Gå til innhold

Flørt med venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kamerat som jeg er tiltrukket av, og det er gjensidig. Et par ganger som vi har møttes har det vært masse flørting og litt klining, men så er det blitt mer platonisk etterpå, siden et forhold er uaktuelt. (Vi bor på hvert vårt sted + andre ting.) Men jeg savner virkelig den kjemien vi hadde under den flørten. Det ble så kjedelig når han gikk over til å behandle meg helt platonisk. :P  Så jeg vurderer å foreslå for han at vi kan ha en flørt når vi treffes neste gang - vet ikke når, det kan være om et halvt år. At det selvfølgelig er helt uforpliktende og bare en opplevelse vi har her og nå. Men jeg er jo redd for å drite meg ut. Tenk om han virkelig synes jeg er kjedelig, og at han ikke har lyst på meg lenger...

Er dette en rar problemstilling? Skal jeg ta sjansen og fortelle han hva jeg ønsker neste gang?

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var litt sårbar når vi hadde den flørten, og sa at jeg var redd for at han skulle utnytte meg. Dette fikk han nok til å "snu" og behandle meg platonisk, fordi han ikke ville såre meg. Jeg angrer så på at jeg sa det, for jeg vil egentlig ha en flørt. Og jeg tror jo egentlig ikke at han ville utnytte meg. Vi var vel begge tiltrukket og ville ha en flørt.

Jeg støter ikke på så mange jeg er tiltrukket av. Og jeg vil ha kroppen hans. :)

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes neppe du er kjedelig, men kan jo være han er opptatt. Og greit å huske på at du kun er ute etter en flørt og ikke noe mer. For er jo åpenbart at han ikke ønsker noe mer når han kutter ut flørtingen når du sier du er redd for å bli utnyttet. 

Men er jo bare å flørte med han og se om du blir avvist. 

Anonymkode: c5b33...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han synes neppe du er kjedelig, men kan jo være han er opptatt. Og greit å huske på at du kun er ute etter en flørt og ikke noe mer. For er jo åpenbart at han ikke ønsker noe mer når han kutter ut flørtingen når du sier du er redd for å bli utnyttet. 

Men er jo bare å flørte med han og se om du blir avvist. 

Anonymkode: c5b33...7ef

Nei, han er singel og vil være det en stund. Det er ingen av oss som ønsker noe forhold, for det er ikke mulig. Men kanskje han misforstod og trodde jeg var følelsesmessig involvert/forelsket. Uff. Jeg tabbet meg ut der. Jeg er nå klar på at jeg ønsker bare en flørt. Men vet ikke helt hvordan jeg skal virke overbevisende. Men jeg vil at han skal like meg da. Jeg må vite at han synes jeg er fin og spennende for at jeg skal kunne ha en flørt med han. Jeg er redd for at han ikke liker meg lenger... at jeg er gammelt nytt.

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd for at han ikke liker meg lenger... at jeg er gammelt nytt.

Anonymkode: 36e2d...264

Det finner du jo ikke ut før du prøver deg på han.

 

Anonymkode: c5b33...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finner du jo ikke ut før du prøver deg på han.

 

Anonymkode: c5b33...7ef

Joda, men det er jo en risiko. Vi kommer alltid til å ha noe med hverandre å gjøre, da vi har felles forbindelser. Så en eventuell avvisning vil jo få en konsekvens for det videre samværet.

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo lyst å ligge med han nå. Det er så dumt at jeg må vente lenge... om jeg i det hele tatt får det.

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta og knull han 😉😋

Anonymkode: 5199b...4be

Ja, ikke sant. Det er bare det at jeg måtte tatt et fly og kommet på besøk da. Og det tør jeg i hvert fall ikke spørre om.

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant. Det er bare det at jeg måtte tatt et fly og kommet på besøk da. Og det tør jeg i hvert fall ikke spørre om.

Anonymkode: 36e2d...264

Hvorfor ikke? Gjør det. Du ser ham jo aldri uansett. Er sikker på han vil sette pris på litt pels på knaggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje jeg blir kjedelig hvis jeg viser meg tilgjengelig for han. Kanskje jeg skal late som jeg ikke er tiltrukket av han lenger. Være sexy, men virke utilgjengelig. Kanskje det vekker hormonene hans igjen.

He he, jeg blir litt sprø av det her.

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx skrev:

Hvorfor ikke? Gjør det. Du ser ham jo aldri uansett. Er sikker på han vil sette pris på litt pels på knaggen.

Hvis jeg spør om å komme til han, så vil han kanskje tro at jeg er forelsket i han... Nå før jul er dessuten ikke noe egnet tidspunkt på året. Er vel litt rart med besøk i januar/februar også...

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jabx skrev:

Hvis du er redd for at han skal tro du er forelsket i ham så kan du jo bare si at du ikke er det.

Ja, det kan jeg. Men jeg må nok vente med å ta kontakt, for jeg er den som har tatt kontakt nå et par ganger etter at vi møttes sist. Føler at jeg nesten har vært klengete. Han er en litt opptatt mann, har ulike prosjekter på gang. Så jeg lar det være opp til han å ta kontakt nå. Han burde ringe meg før jul i hvert fall. Så får jeg gripe det an etter det. :)

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må kjøle meg ned. Vil ikke gjøre han innbilsk. Vil at han skal bli slik han var tidligere, da han ikke kunne motstå meg, og det tror jeg ikke han blir hvis jeg bare byr meg frem på et fat...

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kamerat som jeg er tiltrukket av, og det er gjensidig. Et par ganger som vi har møttes har det vært masse flørting og litt klining, men så er det blitt mer platonisk etterpå, siden et forhold er uaktuelt. (Vi bor på hvert vårt sted + andre ting.) Men jeg savner virkelig den kjemien vi hadde under den flørten. Det ble så kjedelig når han gikk over til å behandle meg helt platonisk. :P  Så jeg vurderer å foreslå for han at vi kan ha en flørt når vi treffes neste gang - vet ikke når, det kan være om et halvt år. At det selvfølgelig er helt uforpliktende og bare en opplevelse vi har her og nå. Men jeg er jo redd for å drite meg ut. Tenk om han virkelig synes jeg er kjedelig, og at han ikke har lyst på meg lenger...

Er dette en rar problemstilling? Skal jeg ta sjansen og fortelle han hva jeg ønsker neste gang?

Anonymkode: 36e2d...264

Du kommer alltid til å savne den kjemien.

Anonymkode: bc475...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo lyst å ligge med han nå. Det er så dumt at jeg må vente lenge... om jeg i det hele tatt får det.

Anonymkode: 36e2d...264

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var litt sårbar når vi hadde den flørten, og sa at jeg var redd for at han skulle utnytte meg. Dette fikk han nok til å "snu" og behandle meg platonisk, fordi han ikke ville såre meg. Jeg angrer så på at jeg sa det, for jeg vil egentlig ha en flørt. Og jeg tror jo egentlig ikke at han ville utnytte meg. Vi var vel begge tiltrukket og ville ha en flørt.

Jeg støter ikke på så mange jeg er tiltrukket av. Og jeg vil ha kroppen hans. :)

Anonymkode: 36e2d...264

Hva er du egentlig redd for at han skal gjøre? Hva mener du er utnyttelse fra hans side når du vil ha kroppen hans men ikke forhold..?

Virker nesten som du liker ham betraktelig bedre enn hva du vil innrømme ovenfor deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, hog skrev:

Hva er du egentlig redd for at han skal gjøre? Hva mener du er utnyttelse fra hans side når du vil ha kroppen hans men ikke forhold..?

Virker nesten som du liker ham betraktelig bedre enn hva du vil innrømme ovenfor deg selv.

Det er etterpå jeg har kommet frem til at jeg bare vil ha kroppen. Jeg var litt mer følelsesmessig berørt tidligere, men nå endret innstilling til at det bare er fysisk. Ja, jeg var i overkant opptatt av denne mannen i går når jeg skrev her, det ser jeg. Men i dag kjenner jeg ikke at han er så viktig. Det er mange andre menn der ute. Det som skjer, det skjer.

Anonymkode: 36e2d...264

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...