Gå til innhold

Knulle tinderdate - dårlig gjort hvis man ikke er interessert i noe seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en dame jeg møtte på Tinder etpar ganger nå. Dama er både hyggelig, søt og sexy, men jeg føler allikevel ikke nok for henne til at det kan bli noe seriøst. Hun engasjerer meg rett og slett ikke nok. Merker at hun er interessert i meg da. Og i dag har hun spurt om hun kan komme og besøke meg hjemme i leiligheten min. Det blir i såfall 3 daten. Vi har så langt bare møttes på byen. Ingen klining eller sex foreløpig. Men når hun nå vil komme hjem til meg så tar jeg det nesten for gitt at hun har lyst til å ta ett steg videre.

Kjenner jeg har et moralsk dilemma. Jeg vet som sagt at det ikke vil oppstå noen magiske følelser mellom oss. Samtidig er dama såpass sexy at jeg som mann (med litt seksuelt underskudd de siste månedene) har lyst til å ligge med henne. Hun på sin side er veldig tydelig på at hun er ute etter noe seriøst. Hun er 37 år og barnløs (jeg har barn fra før) og vil gjerne finne en fast kjæreste og stifte familie. 

Hva gjør jeg?

A) Sier på forhånd at jeg ikke er interessert i et forhold, men at hun gjerne kan komme på besøk om hun vil?

eller

B) Inviterer henne hjem, knulle henne, og så fortelle etterpå at det ikke kommer til å bli oss?

Høres kanskje litt kynisk ut det her. Men jeg er altså ikke hjerteløs. Da hadde jeg bare kjørt B) og tatt resten som det kommer. 

Anonymkode: 2f03d...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. Hun er 37 og barnløs. Hun vil ha noe seriøst, ikke sex. GARANTERT. Bare si at du ikke er interessert og ikke treff henne i det hele tatt når du ikke kan gi henne en dritt av det hun trenger. Du kommer kun til å såre henne om du treffer henne. Så la helt være. 

Anonymkode: d8adf...3f8

• Liker 13
Skrevet

Er du villig til å gi henne barn?

Anonymkode: f423d...7b6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei

TS

Skrevet

Selvfølgelig A.

Velger du B er du en drittsekk.

Anonymkode: 2ed64...2e6

• Liker 8
Skrevet

Ja, det er dårlig gjort.

Anonymkode: 72918...47f

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av delene. Hun er 37 og barnløs. Hun vil ha noe seriøst, ikke sex. GARANTERT. Bare si at du ikke er interessert og ikke treff henne i det hele tatt når du ikke kan gi henne en dritt av det hun trenger. Du kommer kun til å såre henne om du treffer henne. Så la helt være. 

Hvordan kan du vite at hun ikke vil ha sex? Er du nonne? Synes TS skal være tydelig på at de gjerne kan ha litt uforpliktende moro om hun har lyst, men at han ikke vil inngå et seriøst forhold. Så får det nesten bli opp til henne hva hun ønsker. 

• Liker 9
Skrevet

Synes du skal tenke på deg selv her.

Anonymkode: a1cee...f84

• Liker 1
Skrevet

Alternativ B er veldig dårlig gjort.

Anonymkode: e7e7a...3eb

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal tenke på deg selv her.

Anonymkode: a1cee...f84

Å være en jævla kynisk egoist?

Anonymkode: 2ed64...2e6

• Liker 6
Skrevet

Hvis du har litt omtanke for andres følelser, så velger du selvfølgelig A. GI f i å være en drittsekk og såre andre. 

Anonymkode: da05c...0ca

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite at hun ikke vil ha sex? Er du nonne? Synes TS skal være tydelig på at de gjerne kan ha litt uforpliktende moro om hun har lyst, men at han ikke vil inngå et seriøst forhold. Så får det nesten bli opp til henne hva hun ønsker. 

Fordi sannsynlighetskalkulatoren min sier det med 99.999999% sikkerthet. Parametrene er: hun er kvinne, hun er singel som 37 åring, hun er barnløs, hun er intressert i han. Trenger ikke være Einstein eller nonne for å skjønne det akkurat. 

• Liker 2
Skrevet

A selvfølgelig. 

Anonymkode: 77421...09d

Skrevet

Syntes du skal invitere henne hjem til deg, også snakke om forventningene før det evt skjer noe. Ikke bare send en melding og si "takk for alt, sees aldri, for jeg er ikke SÅ betatt".

Det kan fremdeles være hun godtar at du ikke er kommet dit hun er, og kanskje hun syntes det er greit å ha sex selv om følelsene ikke er like. Sjansen din er større for å få et moralsk ok ligg :)

• Liker 3
Skrevet

Det er litt risiko i å ha sex med en dame på 37 år som ønsker barn. Begynner å haste litt for henne da, så pass på at du ikke stoler blindt på at hun går på pillen om du nå er kynisk nok til å ha sex med henne.

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har litt omtanke for andres følelser, så velger du selvfølgelig A. GI f i å være en drittsekk og såre andre. 

Anonymkode: da05c...0ca

Enig...

Skrevet

Ikke vær type B TS. Tror jeg har møtt deg gitt, det var ikke kult gjort. :icon_frown:

Gi henne mulighet til å velge via A. 

Skrevet

Ikke si ifra på etterskudd. Det er bare råttent når hun åpenbart er interessert. Legg det heller frem som at du ser at dere er på forskjellige steder i livet og at du ikke helt ser dere sammen. 

Er du skikkelig tøff kan du legge til at om hun er interessert i en FF, så vær velkommen! 

Har dog hørt om lure damer som skaffer seg barn selv om typen ikke vil (også FFs) så pass deg! :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fadet ut et par bekjentskaper fordi det lå i kortene at de var interesserte i noe. Jeg var ikke der, men jeg ville ikke være egoist. Av og til angrer jeg litt på den helsikes samvittigheten. På den ene siden skal man være snill, men på den andre, er man vel ikke direkte overgriper om man bare lar naturen gå sin gang. Jeg har ikke så mange hakk i beltet på grunn av samvittigheten, og noen ganger burde man kanskje heller følge hormonene. Det er tross alt ikke et overgrep.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du i det hele tatt at denne kvinnen ønsker barn? Det finnes de som er frivillig barnløse, husk det.

Anonymkode: 61df3...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...