herzeleid Skrevet 29. november 2016 #21 Skrevet 29. november 2016 Kjørt på tvers av landet noen ganger i forbindelse med arbeid, og må vell si at trailersjåfører stort sett fremstår som de beste trafikantene. Kjører så effektivt de klarer, viser hensyn, og i partier der de sliter med å holde høy fart har de fleste prøvd å signalisere når det er klart å kjøre forbi. Virker som trivelige folk. 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #22 Skrevet 29. november 2016 Jeg har vert med som passasjer i lastebil veldig mye på langkjøring. Lastebiler kjørte stort sett alltid veldig fint. De slipper forbi når de ser at de kjører for sakte(er for tunge) til å holde farten og de er veldig oppservant i trafikken. Fler personbiler er derimot idioter som leker med livet sitt når det kommer til møter med tungtransport. Hiver seg inn foran, legger seg i blindsonen osv. Er dere klar over at det kan gjemme seg en hel bil i blindsonen forran lastebilen? Som privatsjåfør har jeg vel aldri hatt noen ubehagelige opplevelser med tungtrafikken, annet en at jeg har irritert meg over at det kan gå litt sakte i oppoverbakke, noe jeg vet godt at ikke er deres feil og en tåpelig ting å irritere seg over. Anonymkode: 915f8...927 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #23 Skrevet 29. november 2016 Og tungtransportsjåfører flest er for øvrig veldig hyggelige mennesker. Anonymkode: 915f8...927
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #25 Skrevet 2. desember 2016 På 23.11.2016 den 9.36, AnonymBruker skrev: Mange ganger har jeg opplevd at trailersjåfører oppfører seg som idioter på veiene. De tror de er så tøffe fordi de har verdens mest harry kjøretøy, og bryter veitrafikklovene rett som det er. Er det 70km/t som er fartsgrensen og du ligger i 72km/t (i forhold til hva det er på din speedometetmåler, enkelte biler (som min bil) viser den faktiske fartsgrensen på speedometeret, andre biler viser litt for lite. Der kjenner du din bil best!) så legger de seg helt oppi ræva på bilen din, tuter, blinker med lysa, truer og plager. Ordentlig sånn drittsekkoppførsel. Jeg skal ikke påstå at de som kjører trailere er mindre intelligente, eller dumme for den saks skyld, men det må jo være "spesielle" mennesker som holder på sånn? Anonymkode: 85642...dc1 Dette viser hvor lite peil du har. Anonymkode: f9047...80d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå