Sånnerlivet Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 I slutten på sommeren fikk jeg utslett som lignet elveblest. Det var kuler som lignet myggstikk som var fylt med væske. Disse klødde ekstremt. Det begynte på armleddene, så lårene, så magen, korsryggen, leggene, armene, ryggen, ansiktet og til slutt hodebunnen. Det tok noen uker mellom hver gang det det spredde seg. Jeg klør enda helt ekstremt, men nå klør jeg nesten ikke noe før det begynner å blø. Og bare jeg kommer borti huden med ett eller annet blir jeg så rød at det er skjemmende. Jeg har vært til legen, men der var det ikke mye hjelp å få. Har byttet fastlege så håper på å få hjelp i løpet av desember. Sååå.. Er det noen som har noen råd for hvordan jeg kan slutte å klø? Noe som demper kløen eller noe?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Har du fortsatt utslett, eller bare kløen? Anonymkode: 9e302...bcf
Sånnerlivet Skrevet 23. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du fortsatt utslett, eller bare kløen? Anonymkode: 9e302...bcf Det er det fortsatt, men disse kulene jeg snakker om har blitt MYE mindre og flere.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Uffda. Kanskje hudlege hadde vært noe hvis du ikke får hjelp hos legen, de har ofte ikke så mye kompetanse på hudlidelser. Men du kan prøve allergitabletter mot kløen, det kan hjelpe selv om man ikke klør pga. allergi, apoteket kan sikkert anbefale deg en krem for å roe ned huden også mens du er der. Anonymkode: 9e302...bcf
Sånnerlivet Skrevet 23. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du kan prøve allergitabletter mot kløen, det kan hjelpe selv om man ikke klør pga. allergi, apoteket kan sikkert anbefale deg en krem for å roe ned huden også mens du er der. Jeg har allerede prøvd mange forskjellige typer allergimedisiner, men det er ingen som ser til å fungere.. Har lenge vurdert å ta dobbel dose med ceterizin for å sett om det har fungert da, men liker ikke å ta dobbel dose når jeg ikke har fått beskjed om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå