Gå til innhold

Sjekka opp en som hadde type


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble kjent med ei flott jente på byen forrige uke, attraktiv, morsom og veldig hyggelig, ble veldig interessert, ila kvelden fikk jeg henne på snapchat, viste seg at hun hadde type da, noe jeg respekterer, så jeg sa meg greit med det. Sendte noen felles snaps som hun ofte svarer på, også har det endt med at vi har skrivd litt fram å tilbake, så kom vi innpå at hun hadde et langdistanse forhold, å at det var utfordrende. Hinter hun til noe? Eller burde jeg bare glemme det å la ho være?

Anonymkode: 89bb6...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hun hinter om at hun “er i fast stilling men ønsker tilbud”, altså at forholdet hun er i nå gjelder frem til hun finner noe bedre.

Bare husk at det kan være deg om noen år som er den gjeldende frem til hun finner noen bedre.

Anonymkode: 82145...0be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om hun vil ha penisbilder. Er jo også en fin måte å sjekke om hun er oppriktig interessert i deg eller om hun bare vil ha noen å chatte med. 

Anonymkode: 78a59...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun hinter om at hun “er i fast stilling men ønsker tilbud”, altså at forholdet hun er i nå gjelder frem til hun finner noe bedre.

Bare husk at det kan være deg om noen år som er den gjeldende frem til hun finner noen bedre.

Anonymkode: 82145...0be

Ja! Tenker også det.

6 minutter siden, cmd skrev:

Hun hinter noe ja. For å finne ut hva det er, gå til neste steg.

Et date/treff med felles middag etc. 

Litt usikker. Føler det er umoralsk av meg å ta det steget, det får eventuelt ho ta.

Anonymkode: 89bb6...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler det er umoralsk av meg å ta det steget

hun har allerede sagt at hun har en langdistanse forhold og utfordrende... da er det din tur nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe annet som tyder på at hun ønsker mer enn et vennskap?

Anonymkode: fa265...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe annet som tyder på at hun ønsker mer enn et vennskap?

Anonymkode: fa265...bcf

Ikke noe mer enn det jeg har fortalt.

Anonymkode: 89bb6...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gutt, trekk deg nå tilbake og ikke bli årsaken til at hun dumper kjæresten. Du vil vel ikke ha ei som går rett fra et forhold og inn i dine armer slik rett uten videre? 

Anonymkode: 04f7b...f23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe mer enn det jeg har fortalt.

Anonymkode: 89bb6...ae2

Da ville ikke jeg lagt noe mer i det. Men vet jo ikke hva hun tenker...

Anonymkode: fa265...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov å si at en er i et langdistanseforhold og at det er vanskelig, uten å mene noe mere med det? Hadde det vært meg, kunne jeg godt ha sagt akkurat det samme, uten å hinte til noen verdens ting. Da kjæresten min var i militæret var det ganske tøft. Vi hadde vært sammen i 4-5 år, og det at han forsvant så brått og var vekke så lenge var ikke så lett. Jeg var også borte flere ganger han var hjemme på perm grunnet jobb, så vi fikk ikke sett mye til hverandre. Det betyr jo ikke at jeg hadde tanker om å gå i fra han for en annen. Og langt mindre funnet på tull ilag med en eg nettopp hadde møtt. En kan finne tonen med en, få en ny snapchat venn, ha et vanskelig langdistanse forhold og fortelle om det uten å mene noen verdens ting. 

Sier en at hun er i et forhold, er det like gjerne for å poengtere at hun er opptatt og ikke ønsker noen missforståelser. At det er vanskelig, kan like gjerne bety at hun savner han mye - for det er han hun vil ha.

Anonymkode: 4d9d4...1b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hinter nok litt, kanskje hun er ute etter litt spenning? 

Uansett så bruker hun deg, så jeg ville nok vært forsiktig med hva du legger i det hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være lov å si at en er i et langdistanseforhold og at det er vanskelig, uten å mene noe mere med det? Hadde det vært meg, kunne jeg godt ha sagt akkurat det samme, uten å hinte til noen verdens ting. Da kjæresten min var i militæret var det ganske tøft. Vi hadde vært sammen i 4-5 år, og det at han forsvant så brått og var vekke så lenge var ikke så lett. Jeg var også borte flere ganger han var hjemme på perm grunnet jobb, så vi fikk ikke sett mye til hverandre. Det betyr jo ikke at jeg hadde tanker om å gå i fra han for en annen. Og langt mindre funnet på tull ilag med en eg nettopp hadde møtt. En kan finne tonen med en, få en ny snapchat venn, ha et vanskelig langdistanse forhold og fortelle om det uten å mene noen verdens ting. 

Sier en at hun er i et forhold, er det like gjerne for å poengtere at hun er opptatt og ikke ønsker noen missforståelser. At det er vanskelig, kan like gjerne bety at hun savner han mye - for det er han hun vil ha.

Anonymkode: 4d9d4...1b1

Så om kjæresten din hadde truffet en jente på byen, lagt henne til på snap, fortalt jenta at han var i et langdistanseforhold og at det var utfordrende så hadde det vært helt greit?  Tror de aller fleste hadde sett på det som et svik og min erfaring er også at de som driver med slikt også er utro.

Har man lyst til å snakke om at forholdet er utfordrende så gjør man det med andre enn de man har flørta med på byen og lagt til på snap. 

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på det som hinting, hun virker bare pratsom og ærlig ut ifra det du skriver. Hvis hun hinter til noe så er hun ikke noe å samle på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være lov å si at en er i et langdistanseforhold og at det er vanskelig, uten å mene noe mere med det? Hadde det vært meg, kunne jeg godt ha sagt akkurat det samme, uten å hinte til noen verdens ting. Da kjæresten min var i militæret var det ganske tøft. Vi hadde vært sammen i 4-5 år, og det at han forsvant så brått og var vekke så lenge var ikke så lett. Jeg var også borte flere ganger han var hjemme på perm grunnet jobb, så vi fikk ikke sett mye til hverandre. Det betyr jo ikke at jeg hadde tanker om å gå i fra han for en annen. Og langt mindre funnet på tull ilag med en eg nettopp hadde møtt. En kan finne tonen med en, få en ny snapchat venn, ha et vanskelig langdistanse forhold og fortelle om det uten å mene noen verdens ting. 

Sier en at hun er i et forhold, er det like gjerne for å poengtere at hun er opptatt og ikke ønsker noen missforståelser. At det er vanskelig, kan like gjerne bety at hun savner han mye - for det er han hun vil ha.

Anonymkode: 4d9d4...1b1

Jeg tenker at du forteller om vanskelig forhold til vennene dine, ikke til noen du random møtte på byen og la til på snap. Typen bør jo i alle fall ikke stole på henne, og hvis det hadde vært motsatt hadde hun antaglig ikke syntes det var ok.

Uansett hva du er ute etter TS, tenker jeg selv at jeg ville hold meg unna. Personligheten til denne dama er typisk for personer med stort oppmerksomhetsbehov og de som ikke klarer å ta tak i egne problemer, men heller hopper over på nye for å glemme de gamle. Ingenting å satse på hvis du er ute etter forhold. Hvis du bare er ute etter et ligg så må du vel avgjøre ut fra om du syns det er greit å date en annens fyr kjæreste.

Anonymkode: d4301...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være lov å si at en er i et langdistanseforhold og at det er vanskelig, uten å mene noe mere med det? Hadde det vært meg, kunne jeg godt ha sagt akkurat det samme, uten å hinte til noen verdens ting. Da kjæresten min var i militæret var det ganske tøft. Vi hadde vært sammen i 4-5 år, og det at han forsvant så brått og var vekke så lenge var ikke så lett. Jeg var også borte flere ganger han var hjemme på perm grunnet jobb, så vi fikk ikke sett mye til hverandre. Det betyr jo ikke at jeg hadde tanker om å gå i fra han for en annen. Og langt mindre funnet på tull ilag med en eg nettopp hadde møtt. En kan finne tonen med en, få en ny snapchat venn, ha et vanskelig langdistanse forhold og fortelle om det uten å mene noen verdens ting. 

Sier en at hun er i et forhold, er det like gjerne for å poengtere at hun er opptatt og ikke ønsker noen missforståelser. At det er vanskelig, kan like gjerne bety at hun savner han mye - for det er han hun vil ha.

Anonymkode: 4d9d4...1b1

Jeg synes det er ytterst merkelig å åpne seg opp på denne måten til en fyr man traff en fuktig natt på byen uten å ha noen baktanker. Å fortelle en mann/kvinne som du nettopp har møtt, og som viser interesse for deg, om problematikk i eget forhold er for øvrig en velkjent strategi for å starte noe utenom forholdet. Jeg ville ha vært skeptisk dersom en person gjorde dette. 

Anonymkode: 8843f...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/23/2016 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Høres ut som om hun vil ha penisbilder. Er jo også en fin måte å sjekke om hun er oppriktig interessert i deg eller om hun bare vil ha noen å chatte med. 

Anonymkode: 78a59...71a

Vær så snill ikke send penisbilder... enkelte menn altså ...:glare:

Endret av Coronas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i langdistanse forhold selv. Han fant en annen. Vennskap kan utvikle seg langdistanse er ikke altid bare bare. 

Anonymkode: 4e419...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...