AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Enkelte dager kan jeg plutselig føle ubehag i beina som sprer seg i resten av kroppen og så blir jeg varm, hvis jeg ikke setter meg ned eller bøyer meg mister jeg synet og det kjennes ut som jeg har bomull i ørene. Har aldri ventet lengere enn dette før jeg har satt meg ned, så vet ikke hva som ville skjedd da. Etterpå er jeg nummen i hele kroppen, iskald og svetten renner bokstavelig talt fra 100% av hudoverflaten min. Har ikke noen mangler, blodsukkeret mitt er fint hver gang jeg har fått det sjekket. Dette kan skje når som helst, men ofte i dusjen og ellers når jeg er oppreist. Kan skje etter at jeg har spist også, så kan ikke ha noe med blodsukker å gjøre. Noen som har lignende? Hva sier legene deres? Noe som hjelper? Anonymkode: 8fad0...f7f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Blodtrykksfall. Svært vanlig. Ta en tur til legen å test om du mangler noe jern eller noe sånn. Anonymkode: 51d18...b31
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Det er identisk med mine panikkanfall. Har hatt mange runder hos lege og tom ambulansen på besøk hjemme og alle prøvene de tok mens det sto på var helt fine. Anonymkode: f5ba8...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå