AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 På tredje døgnet går jeg nå rundt med velldig sterk hodepine. Også om natten så vanskelig å sove godt. Har satt seg om en "hjelm" over hodet med stikking i siden på tinningen noen ganger. Jeg har alltid vært plaget med migrene i perioder, og hatt mye hodepine. Men dette pleier å slippe. Nå har det ikke det og jeg lurer på om andre har samme erfaringen? Anonymkode: 8c398...50a
dillyduzit Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Dette er nok en dårlig løsning, men som fungerer for meg i slike tilfeller. Har du prøvd å ta en litt fuktig klut over ansiktet? Personlig har jeg en klut og vifte på i et mørkt rom. Fokuserer på lyden av viften og sovner relativt raskt. Dette er nok migrene av noe slag, men har du passet på å drikke nok?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Migrene er ensidig. Hvis du føler det som en hjelm er det sannsynligvis tensjonsjohodepine. Det kan hjelpe å få en massasje eller prøve en sånn varmepose over skuldrene. Du bør også trene litt for det hjelper. Anonymkode: 98a88...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå