Gå til innhold

Erfaring med mørke gutter (utenlandske gutter)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om noen på forumet har erfaring med å ha hatt sex med mørke gutter (utenlandske gutter)?

Hva er forskjell på dem og etnisk norske gutter?

Hadde vært fint med konstruktive tilbakemeldinger.

Anonymkode: 147f6...b51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring er at de ikke har høy nok respekt for meg som kvinne. "kvinnen skal være på kjøkkenet og være klar til sex når som helst"-type holdning.

Anonymkode: f81d3...4ba

• Liker 7
Skrevet

Nå har jeg ikke hatt sex med noen "mørke", men de er mer pågående, intense, stirrer mer intenst på et lavere intelligensnivå, prøver å forføre (du nekter å tro at noen har falt for dem før), i det hele tatt ganske gross.

Anonymkode: 68666...1b3

• Liker 3
Skrevet

Har været sammen med et par stykker, men de er fra almindelige danske familier, bare med udenlandske rødder, så der var ingen kulturel forskel. Har dog altid syntes de virkede ret høje på sig selv, tror deres eksotiske udseende giver for meget opmærksomhed :fnise: Helt klart heller ikke så meget respekt for kvinder i disse tilfælde, det skyldtes bare ikke kultur eller religion!

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

jeg lurer på om noen på forumet har erfaring med å ha hatt sex med mørke gutter (utenlandske gutter)?

Hadde vært fint med konstruktive tilbakemeldinger.

Det er da ikke hudfargen som skiller menn (og mennesker). "Utlandet" er dessuten et veldig stort land ;-)

Du generaliserer altfor mye.  Derfor er det vanskelig med et noenlunde fornuftig svar. 

Anonymkode: d4d1e...b46

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

forskjell kan være hudfarge, oppførsel og respekt.

Jeg må også legge til at det kan være stor forskjell mellom de som flyttet til Norge i ung alder og de som er født og oppvokst her.

Jeg selv er en utlending :)

Skrevet
3 timer siden, cmd skrev:

forskjell kan være hudfarge, oppførsel og respekt.

Jeg må også legge til at det kan være stor forskjell mellom de som flyttet til Norge i ung alder og de som er født og oppvokst her.

Jeg selv er en utlending :)

Er mørke gutter bedre i seng enn etnisk norske?

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mørke gutter bedre i seng enn etnisk norske?

hvordan kan jeg svare for dette da? 

Jeg har IKKE sett noen etnisk nordmenn live å ha sex. Jeg har heller ikke spurt noen jenter om hvem som er best/verst.

• Liker 1
Skrevet

Klarte ikke tenne på noen som drev med engelsk/utenlandsk dirty talk. Føltes også ut som jeg ble behandlet som et leketøy, ikke en person

Anonymkode: a89a0...050

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarte ikke tenne på noen som drev med engelsk/utenlandsk dirty talk. Føltes også ut som jeg ble behandlet som et leketøy, ikke en person

Anonymkode: a89a0...050

Jeg er motsatt, tenner kun på dirtytalk på engelsk :fnise: Blir for fake dersom det er med en nordmann som snakker engelsk kun for å tilfredsstille meg, så det er ikke noe jeg forventer eller folk generelt vet om. Må riktignok være noen med engelsk som morsmål som snakker, altså ikke indian-english 

Ellers så er jeg enig med flere i tråden her. Noen utlendiger, f.eks. øst-europa, sydligere strøk og midtøsten har et litt annet syn på flørting. Der er det mer hvisking av dikt i øret, "jeg danser tango *blunk blunk*", mye stirring i øynene. Ikke helt min greie og funker absolutt ikke på meg. 

Anonymkode: befe7...8f8

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mørk i huden, jeg blir avvist heletiden.

Sist helg skulle jeg kjekke opp 3 jenter, men før jeg rakk å si noe var jeg på bakken og de banket meg opp.

Jeg er 165 høy og mørk i huden, da er du fucked som en billig dukke fra BR leker. Hadde jeg vært høy, lys og kjekk hadde livet vært bedre.

Jeg går til psykolog også. Hun har også banket meg opp, shitestet meg osv. jeg orker ikke dette mer, alt jeg vil er at jenter ikke skal bli redd meg, jeg vet jeg ikke er kjekk, men det må da være noen jenter som liker mørke? er det høyden min? huden min? 

Livet er fucked. god jul alle sammen.

Anonymkode: 0524b...f63

Skrevet

Sist helg skulle jeg kjekke opp 3 jenter, men før jeg rakk å si noe var jeg på bakken og de banket meg opp.

Jeg er 165 høy og mørk i huden, da er du fucked som en billig dukke fra BR leker. Hadde jeg vært høy, lys og kjekk hadde livet vært bedre.

Jeg går til psykolog også. Hun har også banket meg opp, shitestet meg osv. jeg orker ikke dette mer, alt jeg vil er at jenter ikke skal bli redd meg, jeg vet jeg ikke er kjekk, men det må da være noen jenter som liker mørke? er det høyden min? huden min? 

Ehhhhh

god bedring 

Anonymkode: c0b4e...511

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erfaring er at de ikke har høy nok respekt for meg som kvinne. "kvinnen skal være på kjøkkenet og være klar til sex når som helst"-type holdning.

Anonymkode: f81d3...4ba

Det var da mye man kan dra ut i fra en hudfarge, altså.

God bedring til deg også 

Anonymkode: c0b4e...511

• Liker 2
Skrevet

Dette jeg har uthevet tror jeg ikke på.

*Det heter sjekke, ikke kjekke.

Anonymkode: b4282...f99

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en fjortis som er "Pretty Fly (for a White Guy)"?

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns generelt sett at norske menn er late, og dårlige i senga og til å vise respekt for kvinner. Utroskapen florerer jo.

Er sammen med en utenlandsk mann nå. Og ja, han er mørk - og han behandler meg som en prinsesse..og det har han gjort siden vi møttes for fire år siden ;) 

Anonymkode: a2321...0c9

• Liker 3
Skrevet

Har hatt sex med en mørk utlending en gang. Det høres sikkert merkelig ut, men jeg syntes det var litt rart og turn-off å se den ekstra mørke penisen gli inn og ut av musa mi. Føltes ikke riktig liksom...:fnise:

Anonymkode: 5cd91...3ab

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med en mørk utlending en gang. Det høres sikkert merkelig ut, men jeg syntes det var litt rart og turn-off å se den ekstra mørke penisen gli inn og ut av musa mi. Føltes ikke riktig liksom...:fnise:

Anonymkode: 5cd91...3ab

Og jeg opplever det motsatte: blir ekstra tent 😀

Anonymkode: a2321...0c9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Slik jeg har forstått så behandler utenlandske gutter norske jenter som jenter, mens norske gutter er opptatt av at jenta skal bidra like mye, og skal utføre oppgaver på lik linje med dem, og bidra like mye både hjemme og ute. De forventer at dama dekker de fleste kostnadene på lik linje med dem, mens mørke gutter er opptatt av å være mannen i huset.

• Liker 4
Skrevet

Hva er en mørk gutt?

I Norge er det vel ensbetydende med en muslim? I så fall er det turn off for meg på grunn av kvinnesynet.

Anonymkode: 6f749...3ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...