Gå til innhold

Til menn; om å snakke med kvinner på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis du møter en kvinne på byen, og hun etter 5 minutter (eller når du ønsker å spandere en drink) forteller deg at hvis du er ute etter sex burde du gå videre for å ikke kaste bort tiden, men hun vil gjerne prate med deg (eller lar deg spandere en drink) for å ha en hyggelig kveld..

1. Hva svarer du?

2. Hva gjør du?

3. Er du ærlig om det?

4. Hva tenker du om at hun sa det?

Endret av Capita
Endret
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen piker sier de vil ha sex. Så det betyr lite. Mange jenter som også forteller at de har mann hjemme. For deretter å flørte over en lav sko. Ingen jenter skriver på tinder at de er ute etter ons, men de har det alikevel....

Det må i tilfelle følges opp med oppførsel. Hvis jenta er det første til å pense samtalen inn på sex så er jo samtaleemne deretter lagt. Og så går det slag i slag....

Anonymkode: 47816...e01

• Liker 1
Skrevet

Mener du at du bare vil prate, dvs. ikke er interessert i en ordentlig date heller?

Anonymkode: 8ea0f...af9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen piker sier de vil ha sex. Så det betyr lite. Mange jenter som også forteller at de har mann hjemme. For deretter å flørte over en lav sko. Ingen jenter skriver på tinder at de er ute etter ons, men de har det alikevel....

Det må i tilfelle følges opp med oppførsel. Hvis jenta er det første til å pense samtalen inn på sex så er jo samtaleemne deretter lagt. Og så går det slag i slag....

Anonymkode: 47816...e01

Nei, men her er det snakk om en som sier hun IKKE vil ha sex, så gå til noen andre hvis det er det du er ute etter. Er det å pense samtalen inn på sex?

Hva ville du svart?

Hva det vil si å flørte er ganske subjektivt. Det er jo bare å oppføre seg normalt hyggelig, så tror mange at det er flørting.

Hvordan reagerer du når du har brukt hele kvelden med henne, hatt det hyggelig  (flørting?) og hun deretter fremdeles ikke ønsker sex? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ærlig og sier 'Jammen så greit, jeg glemte kondomer uansett'. Deretter hadde jeg tenkt at dama ikke var ei løs tøs og kanskje noe å satse på.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at du bare vil prate, dvs. ikke er interessert i en ordentlig date heller?

I mitt hode blir det ganske likt. Man møter en person man aldri har møtt før og snakker sammen. Mistenker at det er enten for seriøst eller useriøst for både en samtale på byen og for ordentlig dating.

Jeg skjønner lite av dette, og det er derfor jeg spør.

Skrevet
4 minutter siden, Capita skrev:

I mitt hode blir det ganske likt. Man møter en person man aldri har møtt før og snakker sammen. Mistenker at det er enten for seriøst eller useriøst for både en samtale på byen og for ordentlig dating.

Jeg skjønner lite av dette, og det er derfor jeg spør.

Jeg skjønner ikke hva du mener. Hva blir ganske likt?

Er du singel, åpen for å bli kjent med menn, eller er det slik at du regelrett bare vil prate uten at det går noe sted - hverken sex eller date?

Skrevet

Kan bare fortelle hva jeg selv stadig opplever, som ei som ikke gidder bruke tid på de som ønsker sex, eller gidder å bruke energi på ONS i det hele tatt.

Jeg er i slutten av 40-årene, men visstnok stadig attraktiv.

De gangene jeg er ute nå så signaliserer jeg raskt at jeg ikke er ute etter noe tull, eller sex, at jeg kun er ute for å prate og ha det hyggelig.

