AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 Og jeg er ikke så veldig lav, jeg er 168 cm. Han mener 70 kilo på noen under 190 cm er helt uaktuelt. Han har gitt meg komplimenter for kroppen og digget nakenbildene til og med men når han fikk høre hva jeg veier så var han ikke interessert lengre:( skikkelig lei meg nå. Jeg er så forelsket i han. Åååååhhh Anonymkode: 11902...34c
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Så han likte deg til han fikk høre hvor mange kilo du hadde? Det er det latterligste jeg har hørt på lenge. Vær glad du er kvitt ham du.. Anonymkode: 79bb8...23f 47
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #3 Skrevet 24. november 2016 Kast han! Hva slags søppel er dette?! Mener han du er overvektig? Det er helt sykt! Jeg har fast elsker, og jeg veier 120kg, og er bare noen cm høyere enn deg. Han elsker kroppen min, og det er ingen tvil på at han tenner på meg. Det er en SÅNN mann du vil ha, som tenner på deg for deg! Og som ikke klarer å holde hendene av deg! Anonymkode: 86dbf...456 13
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 kjære deg, du fortjener langt bedre enn en sånn gutt. jeg veier selv mye mer enn 70 kilo og jeg er 1.78. finn deg en gutt som setter pris på hele deg, og som respekterer det du veier. personlig syns jeg ikke 70 kilo for en som er på din høyde er for mye. er passelig. drit i han rett og slett, finnes så mange bedre. masse lykke til, du er bra som du er. Anonymkode: efe7b...032 3
GammelKaktus Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 Herlighet, må jo bare være glad du er kvitt den overfladiske drittungen. 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #8 Skrevet 24. november 2016 Ikke vær lei deg! Vær heller glad for at han viste sitt sanne jeg nå, før du har rukket å bli glad i han og kanskje hadde hatt barn med han og bodd sammen.. Kg har ingenting å si. Han er stokk dum og tydeligvis helt idiot, vær glad for å være kvitt han. Anonymkode: 66653...6fd 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #9 Skrevet 24. november 2016 For det første: ALDRI send nakenbilder! Plutselig er dem ute på nettet.... For det andre: Han virker totalt opphengt i tallet på vekta, ikke hvordan du faktisk ser ut. Ikke gå ned i vekt på grunn av hva han sier eller mener. Hva blir det neste han vil at du skal endre da mon tro? Nei, du har mye bedre i vente <3 Anonymkode: f53a8...f53 8
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #10 Skrevet 24. november 2016 Men, har dere snakket om sex uten å ha møttes? Forstår ikke helt hvilken setting man snakker om kilo, med en man dater...
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. Anonymkode: 858b6...1f2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. Anonymkode: 858b6...1f2 Jeg kan ikke bli med deg på markløp nei, men ei venninne som er like høy som meg og TS veier 70+ og løper markaløp titt og ofte. Så ikke se deg blind på vekt. Anonymkode: 1e80e...ea8 16
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. Anonymkode: 858b6...1f2 Jeg veier 66, og er sylslank. Jeg er 168. Det er langt ifra at 10/15 kg mindre enn 70 er normalt på en dame på 168! Er du helt på trynet eller? Ikke svar, for det vet jeg du er. Anonymkode: b0915...c8e 20
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #14 Skrevet 24. november 2016 jeg er 170. og rundt 70 kg er den optimale vekten min. Hvis jeg havner under 65 begynner jeg å miste rumpe og pupper, og ser ut som et beinrangel når jeg er under 60 kg. 70 kg er helt fint det Anonymkode: 2e705...a83 9
Hactar Skrevet 24. november 2016 #15 Skrevet 24. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. Anonymkode: 858b6...1f2 Joda, greit nok å ha sine preferanser, men det er jo noe spesielt å forandre totalt syn på en kropp bare fordi du får vite vekta til den kroppen. Og nå var det vel ikke fire timers markaløp daten var skeptisk til. I så fall ville han gått på en smell med meg også, selv om jeg har BMI under tjue. 3
PhilosopherSe7en Skrevet 24. november 2016 #16 Skrevet 24. november 2016 Bare lurer litt her. Hvordan endte en samtale opp med hva dere veier? Merkelig ting å spørre en date om, og enda merkeligere å fortelle om en ikke blir spurt. 8
Gjest canacas Skrevet 24. november 2016 #17 Skrevet 24. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. Anonymkode: 858b6...1f2 Oi, dette har du ikke god greie på. Jeg er 170 høy, og jeg kan virkelig ikke veie 55 kg som voksen kvinne. 60 er minimum, og da er jeg helt skrapa uten pupper og stort sett for tydelige ribbein.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #18 Skrevet 24. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: BMI'en viser normalvektig, men erfaringen fra livet er at en dame på 70 kilo under 1.70 ofte er greit lubben. Det er faktisk nesten 10/15 kilo mer enn 'normalt', om ikke medisinsk så i det minste sosialt. Det handler litt om hvilket perspektiv man har dog. Det er faktisk helt greit at en dame er litt rundt og god. Kvinner skal gjerne ha litt former, gitt at det sitter riktig. Det er faktisk sunt å ha litt ekstra. Men, for de av oss som trener mye blir det fort skjevt, sett fra et treningsperspektiv. No way at ei lita dame med 70 kilo å dra på klarer å bli med på et fire-timers markaløp. Det er fysisk nesten umulig, med mindre hun har blitt feit over en knallgod kondis den siste uka. Det betyr ikke at det er noe feil med deg! Men det betyr heller ikke at det er noe å juble over. Anonymkode: 858b6...1f2 Enkelte vet bare ikke hva de snakker de om Anonymkode: f53a8...f53 8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #19 Skrevet 24. november 2016 18 minutter siden, canacas skrev: Men, har dere snakket om sex uten å ha møttes? Forstår ikke helt hvilken setting man snakker om kilo, med en man dater... Vi har møttes flere ganger og det har jo ligget i kortene at vi skal ha sex. Det var faktisk jeg som tok opp temaet vekt og da ble det vel bare naturlig at han spurte. Ts Anonymkode: 11902...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå