Gå til innhold

Øm i korsryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har så utrolig vondt i nedre korsrygg. Jeg kjenner ingenting om jeg står, sitter eller ligger, bare typ mensensmerter noen dager før jeg får mensen. Men når jeg kjenner direkte på nedre del av korsryggen så er det en ilende smerte og det kjennes ut som noen stikker meg med kniv i ryggen. Det er et ganske stort område det gjelder, noen plasser mer enn andre, men det er så vidt en kan trykke uten at jeg hyler. Det varierer litt fra tid til annen hvor vondt det er, men det kommer alltid tilbake. Og i dager etter jeg har fått noen til å massert forsiktig (som nesten er helt uutholdelig), så kjenner jeg det om jeg bare setter mej inn til en stol på dette området. 

Jeg er en ganske regelmessig aktiv person. Sliter en del med oppblåsthet og div. Har regelmessig mensen (går på p-piller), får alltid mensensmerter noen dager i forveien (i nesten samme område). Den siste tiden har jeg vært utrolig trøtt og sliten, lite matlyst og litt nedfor. 

Noen som har det likt, eller kanskje kan tenke seg til hva det kan være for noe?

Anonymkode: 72e8c...f24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten antydning til skoliose helt øverst i ryggen også. Men har ikke hatt noe plager med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...