Gå til innhold

Waco er kul han....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Synes Waco er kul jeg.....

Måten han fucker opp folk på, skaper jo bare en bedre debatt.

Skulle vært programleder i "Tvert i mot" på P4.

8) 8) 8) 8) 8)

Hvis alle skulle være så enige hele tiden, ville det ikke vært noe morsomt.

Det er bedre med litt motargumenter, og sleipe kommentarer, for å få opp stemningen (uten å rakke ned på folk).

Men samtidlig masse skryt og godord.

Stå på Waco!!!!!!

:kul::kul::kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Uten å rakke ned på folk" ????

Har du LEST noen av innleggene hans? Han spyr jo bare edder og galle. Du refererer til "Tvert i mot"... Programlederen der har jo KUNNSKAPER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jomfrua, det var hyggelig å høre ! =)

Tone, jomfru mener nok at jeg ikke p e r s o n t r a k a s s e r e r.... , sånn som mange andre gjør.

Waco

Vi menn er nok litt mer runde i kantene, vi er ikke like skarpe og direkte som mange jenter er. Vi er jo kjent for å beholde det gode gemyttet og humøret hele livet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, hvor har det egentlig fått det fra at du ikke persontrakasserer?

Jeg har sett en del innlegg her på KG der du etter en del gode argumenter fra den andre part går løs på den personen enkelte ganger på et temmelig stygt vis.

Du sier jo selv at de andre her på KG ikke klarer å skille sak og person og at de persontrakasserer når de slipper opp for argumenter.

Men det gjør du også.Og veldig ofte kommer det et "huff,at kvinnfolk aldri kan diskutere sak og ikke person" rett nedenfor der du selv har trakassert andre brukere.

Jeg skjønner ikke at du ikke ser at du driter deg ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, jeg må bare beklage dersom du tolker det sånn. =(

Men du står selvsagt fritt til å underbygge påstandene dine...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eline

Waco, med fare for å gjenta meg selv IGJEN og IGJEN, men du forstår jo ikke norsk, så jeg prøver igjen.

Du skriver til Pirill: "Du står selvsagt fritt til å underbygge påstandene dine".

Leste du innlegget eller gjorde du ikke? Påstandene ble jo nettopp underbygget. Det er jo et av de mer saklige tilbakemeldingene du har fått. En god ting kan visst ikke sies for ofte: LES hva som står i folks innlegg. Sakte, slik at du lettere kan forstå dem. Jeg vet, tror iallfall, at du ikke er så dum som du virker i innleggene dine. Sukk!

Ikke gjør deg så dum, det er så trist å se ressurser gå til spille på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere forstår hva jeg mener med at kvinner kan være svært slitsomme? Når jeg ber henne om å underbygge påstandene så betyr det at hun kopierer inn sitater for at jeg får min rett til å forklare meg.

Ikke bare slenge ut masse påstander som damer driver og gjør hele tiden.

Waco

Det er vel ikke ment at du skal forstå alt sammen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du da burde ta en titt på en av våre diskusjoner Waco, så får du sett at du ikke er så veldig fin i språget selv ;)

Jeg er jo blitt kalt teit,idiot,dum som faen og noen mindre pene ord som ikke er verdt å gjenta her av............nettopp deg.

Søk-søk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Thea, tror nok du desverre blander meg med en annen, det eneste jeg fant var at jeg hadde spurt om det var deg på bildet, men så ble du selvsagt dritsur?

Tror nok du må litt lengere ut på landet med de "kreative" påstandene dine der, men det er jo kanskje sånn med noen jenter, at de må finne på ting?

Waco

Akkurat som vi vet at Gud fant opp ølet for at stygge damer skal få sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er konklusjonen min at du enten gjorde et sabla dårlig søk, ellers så leser du det du vil lese :ler::ler::ler::ler:

Uansett du hvor prektig du vil fremså Waco, har du møtt deg selv i døra mange mange ganger.Men siden du fortsetter å gjøre det kan det tydeligvis ikke gjøre særlig vondt.Tre mot tre går ikke vettu ;)

Have a nice life Waco boy :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco - jeg må bare få sagt at du har noen gode poenger innimellom, men det er dessverre slik at den generaliseringen du kommer med av alle kvinner, begynner å bli for dum. Kom gjerne med vettuge vel gjennomtenkte og negative (om du vil) innlegg, men ha hvertfall et snev av anstendighet nok til å ikke gjenta deg selv på alle punkter i hvert forbaska innlegg du skriver.

....hadde du generalisert innvandrere på samme måte som du gjør med kvinner, hadde du blitt sensurert ut .............

*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg gjentatte ganger hadde forklart denne generaliseringen, så jeg får skrive en direkte beskjed til deg her. Hvis du sier en mann eller en kar eller en eller annen, så blir ikke jeg sur, for jeg vet at du ikke mener meg personlig.

Siden jeg er såpass enkel og lett og ha med å gjøre så gidder ikke jeg og blir personlig fornærmet hvis du forteller en vits om svensken, dansken og nordmannen.

Men det er værre for deg og dine likesinnete, dere tror faktisk jeg mener dere personlig når jeg nevner kvinner, et begrep som ihvertfall dekker tre milliarder kvinner.

Skjønner du nå hva jeg mener med at kvinner rett og slett finner på ting å være sure for?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe....nå kan jeg bare si at jeg smiler og så får du tro meg på det ettersom du ikke kan se meg :ler:

Jeg tar deg ikke personlig , skjønner du, men bare påpeker at du til tider går tom for argumenter, og bare konstanterer at kvinner er sånn og slik og ditt og datt. Synes det er leit hvis tilfellet er at du KUN har truffet på samme type kvinner i hele ditt liv. Men vet du, jeg velger å smile litt av deg, fordi jeg tror du higer littebittegranne etter oppmerksomhet og så skriver du ting bare for å provosere. Og det siste gjør du jo en glitrende jobb med :)

Men det hadde ikke gjort noe med en liten fornyelse av argumentene .....

Kos deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...