AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Når en har vært på date føler det er god kjemi og får god respons fra daten, men da dagen for date to kommer får en meld at det kommer nok til å bli en sein dag på jobb. Da er en nok ikke intresert alikevel. Hadde nok stilt opp tenker jeg. Hvorfor skifte mening fra alt var så velykket på date 1 til date 2? Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Noen ganger må folk faktisk jobbe overtid... Anonymkode: 3c65b...ed7 14
cmd Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 det kan faktisk være at han må jobbe overtid. Hvorfor tenke negativ? 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Man er ikke nødt til å gå til date nr 2 selv om nr 1 var såkalt vellykket. Man kan kjenne andre behov og andre ønsker og omvestemme seg. Og må han jobbe overtid, ja greit det vel? Foreslå ny avtale og se hva du får til respons. Eller, for hans del, glem det og gå videre. For det må være kjipt for han om han var ærlig og fant denne tråden. Anonymkode: aa2d5...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger må folk faktisk jobbe overtid... Anonymkode: 3c65b...ed7 Men når de må jobbe overtid.. hadde de vært intressert hadde det ikke vært naturlig å sagt noe som "må jobbe overtid men hadde vært kjekt å funne på noe en annen dag"? Anonymkode: f9495...7a1 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men når de må jobbe overtid.. hadde de vært intressert hadde det ikke vært naturlig å sagt noe som "må jobbe overtid men hadde vært kjekt å funne på noe en annen dag"? Anonymkode: f9495...7a1 Kanskje, kanskje... Er det lenge siden denne daten skulle vært og har du hørt noe etter det, og hva svarte du? Anonymkode: 3c65b...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er ikke nødt til å gå til date nr 2 selv om nr 1 var såkalt vellykket. Man kan kjenne andre behov og andre ønsker og omvestemme seg. Og må han jobbe overtid, ja greit det vel? Foreslå ny avtale og se hva du får til respons. Eller, for hans del, glem det og gå videre. For det må være kjipt for han om han var ærlig og fant denne tråden. Anonymkode: aa2d5...4b5 Tviler på han finner denne tråden... Tenker at hvis han er intressert så tar han vel kontakt. Ingen liker jenter som er innpåslitne. Anonymkode: f9495...7a1 1
cmd Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: må jobbe overtid men hadde vært kjekt å funne på noe en annen dag"? hmm.. du har et poeng der. Men hvorfor du ikke går frem? og prøve å finne ut om han er interessert i deg eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, cmd skrev: hmm.. du har et poeng der. Men hvorfor du ikke går frem? og prøve å finne ut om han er interessert i deg eller ikke? Hvordan kan jeg finne ut det når han ikke vil gå på en ny date? Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på han finner denne tråden... Tenker at hvis han er intressert så tar han vel kontakt. Ingen liker jenter som er innpåslitne. Anonymkode: f9495...7a1 Utfra det du har lagt fram i dine tråder må han være bra dum hvis han tenker på deg som innpåsliten etter noen få meldinger. Har du svart han? Hvorfor ikke foreslå nytt treff? Anonymkode: aa2d5...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje, kanskje... Er det lenge siden denne daten skulle vært og har du hørt noe etter det, og hva svarte du? Anonymkode: 3c65b...ed7 Date nr 2 skulle være i dag. Han sa i 4 tiden jeg må nok jobbe overtid kommer nok til å bli seint. . Sender en melding om litt. Ventet en time og skreiv oki.. Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Date nr 2 skulle være i dag. Han sa i 4 tiden jeg må nok jobbe overtid kommer nok til å bli seint. . Sender en melding om litt. Ventet en time og skreiv oki.. Anonymkode: f9495...7a1 Da synes jeg du kan gi det litt mer tid før du trekker konklusjoner. Kan godt være han er opptatt på jobb. Ikke et sjakktrekk å vente så lenge med å svare og å svare så kort. Anonymkode: 3c65b...ed7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utfra det du har lagt fram i dine tråder må han være bra dum hvis han tenker på deg som innpåsliten etter noen få meldinger. Har du svart han? Hvorfor ikke foreslå nytt treff? Anonymkode: aa2d5...4b5 Kan være han har fått kalde føtter eller ikke vil. Men meiner ærlighet varer lengst. Jeg spurte om han forsatt var interesert i å treffes? Han sa Det kommer nok til å bli seint på jobb., er i ferd med å få igjennom noe vi har jobbet med. Men sender en melding. Det var i 16- tiden svarte oki en stund ette, Ikke hørt noe. Jeg får kanskje svar seint at nå er han ferdig på jobb eller noe. Anonymkode: f9495...7a1
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #14 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Date nr 2 skulle være i dag. Han sa i 4 tiden jeg må nok jobbe overtid kommer nok til å bli seint. . Sender en melding om litt. Ventet en time og skreiv oki.. Anonymkode: f9495...7a1 Hvorfor ventet du en time før du svarte?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #15 Skrevet 24. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være han har fått kalde føtter eller ikke vil. Men meiner ærlighet varer lengst. Jeg spurte om han forsatt var interesert i å treffes? Han sa Det kommer nok til å bli seint på jobb., er i ferd med å få igjennom noe vi har jobbet med. Men sender en melding. Det var i 16- tiden svarte oki en stund ette, Ikke hørt noe. Jeg får kanskje svar seint at nå er han ferdig på jobb eller noe. Anonymkode: f9495...7a1 Hva gjorde dere på første date da, og hvor gamle er dere? Anonymkode: 5c82b...218
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #16 Skrevet 24. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da synes jeg du kan gi det litt mer tid før du trekker konklusjoner. Kan godt være han er opptatt på jobb. Ikke et sjakktrekk å vente så lenge med å svare og å svare så kort. Anonymkode: 3c65b...ed7 Men hva vil du jeg skal svare? Skrive på nytt ser det blir seint, men kanskje vi kan finne på noe å komme med en dag? Det siste jeg vil er å virke innpåsliten. Han skulle jo sende meld og bekrefte om det ble så seint som antatt. Tenkte oki var passende svar. Men tenker at han må ta litt intiativ selv også. Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #17 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan være han har fått kalde føtter eller ikke vil. Men meiner ærlighet varer lengst. Jeg spurte om han forsatt var interesert i å treffes? Han sa Det kommer nok til å bli seint på jobb., er i ferd med å få igjennom noe vi har jobbet med. Men sender en melding. Det var i 16- tiden svarte oki en stund ette, Ikke hørt noe. Jeg får kanskje svar seint at nå er han ferdig på jobb eller noe. Anonymkode: f9495...7a1 Det tolker jeg som en avvisning. Mulig han ikke mener det, men jeg ville ikke tatt et så lunkent svar som tegn på noe mer. Beklager. Anonymkode: aa2d5...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #18 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det tolker jeg som en avvisning. Mulig han ikke mener det, men jeg ville ikke tatt et så lunkent svar som tegn på noe mer. Beklager. Anonymkode: aa2d5...4b5 Du har nok rett. Ville du spurt om ny date eller bare latt være? Anonymkode: f9495...7a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #19 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hva vil du jeg skal svare? Skrive på nytt ser det blir seint, men kanskje vi kan finne på noe å komme med en dag? Det siste jeg vil er å virke innpåsliten. Han skulle jo sende meld og bekrefte om det ble så seint som antatt. Tenkte oki var passende svar. Men tenker at han må ta litt intiativ selv også. Anonymkode: f9495...7a1 Det er ingenting jeg vil du skal svare. Jeg ville bare tolket et enkelt "oki" etter en time som at vedkommende var sur. Mulig han ikke ser slik på det. Jeg synes det hadde vært bedre å svare noe som "ok Da prøver vi igjen en annen dag". Viser mer interesse. Anonymkode: 3c65b...ed7 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #20 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde dere på første date da, og hvor gamle er dere? Anonymkode: 5c82b...218 Vi er 34 begge. Var på en koselig cafe og hadde en kopp te Anonymkode: f9495...7a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå