AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Jeg var på date nylig og følte det var god kjemi. Fikk en melding den samme kveld og dagen etter at han hadde hatt det veldig kjekt og så frem til neste gang. Ville ikke være for pågående som jeg syntes var sjarmerende. Vi avtalte å møtes i dag for takeaway og øl ute. Vi har tekstet litt frem og tilbake. Har fått inntryk av at han har det travelt om dagene. Han svarte på en melding jeg hadde sent om morgenen på kvelden. Jeg var på konsert syntes det ble litt seint så svarte i dag tidelig har ikke fått svar enda. Har ikke avtalt klokkeslett for møte i dag. Skal jeg sende en Meld å spør om han er klar for takeaway i kveld eller vente å se om han tar kontakt ? Vil ikke mase. Hvet hvordan det er.. Anonymkode: b244b...6af
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Han burde jo ta kontakt utover dagen i dag, og om han er interessert gjør han nok det. På den andre siden kan det jo hende at han venter på at du skal ta kontakt, siden han ikke vil virke masete Anonymkode: 20c41...d48 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #4 Skrevet 24. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han burde jo ta kontakt utover dagen i dag, og om han er interessert gjør han nok det. På den andre siden kan det jo hende at han venter på at du skal ta kontakt, siden han ikke vil virke masete Anonymkode: 20c41...d48 Men jeg svarte på meld som han sendte i går som jeg ikke har fått svar på. Anonymkode: b244b...6af
Ardenus Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Herligheten da, du maser da ikke ved å få en bekreftelse om dere skal møtes eller ei, du maser hvis du sender 10meldinger på rappen og spør om når dere skal møtes. Det er masing. Det andre er normalt. 2
exictence Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Klart du må sende for å få bekreftelse på klokken dere skal møtes. Dere skulle jo møtes i kveld.
-Skylar Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 Syns det blir å overtenke. Skjønner godt at du ikke vil fremstå som masete, men å be om bekreftelse på en avtale er aldeles ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Takk, får se om det komme et svar.. Anonymkode: b244b...6af
Ardenus Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Kom det et svar? På 24.11.2016 den 15.53, AnonymBruker skrev: Takk, får se om det komme et svar.. Anonymkode: b244b...6af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå