AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Hei! Jeg har stått i telefonkø til Eplehuset for å få svar, men ble plutselig hevet ut av køen... da kom jeg til å tenke på de kloke hodene på KG! Jeg har en iPhone 5s, ett år gammel. Aldri opplevd noe tull med den. Inntil for et par uker siden. Selv om det var over 30 prosent strøm igjen, ble den plutselig svart. Da jeg prøvde å starte den opp igjen. Kom lade-symbolet på. Og det så ut som det var null batteri igjen. Da jeg satte den i laderen, og slo på, var den plutselig 36 prosent oppladet igjen. Det samme skjedde to dager etter. Jeg tippet at det var pga kulden (det var minus 10-15 ute). Men i dag skjedde det igjen. Og nå er det plussgrader her. Finnes det en easy fix? Andre som har opplevd dette? Er det noe i veien med iOS-en? Anonymkode: c511f...be3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Har du vært ute i kulda når dette skjer? For dette er helt normalt for iPhone. De liker ikke kulde. Pysetelefon. Anonymkode: 9b173...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Leste litt kjapt. Men kan fortsatt være kald om telefonen har gått litt frisk luft. Anonymkode: 9b173...7ba
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg så en artikkel i en nettavis i går, om at Apple har ombestemt seg og skal fikse alle telefonene som har denne feilen (slår seg av selv om den har strøm). Husker desverre ikke hvilken avis jeg leste det i, men sjekk VG, Dagbladet, Aftenposten og Nettavisen. Anonymkode: 7af95...635
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #5 Skrevet 25. november 2016 På 23.11.2016 den 19.38, AnonymBruker skrev: Jeg så en artikkel i en nettavis i går, om at Apple har ombestemt seg og skal fikse alle telefonene som har denne feilen (slår seg av selv om den har strøm). Husker desverre ikke hvilken avis jeg leste det i, men sjekk VG, Dagbladet, Aftenposten og Nettavisen. Anonymkode: 7af95...635 Gjelder visst iPhone 6. Anonymkode: a9cb5...caa
Solstrålen. Skrevet 25. november 2016 #6 Skrevet 25. november 2016 Slik var min iPhone 6 hver dag. Kranglet fram og tilbake med selskapet jeg hadde kjøpt den hos og endte med at jeg fikk ny etter den hadde vært to runder på reparasjon hvor de bare sa at ingenting var galt med den. Den var bare 6 mnd gammel, så jeg fikk det på garantien. Det hele startet som din, men over tid så ble det verre og verre. Til slutt slo den seg av ved 50% strøm. Dette var ikke i kulde engang, kunne skje hjemme i stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå