AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #21 Skrevet 26. november 2016 13 timer siden, Carrot skrev: Mitt råd er å se seg selv utenfra, er du sikker på at dette er en overraskelse? Kan hans "anklager" ha rot i virkeligheten men du er for sliten til å ta det innover deg? Dersom du ikke reagerer med sorg men med planlegging er jeg ikke så sikker på om den følelsen av svik er rettet mot han alene men mot det som nå vil bli vanskeligere om du skjønner? Jeg går ut fra at man har gått mange runder som familiemann og far / mor før man konkluderer med at dette ender her, at du har gått glipp av de rundene uten å kunne endre balansen som skal til er selvsagt leit men siden du skriver at din reaksjon er å planlegge for et liv alene undrer jeg meg på om du distanserer deg fordi du ER såret eller fordi du ikke VIL BLI såret? Samtidig som jeg tenker at det ligger veldig mye i denne: Veldig mye som burde vært ordnet opp i kanskje? Han er kanskje ikke bare feig? Det er kanskje ting som ikke kommer frem - vi får bare en side, og brudd er alltid såre og vonde, men kanskje ikke av den grunn vi tror. Likevel føler jeg med deg TS, dette er noe av det vondeste man opplever enten man er den som forlater og bryter opp eller den som blir igjen. Hi. Klart det fins hans side også. Det var litt press fra min side for at han skulle si noe i det hele tatt mer en at han ikke viste om han ville fortsette og at han var lei av alt og alle ting. Kan dessverre ikke si for mye om familien i frykt for å bli igjenkjent. Det kommer til å slå ned som en bombe i familiene kan man si om det blir en ende. Må ha en avgjørelse så raskt som mulig siden kroppen reagerer på stresset med alt i tillegg ikke kunne la det bli kjent for noen. Ikke hyggelig å ta sei sammen 24/7 av hensyn til andre og selv sitte på toalettet flere ganger for dag med diare. Anonymkode: 13c0c...352
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2016 #22 Skrevet 26. november 2016 På 25.11.2016 den 0.12, AnonymBruker skrev: Hi. Jo det går nok mot slutten på dette ekteskapet, jeg føler at han pusjer det mot meg så jeg skal si at det er over. Slik at han ikke blir ulven. I dag hadde han fått laget en ny turnus som gjør at han kan ha barna fra torsdag til søndag annen hver helg( i tilfelle han flyttet ut/ vi gjør det slutt.) Anonymkode: 13c0c...352 Hjelpes, denne fyren er en feiging. Og hvis det er en annen dame inn i bildet, så er det ofte sånn at der det begynner med utroskap, ender det med utroskap.
Carrot Skrevet 26. november 2016 #23 Skrevet 26. november 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hi. Klart det fins hans side også. Det var litt press fra min side for at han skulle si noe i det hele tatt mer en at han ikke viste om han ville fortsette og at han var lei av alt og alle ting. Kan dessverre ikke si for mye om familien i frykt for å bli igjenkjent. Det kommer til å slå ned som en bombe i familiene kan man si om det blir en ende. Må ha en avgjørelse så raskt som mulig siden kroppen reagerer på stresset med alt i tillegg ikke kunne la det bli kjent for noen. Ikke hyggelig å ta sei sammen 24/7 av hensyn til andre og selv sitte på toalettet flere ganger for dag med diare. Anonymkode: 13c0c...352 Personlig ville jeg ikke presset på dersom en skilsmisse ikke var noe jeg egentlig ønsket meg fordi press i slike situasjoner gjerne fører til motsatt resultat av det man tror - men du kjenner deres situasjon bedre enn meg. Likevel, det virker litt forhastet dette med "rask avgjørelse" og at du ikke orker fortsette "ta seg sammen". Jeg tenker at i et ekteskap med barn er det som foreldre og partnere mange, mange - ganger man tar seg sammen og finner ut av ting, kommer over en "rough part and get on with it" fordi man ønsker en fremtid sammen. Her virker det kanskje som om dere ikke ønsker en fremtid sammen og begge vil ut men ingen tar steget?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå