Gå til innhold

Forventninger til utdrikkingslag


Frøya*0803

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva slags utdrikkingslag dere ønsker å ha?

Jeg har hverken lyst på utdritingslag eller strippere eller noe i den stilen. Det jeg ønsker meg er en kveld sammen med gode venninder, og enten gå ut og spise eller være hjemme hos noen. Rett og slett en jentekveld med god drikke, god mat og masse skravling :D

Hva med dere andre? Hvordan ser dere utdrikkingslaget deres for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solskinn

Jeg kan vel ikke si at jeg forventer meg noe som helst. Har sagt at jeg ikke syns det er så viktig. Og om det blir utdritning så går jeg hjem (- og gir forloveren min mange kilo pepper i 30 års gave som "hevn" *he he*, hun blir nemlig 30 noen dager för vi gifter oss :sjarmor: ).

Men skal det väre noe er det viktigste at det er hyggelig, omgås med venner - og at folk som kommer i bryllupet får en sjanse til å treffe hverandre. Og at alle som vil har råd til å komme, ikke minst!!

:kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så utrolig heldig og fikk akkurat et slikt utdrikningslag jeg håpet på. Jeg var skikkelig nervøs på hva de skulle finne på for noe for meg, men dagen kunne ikke blitt mer perfekt. Forloveren min fikk en stor bukett i våre bryllupsfarger i ettertid, og hun fortjente den virkelig.

Mitt råd er: gi forloveren deres klare hint om hvordan dere ønsker dagen, så får dere dne også slik dere vil. Hadde selv gitt beskjed om at hvis de tvang meg til å gjøre noe helt teit, så kom jeg til å reise. (Mest som en liten trussel, men det virket jo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ha noe utdrikningslag jeg! :briller: Vil ikke ha det! Men skulle jeg hatt det, så måtte det bare bli en hyggelig kveld sammen med gode venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det har blitt mer og mer vanlig at utdrikningslaget er en hyggelig dag med venninnene. Stripper er vel HELT ut??! For meg er det skikkelig 80-talls!!! Noen pinlige situasjoner synes jeg man kan sette bruden i, men ikke noe som hun absolutt ikke vil!

Dessuten så kjenner vel forlover bruden så godt at hun VET hva hun vil ha? Jeg visste iallefall hva hun jeg var forlover for ville ha, og jeg tror nok hun vet godt hva jeg liker også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Til 09.08.02:

du sier

Jeg skal ikke ha noe utdrikningslag jeg! Vil ikke ha det! Men skulle jeg hatt det, så måtte det bare bli en hyggelig kveld sammen med gode venninner.

--si dette til venninnene dine! Tror de fleste tar hintet om at man ønsker noe stille og rolig, og det blir garantert et minne for livet! Etter det jeg erfarte så var det utrolig hyggelig å samle alle venninnene for en "siste kveld med jentene" som ugift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke ha noe utdrikningslag jeg! :briller: Vil ikke ha det! Men skulle jeg hatt det' date=' så måtte det bare bli en hyggelig kveld sammen med gode venninner.[/quote']

Det var akkurat det jeg sa også, jeg vill nemlig ikke ha noe utdrikningslag jeg. Forloveren mente heldigvis at jeg måtte ha det og aldri om jeg ville ha vært foruten. Vi hadde rett og slett en skikkelig jentekveld som var utrolig hyggelig. Det har blitt et kjempegodt minne, og jeg er jammen meg glad for at hun arrangerte utdrikningslag selvom jeg egentlig ikke ville!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi dro en helg på hyttetur. Synes det var noe av det beste vi kunne gjøre- Jeg er ikke for utdritning, og vi hadde en god stund, og snakket masse om vennskap, giftemål osv. ANBEFALES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 20April2002 (gjest)

Hei alle sammen!

Jeg sa ifra at jeg ønsker ikke stor oppmerksomhet rundt utdrikkingslaget mitt. Ønsket en koselig kveld sammen med mine venninner og det klarte de også.

Jeg ble hentet på ettermiddagen og ble fraktet til en av Stavangers flotteste resturanter. Der ble jeg spandert på etter alle kunsters regler. Etter middage oppholdt en del jenter meg en stund mens min forlover forsvant. Så ble jeg tatt med bort til et hotell.

Der hadde de booket det flotteste rommet for meg og vi hadde vorspiels der. Bruden ble nå litt full. Så skule jeg drites ut litt da og ble sendt ut i byen - uten å måtte kle meg ut - med diverse ting som jeg skulle selge: cupido, kondomer, erter, bh osvosv. Må innrømme at jeg hadde det kjempemorro selv om jeg dreit meg loddrett ut :-) Det koseligste var at jeg var med mine venninner. Så bar det av gårde på nattklubb og deretter overnattet jeg med min forlover på hotellet.

Våknet opp til en særdeles god frokost dagen etterpå :wink:

Klemz fra

20April2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...