Nå på lørdag så satte jeg meg ned ved en fyr for jeg var sliten av å stå på en konsert, begynte å prate til ham, han var også i 40 årene, men litt avvisende, så jeg bare sa rett ut at jeg kun er ute etter å prate. Han var samboer sa han. Vi ble enige om å gå til et annet utested samtidig, der venninnene mine hadde forflyttet seg. Jeg satte meg med vennene mine, og hadde det helt OK, de forsvant, og jeg pratet med andre som satt der. Da begynte denne fyren jeg først hadde pratet med på det andre stedet å sette seg ved siden av meg, tror det skjedde 5 ganger, og han ble mer og mer innpåsliten, selv om jeg sa klart ifra at jeg ikke var interessert. Han gav seg ikke, selv om han hadde samboer, og ble bare dummere og dummere ettersom tiden gikk. Til slutt kom det en annen fyr og satte seg ned, som var yngre, og veldig kjekk. jeg var fortsatt ikke interessert og sa klart ifra til ham også at jeg ikke er interessert i noe tull. Jeg brukte altså hele tiden etter midnatt frem til kl 2 på å avvise innpåslitne menn, som ikke tok et nei for et nei, selv om jeg sa klart ifra til alle med en gang.

Jeg blir helt matt av hvor patetiske menn kan være etter et par øl altså....og har mistet alle illusjoner.

Anonymkode: e9cfd...509

• Liker 2
Skrevet

Til info; kvinner som proklamerer ordrett, rett ut, at de ikke er interessert i sex el.l. fremstår sjelden som "dydige kvalitetskvinner" i mine øyne. Den enkle forklaringen er at attraktive kvinner med personlige grenser sjelden trenger å si disse tingene. De klarer å filtrere ut feil menn, de klarer å unngå å bli 'pumpet og dumpet', og de har ikke så mange negative og uheldige opplevelser med menn som har gjort dem negative.

Kvinnene som oftest føler for å si disse tingene har ofte brent seg noen ganger. Og selv om jeg kan ha sympati, var det ofte to med på leken der.

For å snu det rundt - forestill deg at du kommer så vidt i kontakt med en mann og det første han sier er, "bare så du vet det, jeg betaler ikke for deg". Eller "bare så du vet det, jeg er veldig obs på kvinner som vil bruke meg for pengene mine". Sjarmerende? Det trenger ikke være hans feil at han har truffet feil kvinner, og det trenger ikke være hans feil at han har hatt negative opplevelser. Kanskje har han ikke engang det, han er bare overforsiktig fra naturens side. Men resultatet er det samme - det er lite attraktivt. Folk responderer ikke positivt på negative utsagn.

• Liker 4
Skrevet

Tenker at kvinnen er svært desperat etter forhold og må luke bort useriøse menn umiddelbart. Det fremstår bare litt teit. 

Anonymkode: f54ba...c38

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker at kvinnen er svært desperat etter forhold og må luke bort useriøse menn umiddelbart. Det fremstår bare litt teit. 

Hva med at man verken er ute etter forhold, eller sex? Det finnes noen av oss også skjønner du.....

• Liker 1
Skrevet

Det ville aldri falt meg inn å si noe slikt, jeg prater med de jeg vil når jeg er ute på byen og som regel merker man om det er mer interesse enn bare prat så får man utveksle kontaktinfo om det er aktuelt med mer kontakt. Hadde en mann sagt noe slikt ville jeg lurt litt på hva som fikk han til å tro at jeg ville blitt med han hjem uansett. 

MEN, du spør mennene her, jeg bare følte for å stikke inn min mening likevel. Jeg er flink til å blande meg inn :P 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med at man verken er ute etter forhold, eller sex? Det finnes noen av oss også skjønner du.....

Da kan man vel være oppføre seg litt avslappet og slå av en prat da? Trenger vel ikke å dra inn dette med sex.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man vel være oppføre seg litt avslappet og slå av en prat da? Trenger vel ikke å dra inn dette med sex.

Jo, jeg må det, for man vil ikke villede noen til å tro det blir noe på dem når man merker at det er det de er ute etter. Det merkes veeeldig raskt på byen.

Det er veldig sjeldent menn kun vil slå av en prat med meg, og jeg kan gjerne være hyggelig og smile til dem etc, men jeg må ganske raskt fortelle dem at jeg ikke vil noe mer enn å prate.

