visp Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Jeg pusser opp et gammelt vitrineskap og har veldig lyst til å ha hjul eller andre fine "føtter" på det. Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Clas Ohlson, Ikea, Biltema, og Jula har hjul. Anonymkode: 4c838...322
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Prettypegs.com Anonymkode: 21d7d...7f1
An0nymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 4 minutter siden, visp skrev: Jeg pusser opp et gammelt vitrineskap og har veldig lyst til å ha hjul eller andre fine "føtter" på det. Noen som vet hvor jeg får tak i noe slikt? Her har du noen ekstra ben http://www.ikea.com/no/no/search/?query=Ekstra+ben Jeg tror at de også selger hjul
visp Skrevet 22. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2016 Den prettypegs-siden var jo helt ideell! Skal sjekke ut ikea og disse andre også. 1
MapleSirup Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 På 22.11.2016 den 22.21, visp skrev: Den prettypegs-siden var jo helt ideell! Skal sjekke ut ikea og disse andre også. Kul side,men det blir fort dyrt pga toll. Hva med å kjøpe noen enkle i tre og male i en "crazy" farge? Et blikkfang nede ved gulvet er jo kult på et gammelt møbel. Kan evt bruke washitape i tillegg til farge.
visp Skrevet 25. november 2016 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2016 1 minutt siden, MapleSirup skrev: Kul side,men det blir fort dyrt pga toll. Hva med å kjøpe noen enkle i tre og male i en "crazy" farge? Et blikkfang nede ved gulvet er jo kult på et gammelt møbel. Kan evt bruke washitape i tillegg til farge. Jeg har allerede kjøpt på jysk. Skal male de i en kul farge ja. Bena var egentlig ment til seng men blir utrolig fine til skapet.
MapleSirup Skrevet 25. november 2016 #9 Skrevet 25. november 2016 5 minutter siden, visp skrev: Jeg har allerede kjøpt på jysk. Skal male de i en kul farge ja. Bena var egentlig ment til seng men blir utrolig fine til skapet. Morsomt med slike prosjekter Lykke til! 1
visp Skrevet 25. november 2016 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2016 2 minutter siden, MapleSirup skrev: Morsomt med slike prosjekter Lykke til! Synes det er slitsomt jeg:) Men det må jo til noen ganger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå