Gå til innhold

Kan menn bruke disse herresokkene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis de passer så kan de selvfølgelig det.

Anonymkode: e067d...9a0

Ok, takk for svar!

Jeg tenkte mer på fargene. Tror du at de fleste menn hadde satt pris på å få disse sokkene?

Anonymkode: 7c2f9...93c

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar!

Jeg tenkte mer på fargene. Tror du at de fleste menn hadde satt pris på å få disse sokkene?

De mannfolka jeg kjenner hadde ikke brydd seg om fargen tror jeg. Samboern stjeler sokkene mine konstant!! Syns de ser helt greie ut, jeg.

• Liker 2

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar!

Min erfaring er at de fleste menn gir f... i hvilken farge det er på sokkene. Mannen her i huset kunne ha kjøpt de der til seg selv hvis det var de første han fant i riktig størrelse i butikken.

• Liker 3
Akkurat nå, SweetM skrev:

Min erfaring er at de fleste menn gir f... i hvilken farge det er på sokkene. Mannen her i huset kunne ha kjøpt de der til seg selv hvis det var de første han fant i riktig størrelse i butikken.

Ok :) Takk :blomst:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mannfolka jeg kjenner hadde ikke brydd seg om fargen tror jeg. Samboern stjeler sokkene mine konstant!! Syns de ser helt greie ut, jeg.

Takk :blomst:

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min hadde blitt glad for dem. Han liker best sokker med sterke farger. (Han er 30.) :)

Anonymkode: ca6e4...d6f

Så bra! Takk! :blomst:

De er forresten på salg med 70% rabatt og koster kr 13,- på Pierre Robert (nettbutikken)

De har også mange andre fine "Black Week" tilbud

Da bestiller jeg de sokkene, ettersom dere er fere som er positive til de :)

• Liker 2

Ordentlige menn bruker ragg-sokker, de sokkene der ser ut til å skulle passe feminine metroseksuelle menn.

Sikkert den homoseksuelle delen av motebransjen som har designet de sokkene der, menn som ikke en gang klarer å finne formfulle modeller men som skal hause frem avmagrede modeller med madkulint kantede former og ikke de rundere formene vi hannkjønn liker.

Sokker for homser og feminine menn altså!!

Annonse
2 minutter siden, made4u skrev:

Ordentlige menn bruker ragg-sokker, de sokkene der ser ut til å skulle passe feminine metroseksuelle menn.

Sikkert den homoseksuelle delen av motebransjen som har designet de sokkene der, menn som ikke en gang klarer å finne formfulle modeller men som skal hause frem avmagrede modeller med madkulint kantede former og ikke de rundere formene vi hannkjønn liker.

Så du kjøper skoene for store for å få plass til raggsokkene?

Anonymkode: ca6e4...d6f

3 timer siden, made4u skrev:

Smoking, lakksko og raggsokker.

Her blir'e liv rai-rai   :troest:

Anonymkode: e1d39...20b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...