Skrevet
1 minutt siden, canacas skrev:

Det ville aldri falt meg inn å si noe slikt, jeg prater med de jeg vil når jeg er ute på byen og som regel merker man om det er mer interesse enn bare prat så får man utveksle kontaktinfo om det er aktuelt med mer kontakt. Hadde en mann sagt noe slikt ville jeg lurt litt på hva som fikk han til å tro at jeg ville blitt med han hjem uansett. 

MEN, du spør mennene her, jeg bare følte for å stikke inn min mening likevel. Jeg er flink til å blande meg inn :P 

Jeg synes det er kjempefint at kvinner svarer her også. Spørsmålene er til menn, men temaet gjelder jo også opplevelsen til kvinner.

Skrevet

Menn har profil på KG av samme grunn som de kontakter kvinner hvor som helst, når som helst og hvordan som helst - nemlig å finne kvinner å ligge med.

Anonymkode: eb67a...104

Skrevet

Ville kanskje syntes at det var en litt rar ting å si, men tror ikke jeg ville tenkt så veldig mye mer på det. Det ville uansett ikke vært første jenta som prøvde å signalisere at hun ikke var "en sånn" jente, men som siden viste seg å være ganske interessert i noe mer likevel, om det skulle vært tilfelle. 

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Hadde smilt til henne og sagt ok. Spandert en drink på henne og pratet. Sex blir det uansett for hun klarer ikke la vær tilslutt. Hun bare må prøve meg og ligge på brystkassen min etterpå. Jeg er ei hodepute for kvinner jeg. "Hodeputa mi" som ei kaller meg for. Koselig det. Men de må alltid prøve kuken også. "Jeg liker ikke kuk jeg". Neida. Så klart ikke😂. 

Flott at hun ikke virker for løs ihvertfall👍🏻

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til info; kvinner som proklamerer ordrett, rett ut, at de ikke er interessert i sex el.l. fremstår sjelden som "dydige kvalitetskvinner" i mine øyne. Den enkle forklaringen er at attraktive kvinner med personlige grenser sjelden trenger å si disse tingene. De klarer å filtrere ut feil menn, de klarer å unngå å bli 'pumpet og dumpet', og de har ikke så mange negative og uheldige opplevelser med menn som har gjort dem negative.

Kvinnene som oftest føler for å si disse tingene har ofte brent seg noen ganger. Og selv om jeg kan ha sympati, var det ofte to med på leken der.

For å snu det rundt - forestill deg at du kommer så vidt i kontakt med en mann og det første han sier er, "bare så du vet det, jeg betaler ikke for deg". Eller "bare så du vet det, jeg er veldig obs på kvinner som vil bruke meg for pengene mine". Sjarmerende? Det trenger ikke være hans feil at han har truffet feil kvinner, og det trenger ikke være hans feil at han har hatt negative opplevelser. Kanskje har han ikke engang det, han er bare overforsiktig fra naturens side. Men resultatet er det samme - det er lite attraktivt. Folk responderer ikke positivt på negative utsagn.

Grunnen til at kvinner ofte sier rett ut at de ikke ønsker sex er fordi de alle har opplevd en sur mann som etter en vanlig, hyggelig samtale blir sur fordi hun liksom er en luremus. De kan fort risikerte å til og med bli skjelt ut fordi denne mannen mener hun har kastet bort tiden hans. Veldig koselig å få kjeft fordi man har hatt en normal, vennskapelig samtale med en mann.

Anonymkode: dca1b...d3b

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva du mener. Hva blir ganske likt?

Er du singel, åpen for å bli kjent med menn, eller er det slik at du regelrett bare vil prate uten at det går noe sted - hverken sex eller date?

Jeg mener at en date som er avtalt fra for eksempel en nettprofil eller et spontant møte på et utested kan føre til den samme samtalen.

Singel og åpen for at det kan føre til noe så klart, men jeg er aldri åpen for ons.

Svar gjerne på spørsmålene i HI ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...