Ulldottir Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Hei, Jeg får ei litta tulle i slutten av april og har en laaang liste med jentenavn, men sliter med å bestemme meg. Jeg har foreløpig god tid, I know. Men plutselig er a her. Jeg lurer derfor på om det er noen som har innspill til de forskjellige navnene mine, som kanskje gjør det enklere for meg å velge: Vilma Klara Karla Kajsa Signe Selma Elma Milla Linnea Lotta Åsa Tuva Ellie Vilje Vilde Mathilde
-Skylar Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Signe, Selma og Vilje er vakre navn som ikke er for vanlige. Har du vurdert Alva? 1
Fru Uperfekt Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Personlig ville jeg venta til arvingen er født før jeg bestemte meg helt og holdent. Bare tenk om du hadde bestemt at hun skulle hete Tuva så var det en Elma som ville si "hei verden" 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Ville valgt et som også gikk internasjonalt. Anonymkode: f5916...ba8
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Mathilde eller Milla ville jeg valgt
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Jeg ville lagt vekt på at det var en kvinne jeg skulle navngi. Men samtlige navn du nevner er godt representert i barnehagen og skolen her omkring. Av de du nevner ville jeg valgt Tuva eller Åsa. Anonymkode: c9d94...441 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 4 timer siden, Ulldottir skrev: Vilma -litt for flintstones Klara -litt for donald Karla -aldri hørt om. Kajsa -litt sukkersøtt Signe -bortskjemt jente/gammel dame Selma Elma -begge høres ut som en salve. Milla -forkortelse på Camilla. fineste er å hete Camilla og ha Milla som kallenavn, isåfall. Linnea -fint navn, mange som heter det, og det er vanlig.samtidig som det er veldig søtt. Lotta -i bråkmakergata. Men fint navn når man blir vant til det. Åsa -for meg er dette et stedsnavn. Tuva -veldig fint og veldig søtt. Ellie -nei. Vilje -nei. viljestyrke. Vilde -veldig fint og søtt. var veldig mange som forbandt det med hotell Cæsar i mange år, men etter mange begynte å hete det, er det veldig søtt. Mathilde -litt søtt. høres litt hardt ut. Anonymkode: 26123...d88
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 Vilde, Vilma eller Tuva Anonymkode: 78c29...b16
Millimani Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 6 timer siden, Ulldottir skrev: Hei, Jeg får ei litta tulle i slutten av april og har en laaang liste med jentenavn, men sliter med å bestemme meg. Jeg har foreløpig god tid, I know. Men plutselig er a her. Jeg lurer derfor på om det er noen som har innspill til de forskjellige navnene mine, som kanskje gjør det enklere for meg å velge: Vilma Klara Karla Kajsa Signe Selma Elma Milla Linnea Lotta Åsa Tuva Ellie Vilje Vilde Mathilde Kajsa, Linnea, Vilde eller Mathilde
skruf Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Jeg liker Klara, Vilma og Mathilde veldig godt. Kanskje mest Mathilda (men så har jeg sansen for navn med a-ending). Karla var også veldig fint.
Silfen Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 6 timer siden, Ulldottir skrev: Hei, Jeg får ei litta tulle i slutten av april og har en laaang liste med jentenavn, men sliter med å bestemme meg. Jeg har foreløpig god tid, I know. Men plutselig er a her. Jeg lurer derfor på om det er noen som har innspill til de forskjellige navnene mine, som kanskje gjør det enklere for meg å velge: VilmaKlara KarlaKajsa Signe SelmaElma Milla Linnea Lotta Åsa TuvaEllieVilje Vilde Mathilde Dog må jeg legge til at Jon Schau nettopp har fått en Vilje, sånn om du vil unngå semikjendisnavn.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Synes Klara er et koselig navn Anonymkode: bac91...937 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 7 timer siden, Ulldottir skrev: Hei, Jeg får ei litta tulle i slutten av april og har en laaang liste med jentenavn, men sliter med å bestemme meg. Jeg har foreløpig god tid, I know. Men plutselig er a her. Jeg lurer derfor på om det er noen som har innspill til de forskjellige navnene mine, som kanskje gjør det enklere for meg å velge: Vilma Klara Karla Kajsa Signe Selma Elma Milla Linnea Lotta Åsa Tuva Ellie Vilje Vilde Mathilde Siden du velger norsk og litt...traust, har du vurdert følgende navn (?): - Dagmar - Aslaug - Valborg -Gerd - Vigdis - Diamatas (vikingnavn) - Tordiss - Walfrid -Svanlaug -Gerdlaug -Wenchlaug -Celina - Lea Isadora Anonymkode: 9b39f...85b
Gjest Belle âme Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 7 timer siden, Ulldottir skrev: Hei, Jeg får ei litta tulle i slutten av april og har en laaang liste med jentenavn, men sliter med å bestemme meg. Jeg har foreløpig god tid, I know. Men plutselig er a her. Jeg lurer derfor på om det er noen som har innspill til de forskjellige navnene mine, som kanskje gjør det enklere for meg å velge: Vilma Klara Karla Kajsa Signe Selma Elma Milla Linnea Lotta Åsa Tuva Ellie Vilje Vilde Mathilde Eg likte: Kaisa og Åsa.
MissPierce Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Liker alle utenom Klara, Karla og Elma ☺️ Resten er fine navn, og forstår at det er vanskelig å velge 😊
Forundret.. Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Synes best om Vilma, Selma, Vilde og Mathilde jeg. Skal hun få dobbelt navn som det skal kombineres med?
Olava Skrevet 22. november 2016 #19 Skrevet 22. november 2016 8 timer siden, Ulldottir skrev: Hei, Jeg får ei litta tulle i slutten av april og har en laaang liste med jentenavn, men sliter med å bestemme meg. Jeg har foreløpig god tid, I know. Men plutselig er a her. Jeg lurer derfor på om det er noen som har innspill til de forskjellige navnene mine, som kanskje gjør det enklere for meg å velge: Vilma Klara Karla Kajsa Signe Selma Elma Milla Linnea Lotta Åsa Tuva Ellie Vilje Vilde Mathilde Vilma, Selma, Lotta, Vilje, Vilde og Mathilde liker jeg best fra lista di.
Ulldottir Skrevet 23. november 2016 Forfatter #20 Skrevet 23. november 2016 På 22.11.2016 den 15.44, -Skylar skrev: Signe, Selma og Vilje er vakre navn som ikke er for vanlige. Har du vurdert Alva? Takk for innspill Alva er også veldig fint! Men jeg har et tantebarn som heter Ylva, så jeg tenker det blir litt for likt. Fint forslag uansett👌🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå