AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Hei. jeg har en flørt som er en utenlandsk statsborger. Vi har hatt en veldig hyggelig tone over tlf og har snakket om å treffes for litt kos. Jeg har ikke kjønnssykdommer (har kun hatt sex en gang, og sjekket meg for alle kjønnssykdommer like etter), men han har hatt ubeskyttet sex med flere partnere. Han er keen på å ha ubeskyttet sex med meg, men jeg krever at han bruker kondom. Men som plaster på såret har jeg sagt at jeg vil suge han uten kondom. Men jeg vil at han skal sjekke seg for kjønnssykdommer først. kan han gjøre det gratis på Olafiaklinikken? evt hvor lang tid tar det før han får resultatene? Anonymkode: d14ee...0d2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Du vet at kjønnssykdommer ofte smitter ved oralsex også? Det høres veldig usikkert ut. Han kommer sikkert til å overtale deg til å ikke bruke kondom. Anonymkode: 57460...f43 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Hvilket land kommer han ifra ? I forhold til sos . vil anbefale deg på det sterkeste å bruke kondom eller helst å droppe det. er selv gift med en utenlandsk statsborger så sier ikke dette fordi jeg er rasist men statistikken viser at de har oftere hiv feks . Anonymkode: bdc9a...68a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket land kommer han ifra ? I forhold til sos . vil anbefale deg på det sterkeste å bruke kondom eller helst å droppe det. er selv gift med en utenlandsk statsborger så sier ikke dette fordi jeg er rasist men statistikken viser at de har oftere hiv feks . Anonymkode: bdc9a...68a Han er fra er land i Asia, men har bodd i England de siste 7 årene. Anonymkode: d14ee...0d2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. jeg har en flørt som er en utenlandsk statsborger. Vi har hatt en veldig hyggelig tone over tlf og har snakket om å treffes for litt kos. Jeg har ikke kjønnssykdommer (har kun hatt sex en gang, og sjekket meg for alle kjønnssykdommer like etter), men han har hatt ubeskyttet sex med flere partnere. Han er keen på å ha ubeskyttet sex med meg, men jeg krever at han bruker kondom. Men som plaster på såret har jeg sagt at jeg vil suge han uten kondom. Men jeg vil at han skal sjekke seg for kjønnssykdommer først. kan han gjøre det gratis på Olafiaklinikken? evt hvor lang tid tar det før han får resultatene? Anonymkode: d14ee...0d2 Du vet at seksuelt overførbare sykdommer smitter like mye ved vaginalt samleie som ved oralsex? Kjønnsykdommer i munnen er i tillegg betydelig mer plagsomt enn i underlivet. Tenk deg om, noen ganger til før du tar dine valg. Anonymkode: 2541a...be9 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er fra er land i Asia, men har bodd i England de siste 7 årene. Anonymkode: d14ee...0d2 Det er ikke uvesentlig hvilken asiatisk land han kommer fra. Noen land har veldig stor utberedelse av kjønnsykdommer, mens andre land er som Norge. Stor forskjell i risiko altså. Hvilket land er det snakk om? Anonymkode: 2ece5...ce3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke uvesentlig hvilken asiatisk land han kommer fra. Noen land har veldig stor utberedelse av kjønnsykdommer, mens andre land er som Norge. Stor forskjell i risiko altså. Hvilket land er det snakk om? Anonymkode: 2ece5...ce3 India Anonymkode: d14ee...0d2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #8 Skrevet 23. november 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke uvesentlig hvilken asiatisk land han kommer fra. Noen land har veldig stor utberedelse av kjønnsykdommer, mens andre land er som Norge. Stor forskjell i risiko altså. Hvilket land er det snakk om? Anonymkode: 2ece5...ce3 Han er fra India, kom til England som 24 åring. Han har hatt sex i India og sånt før han flyttet til England, og fikk seg kjærester der. Han antar at han ikke har kjønnssykdommer, men han har ikke sjekket seg. Han sa at om han besøker meg i Norge så kan jeg ta han med på en sjekk, men vet dere hvor lang tid det tar før man får resultater? og kan han sjekke seg i Norge? Anonymkode: d14ee...0d2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #9 Skrevet 23. november 2016 Jeg liker han og har virkelig lyst på han, men jeg har ikke lyst på noen kjønnssykdommer. i alle fall ikke når han er min andre partner, og mest sannsynlig ikke min livspartner. TS Anonymkode: d14ee...0d2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #10 Skrevet 23. november 2016 Han er 31? Da må han vel gå til fastlegen og betale full pris. Anonymkode: cc6ec...141
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #11 Skrevet 23. november 2016 Siden han aldri har sjekket seg før, og tydeligvis har en greie for ubeskyttet sex (og prøver å overtale deg før dere engang er i situasjonen)... det er jo risiko for at han er smittet med noe. Få han til å sjekke seg FØR dere har sex. Tar sikkert noen uker før han får svar, så det er egentlig litt latterlig at han ikke bare sjekker seg hos lege der han bor før han skal treffe deg i Norge. Man kan sjekke seg for kjønnssykdommer i England også liksom. Anonymkode: 90631...fcc
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #12 Skrevet 23. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er 31? Da må han vel gå til fastlegen og betale full pris. Anonymkode: cc6ec...141 ja, han er 31. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden han aldri har sjekket seg før, og tydeligvis har en greie for ubeskyttet sex (og prøver å overtale deg før dere engang er i situasjonen)... det er jo risiko for at han er smittet med noe. Få han til å sjekke seg FØR dere har sex. Tar sikkert noen uker før han får svar, så det er egentlig litt latterlig at han ikke bare sjekker seg hos lege der han bor før han skal treffe deg i Norge. Man kan sjekke seg for kjønnssykdommer i England også liksom. Anonymkode: 90631...fcc Jepp, jeg skal be han sjekke seg i London før han treffer meg. Er bare dumt å utsette meg selv for potensiell sykdom. takk for svar, dere ❤ Anonymkode: d14ee...0d2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #13 Skrevet 23. november 2016 Vil han ikke bruke kondom med deg har han ikke brukt det med tidligere sexpartnere Anonymkode: 79686...b9b
EvaLena Skrevet 23. november 2016 #14 Skrevet 23. november 2016 At du i det hele tatt vurderer å ha deg med han får meg til å lure
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #15 Skrevet 23. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er fra India, kom til England som 24 åring. Han har hatt sex i India og sånt før han flyttet til England, og fikk seg kjærester der. Han antar at han ikke har kjønnssykdommer, men han har ikke sjekket seg. Han sa at om han besøker meg i Norge så kan jeg ta han med på en sjekk, men vet dere hvor lang tid det tar før man får resultater? og kan han sjekke seg i Norge? Anonymkode: d14ee...0d2 Dette blir bare mer og mer hårreisende. Skal du ta man med på en sjekk i Norge så må du og betale alle undersøkelsene fullt ut selv/han må betale. Dette er ikke noe Helfo dekker for utenlandske statsborgere og beløper seg til mange tusen kroner. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er 31? Da må han vel gå til fastlegen og betale full pris. Anonymkode: cc6ec...141 Utenlandske statsborgere kan ikke gå til en Norsk fastlege og sjekke seg. Og alderenen avgjør ikke om man må betale fullt ut når personen ikke er Norsk og medlem av Norsk folketrygd. Anonymkode: 2541a...be9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå