AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Dere andre som (dessverre) er smitta: hvordan forteller dere dette til evt nye sexpartnere? Og når? Jeg har svært sjelden utbrudd, ikke hvert år, og da er det snakk om en liten blemme. Har aldri smitta noen videre. Synes likevel det er noe partnere bør vite om. Er nylig blitt singel, derfor er det "ny" problemstilling. Er kvinne. Anonymkode: a1ba4...d86
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Dette er ikke så "vanskelig" som du tror. Jeg er mann, og fikk vel herpes midt i tjueårene en gang. Jeg har hatt flere lengre forhold etter det, men alltid fortalt om dette før vi hadde sex. Og damene har faktisk tatt det på strak arm alle sammen, ingen har ønsket å avstå fra sex eller å avslutte forholdet. Og ingen av dem har fått herpes heller. Jeg har og svært sjelden utbrudd nå, maks annenhvert år. Det er vel og sånn at en ganske stor prosentandel av seksuelt aktive voksne har herpesvirus i kroppen, mener å ha lest 20 til 30 prosent. Jeg har ofte sagt ar herpes er noe man lever med, ikke noe man dør av 😊 Så jeg tror egentlig ikke du har så mye å bekymre deg over. Og om en potensiell kjæreste velger deg bort pga dette problemet, er han neppe skikkelig interessert i deg uansett. Lykke til! Anonymkode: 4554a...a78
Sharon90 Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Jeg har også lurt på det samme ! Fader så vanskelig... fikk det helt i starten av min seksuelle debut- men kun smittet eksen som jeg var sammen med i 6år... Men utrolig fint å høre at andre jenter har "tatt det på strak arm"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå