Gå til innhold

Pris på brøyting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja da gikk vist fresen til han ene i "nabolaget" som kunne brøyte hoss oss i år og da kan han ikke brøyte. Vår traktor gikk heden i høst, lekasje i hydrolikken og punktert dekk. Bor på gård med lang gårdsveg (uten å være bonde), samt har vi 2 barn og en 90 år gammel kall i nabohuset, så vi må ha åpen vei.

Må vel ringe en mer komersiell brøyter da, litt dumt siden vi bor 30 min unna tettsted og sliter litt økonomisk. Noen som vet hva slike pleier å ta i pris?

Anonymkode: 0712d...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betaler 3000,- men her der det flere rundt som bruker samme mann. Sett annonse på kjøp og salg der du bor (Facebook altså) og spør om noen kan?

Anonymkode: 7fa71...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var billig ja, men du har sikkert bare en vanlig gårdsplass. Vi har 500 meter vei og stor gårdsplass dersverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2016 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Ja da gikk vist fresen til han ene i "nabolaget" som kunne brøyte hoss oss i år og da kan han ikke brøyte. Vår traktor gikk heden i høst, lekasje i hydrolikken og punktert dekk. Bor på gård med lang gårdsveg (uten å være bonde), samt har vi 2 barn og en 90 år gammel kall i nabohuset, så vi må ha åpen vei.

Må vel ringe en mer komersiell brøyter da, litt dumt siden vi bor 30 min unna tettsted og sliter litt økonomisk. Noen som vet hva slike pleier å ta i pris?

Hvis det bare er lekkasje i en hydraulikkslange og en punktering så forstår jeg ikke hvorfor dere ikke reparerer det. Er jo bare to bagateller. 

Anonymkode: 8abb2...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...