AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #1 Skrevet 23. november 2016 Jeg har bestilt time hos legen, men ville bare høre om noen av dere har vært borti lignende og har tanker om hva det kan være. Min sønn har disse merkene på begge leggene. De klør ikke, gjør ikke vondt og er helt glatte (altså ikke ru på noen måte). Merkene har vært der I flere uker (eller mer?) og blir ikke svakere, de bare er der. Trodde lenge det var blåmerker etter fotball eller noe sånt, men de er røde og som sagt så går de ikke vekk. Noen som har sett noe slikt? Anonymkode: b2a6a...a34
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #2 Skrevet 23. november 2016 Blodutredelse? Anonymkode: cef3a...3f4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #3 Skrevet 23. november 2016 Når du trykket bunnen av et gjennomsiktig glass på dem, forsvinner de? Om de ikke forsvinner ved trykk er det et litt mer alvorligere tegn (selv om det ikke trenger å bety noe alvorlig) og bør undersøkes av lege. Anonymkode: 08261...973
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg synes de likner en del på eksemflekker. Hos meg er de bare ru og klør litt i noen få dager, men er glatt og litt røde i mange uker før de forsvinner. Anonymkode: fe910...5ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå