så tenkte å sende en meld at han får ha en fin kveld og vi kan finne på noe en annen dag Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #27 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville antagelig vært så piss at jeg slettet nummeret og alt annet og bare gått videre. Nå har jo du vært tydelig på at du ønsket å treffes, og når du får den uklare responsen om: "Sender en melding." som i realiteten kan bety hva som helst og når som helst innenfor et tidspunkt på flere mnd... Slik det er nå kan du ikke reagere på noe som helst uansett hva han gjør og når han gjør det, fordi han har ikke gitt klar lovnad om noe som helst. Anonymkode: aa2d5...4b5 Du har et poeng. Men om jeg sender en meld så får jeg kanskje et svar på om han vil på ny date. Men kan ende opp med ja selvfølgelig vil jeg treffe deg på nytt men det kan være noe en bare sier også., Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #28 Skrevet 24. november 2016 Jeg sendte meld om treffes en annendag. Fikk svar forsatt på jobb håper du klarer å kose deg i kveld uansett. Velvel. Nå føler jeg det er opp til han og ta kontakt om han vil. Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #29 Skrevet 24. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte meld om treffes en annendag. Fikk svar forsatt på jobb håper du klarer å kose deg i kveld uansett. Velvel. Nå føler jeg det er opp til han og ta kontakt om han vil. Anonymkode: f9495...7a1 For en tafatt fyr. Vet ikke om jeg hadde giddet jeg. Ikke vent på at han skal ta kontakt ihvertfall, finn deg en annen å gå på date med imellomtiden! Anonymkode: 5c82b...218 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #30 Skrevet 24. november 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte meld om treffes en annendag. Fikk svar forsatt på jobb håper du klarer å kose deg i kveld uansett. Velvel. Nå føler jeg det er opp til han og ta kontakt om han vil. Anonymkode: f9495...7a1 Æsj, for en kjiping..ikke ta kontakt mer. Han hadde ikke svart på den måten om han brydde seg eller var en ca ok mann. Anonymkode: 8ae08...e56
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #31 Skrevet 24. november 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj, for en kjiping..ikke ta kontakt mer. Han hadde ikke svart på den måten om han brydde seg eller var en ca ok mann. Anonymkode: 8ae08...e56 Enig, kjiping.. Han får ta kontakt hvishan vil. Men sitter ikke å venter Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #32 Skrevet 24. november 2016 Jeg skjønte ikke hvorfor dere mener han er kjip og tafatt når han skriver at han fremdeles er på jobb? Først har han avlyst dagens avtale fordi han må jobbe overtid, og en time etterpå får han et slapt "ok" til svar. Og senere svarer han ts at han håper hun koser seg uansett ikveld - det tolker jeg som at han håper kvelden ble ok selv om han måtte avlyse. Jeg tenker at begge to virker ikke super-ivrige i kommunikasjonen sin. Ts, det kan fremdeles være håp! Jeg vet selv at hvis det blir uventet overtid så er det gjerne travelt på jobb, så jeg hadde ikke forventet at han skulle ha tid å sende sms'er hele kvelden da. Anonymkode: 9bfe0...c5a 2
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #33 Skrevet 24. november 2016 Hvordan gikk dette så fort over i dust og drittsekk osv? Ikke glem at folk har liv de skal leve, og ikke alle er like på hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #34 Skrevet 25. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte ikke hvorfor dere mener han er kjip og tafatt når han skriver at han fremdeles er på jobb? Først har han avlyst dagens avtale fordi han må jobbe overtid, og en time etterpå får han et slapt "ok" til svar. Og senere svarer han ts at han håper hun koser seg uansett ikveld - det tolker jeg som at han håper kvelden ble ok selv om han måtte avlyse. Jeg tenker at begge to virker ikke super-ivrige i kommunikasjonen sin. Ts, det kan fremdeles være håp! Jeg vet selv at hvis det blir uventet overtid så er det gjerne travelt på jobb, så jeg hadde ikke forventet at han skulle ha tid å sende sms'er hele kvelden da. Anonymkode: 9bfe0...c5a Men nå spurte jeg om vi skulle finne på noe en annen dag. Det svarte han ikke på. Ok han har hatt en lang dag utifra det han sier selv, men tenker at han kunne svart ja vi kan godt finne på noe en annen dag hadde han vært interessert. Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #35 Skrevet 25. november 2016 Virker som om han forsøkte å ende det uten å si noe med rene ord. Pluss litt dårlig samvittighet. Så da var han ikke så veldig på. Dårlig å ikke svare på spm ditt, men da har du igrunn fått et svar nå. Klem til deg ts. Anonymkode: aa2d5...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #36 Skrevet 25. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For en tafatt fyr. Vet ikke om jeg hadde giddet jeg. Ikke vent på at han skal ta kontakt ihvertfall, finn deg en annen å gå på date med imellomtiden! Anonymkode: 5c82b...218 Tafatt å være på jobb. Er ikke slik at verden sentrerer rundt noen man har vært kun på en jobb med. Anonymkode: 474cb...185
Gjest made4u Skrevet 25. november 2016 #37 Skrevet 25. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Når en har vært på date føler det er god kjemi og får god respons fra daten, men da dagen for date to kommer får en meld at det kommer nok til å bli en sein dag på jobb. Da er en nok ikke intresert alikevel. Hadde nok stilt opp tenker jeg. Hvorfor skifte mening fra alt var så velykket på date 1 til date 2? Anonymkode: f9495...7a1 Selv er jeg ganske tydelig overfor damer, er ikke den som sender signaler om en ok date dersom den ikke går bra, så dem jeg ville datet igjen ville vist klart at det ville jeg, og således med dem som jeg ikke ville datet igjen, de ville vist at de ikke så meg igjen...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #38 Skrevet 25. november 2016 Tror ikke han var på jobb. Svarene var litt diffuse. Uansett har han tatt meg vekk fra datesiden så da hadde jeg rett i mine antagelser., Burde ha skjønt det pgr måten han svarte på. Siste meld svarte jeg ikke på. Så om en får gode tilbakemeld etter date 1 er det ikke sikker det blir date 2 jaja Bedre lykke neste gang Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #39 Skrevet 25. november 2016 6 timer siden, made4u skrev: Selv er jeg ganske tydelig overfor damer, er ikke den som sender signaler om en ok date dersom den ikke går bra, så dem jeg ville datet igjen ville vist klart at det ville jeg, og således med dem som jeg ikke ville datet igjen, de ville vist at de ikke så meg igjen... Høres logisk ut det. Men en hvet jo aldri om en chatter med fler som de fleste og en kan skifte mening selv om du har sagt jeg vil treffe deg i gjen Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #40 Skrevet 25. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tafatt å være på jobb. Er ikke slik at verden sentrerer rundt noen man har vært kun på en jobb med. Anonymkode: 474cb...185 Tror at hvis en vil og er trøtt så stiller en alike vel opp eller tar intiativ til date 2 når en ser det ikke går med Avtalt møte. Anonymkode: f9495...7a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå