AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Hei. Noen som har opperert silikon her?? Lurte på om det er viktig å ha med seg noen da:) eller om det går fint alene ? Takk for svar Anonymkode: 092be...fb6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Hvor gammel er du..? Anonymkode: 1663c...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Ved narkose skal man alltid ha med seg noen. Anonymkode: 4ad51...29c
belle_ Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Ja, jeg har det. Tok det for fire år siden, og ja jeg angrer og vurderer å ta ut silikonen pga. det er ubahgelig. Men til det du faktisk lurte på, det første døgnet må man ha noen med seg, i tilfelle komplikasjoner kan oppstå. Man er veldig sløv og neddopet og bør være under oppsyn. Jeg synes du bør ha med deg noen til operasjonen, som kan hjelpe deg å ta taxi hjem og som kan passe på deg det første døgnet. Ofte trenger man hjelp til det meste, som å lage mat, komme seg opp av sengen, gå på do, ta seg drikke osv. Helt vanlige ting blir vanskelig. Jeg var helt øm og støl i armene. Man skal heller ikke løfte armene for høyt. Mye å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Så da må mann ha med seg noen uansett? Anonymkode: 092be...fb6
belle_ Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så da må mann ha med seg noen uansett? Anonymkode: 092be...fb6 Man må vel ingenting her i verden, men ja, man "må" det.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Takk for svar Anonymkode: 092be...fb6
Gjest Lykke_ Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 Hei! Du kommer til å føle deg ganske "groggy" etter narkose. Jeg går utifra at du kanskje har opplevd å være full siden du er 24? Det føles som å være full og jeg trengte noen å støtte meg til. Fikk en venn til å hente meg og hjelpe meg i seng. Du burde ha en person til å passe på deg de tre første døgnene. Jeg slet med å komme meg opp av sengen på egenhånd og trengte drahjelp. Var sengeliggende i tre døgn, stod kun opp da jeg skulle på toalettet. Tok smertestillende jeg hadde fått på resept da smertene var på sitt verste. Etter at jeg hadde ligget i sengen i tre døgn så klarte jeg å stå opp og bevege meg igjen. Gikk litt lutrygget den første uken, men ellers gikk det greit. Håper du fikk svar på det du lurte på og håper du blir fornøyd. Det var veldig deilig å endelig kunne se seg selv i speilet og føle meg fornøyd. Håper du blir like fornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå