Victoria95 Skrevet 24. november 2016 #1 Skrevet 24. november 2016 (endret) Vet dere om man kan ta neseoprasjon med lokalbedøvelse på alris nobel med morten haug? Jeg fikk beskjed av ei ansatt der at man ikke fikk lokalbedøvelse, men narkose. Jeg NEKTER å ligge i narkose dersom jeg ikke tåler det. Hun ba meg spørre Morten Haug om det. Har hørt de tar lokalbedøvelse der, rart om hun ikke vet om det?!?!?!? Endret 25. november 2016 av Victoria95
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #2 Skrevet 24. november 2016 Jeg vil ikke si det er noe forunderlig med at en plastikkirurg har bedre innsikt og kompetanse på dette enn en som jobber i administrasjonen. For meg høres det imidlertid ut som hun var tydelig på at de utfører kosmetiske operasjoner under narkose. Denne informasjonen finner du også på klinikkens nettside. Jeg tipper hun ba deg spørre kirurgen om dette dersom det er åpent for unntak. Det er det antakeligvis ikke, men da får du en velbegrunnet forklaring for dette. Du virker ganske umoden for alderen. Det er helt greit at du ikke ønsker narkose, men måten du formulerer deg på og mangel på å gjøre egen research gjør meg ganske skeptisk. Anonymkode: 17944...ef3 3
Victoria95 Skrevet 24. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke si det er noe forunderlig med at en plastikkirurg har bedre innsikt og kompetanse på dette enn en som jobber i administrasjonen. For meg høres det imidlertid ut som hun var tydelig på at de utfører kosmetiske operasjoner under narkose. Denne informasjonen finner du også på klinikkens nettside. Jeg tipper hun ba deg spørre kirurgen om dette dersom det er åpent for unntak. Det er det antakeligvis ikke, men da får du en velbegrunnet forklaring for dette. Du virker ganske umoden for alderen. Det er helt greit at du ikke ønsker narkose, men måten du formulerer deg på og mangel på å gjøre egen research gjør meg ganske skeptisk. Anonymkode: 17944...ef3 Grunnen til at jeg ikke vil ha narkose er fordi jeg reagerer på det.
Victoria95 Skrevet 25. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2016 Noen som vet om svak narkose er risikabelt?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 Hvilken reaksjon får du av narkose? Anonymkode: 8ae0a...a59
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 På 24. november 2016 den 12.04, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke si det er noe forunderlig med at en plastikkirurg har bedre innsikt og kompetanse på dette enn en som jobber i administrasjonen. For meg høres det imidlertid ut som hun var tydelig på at de utfører kosmetiske operasjoner under narkose. Denne informasjonen finner du også på klinikkens nettside. Jeg tipper hun ba deg spørre kirurgen om dette dersom det er åpent for unntak. Det er det antakeligvis ikke, men da får du en velbegrunnet forklaring for dette. Du virker ganske umoden for alderen. Det er helt greit at du ikke ønsker narkose, men måten du formulerer deg på og mangel på å gjøre egen research gjør meg ganske skeptisk. Anonymkode: 17944...ef3 Umoden? Hvordan kan du uttale deg for det, tørr jeg spørre? hehe Anonymkode: a8034...7dc 1
Victoria95 Skrevet 26. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2016 På 24. november 2016 den 11.26, Victoria95 skrev: Vet dere om man kan ta neseoprasjon med lokalbedøvelse på alris nobel med morten haug? Jeg fikk beskjed av ei ansatt der at man ikke fikk lokalbedøvelse, men narkose. Jeg NEKTER å ligge i narkose dersom jeg ikke tåler det. Hun ba meg spørre Morten Haug om det. Har hørt de tar lokalbedøvelse der, rart om hun ikke vet om det?!?!?!?!?!?
Gjest StripeyPanda Skrevet 26. november 2016 #8 Skrevet 26. november 2016 Ingen gjennomfører kirurgiske inngrep uten narkose, hjelpes. Hva er det du vil skal fikses på? De står med meisel og hamrer i nesa di, tror neppe lokalbedøvelse gjør susen da, for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #9 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, StripeyPanda skrev: Ingen gjennomfører kirurgiske inngrep uten narkose, hjelpes. Hva er det du vil skal fikses på? De står med meisel og hamrer i nesa di, tror neppe lokalbedøvelse gjør susen da, for å si det slik. Joda, mange som får utført kirurgiske inngrep uten narkose. Tror du har sett litt for mye på TV. Er det snakk om inngrep som er litt i gråsona får man dop via veneflon. Anonymkode: ad073...216
Gjest Vevila Skrevet 26. november 2016 #10 Skrevet 26. november 2016 2 timer siden, StripeyPanda skrev: Ingen gjennomfører kirurgiske inngrep uten narkose, hjelpes. Hva er det du vil skal fikses på? De står med meisel og hamrer i nesa di, tror neppe lokalbedøvelse gjør susen da, for å si det slik. Joda, er vanlig det. Da bruker man f.eks fentanyl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå