Gå til innhold

Svart snørr ?! Sorry detaljer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt bihulebetennelse en uke nå. Og de siste 2 dagene kommer det av og til svart farge på snørre når jeg snyter meg?! Skummelt! Andre som har opplevd det? Er det normalt ? Teit å gå til legen for det, så kanskje andre har opplevd det og vet hva det er?  

Anonymkode: 5ff74...ddb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett bilder av utsnytte(?) polypper og det var ihvertfall en svartaktig guffe så vidt jeg kan huske. Kan det være det du har? Tror jeg ville tatt en tur til legen, høres jo ikke ut som du har blitt noe bedre ila denne uken?

Anonymkode: 1c4db...f26

Skrevet

Størka blod?

Eller bare støv? Jeg pussa opp en møbel en gang der jeg pussa bort mørk maling. Festa seg inni nesen og jeg fikk mørkebrundt snørr i flere dager :P

Skrevet

Høres ut som gammelt blod. Gå til legen om du har gått med dette en uke. Så får legen vurdere om du bør få antibiotika for det. 

Anonymkode: 15180...236

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som gammelt blod. Gå til legen om du har gått med dette en uke. Så får legen vurdere om du bør få antibiotika for det. 

Anonymkode: 15180...236

Har vært hos legen :) er ikke bakterie så fikk ikke antibiotika . Men er blitt mye bedre i bihulene men det kommer svart av og til.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vært hos legen :) er ikke bakterie så fikk ikke antibiotika . Men er blitt mye bedre i bihulene men det kommer svart av og til.

Var hos legen sist uke. 

Skrevet

Er du fortsatt tett, prøv dette. Jeg kan ikke garantere at det funker for jeg har ikke vært potte tett siden jeg oppdaget den, men det er verdt et forsøk.

Med tanke på at det kommer "svart" snørr, kan jeg tenke meg at det er noen sprengte blodkar langt oppi systemet som først nå kommer ut. Snørrskorper eller lignede feks. Og det kan bli verre om du har pustet inn støv nylig.

Skrevet

Gikk til legen igjen, fikk antibiotika selv om crp var lav. Siden jeg har gått så lenge med det, så fikk jeg det.andre som har gått på det da? Og andre som har opplevd svart snørr? Altså ikke alt er svart men noen "striper"  som er svart.. legen reagerte ikke på det. Men dum som jeg er så søkte jeg på det og det sto at det var farlig?? 

Skrevet

Jeg fikk svart snørr etter å ha vanka gatelangs i Oslo noen timer i rushen vinterstid. Asfaltstøv fra piggdekk.

Anonymkode: cc002...c96

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk svart snørr etter å ha vanka gatelangs i Oslo noen timer i rushen vinterstid. Asfaltstøv fra piggdekk.

Har ikke gått så mye ute i gaten eller noe sånn.. så er nok ikke noe sånn.. tenker kanskje på bihulene ? 

Skrevet

Jeg fikk det en gang i London, svart gørr pga eksos og skitt!

Anonymkode: 9b634...167

Skrevet

Har du tent mange stearinlys i det siste?

Skrevet
På 22.11.2016 den 17.19, Minya skrev:

Er du fortsatt tett, prøv dette. Jeg kan ikke garantere at det funker for jeg har ikke vært potte tett siden jeg oppdaget den, men det er verdt et forsøk.

Med tanke på at det kommer "svart" snørr, kan jeg tenke meg at det er noen sprengte blodkar langt oppi systemet som først nå kommer ut. Snørrskorper eller lignede feks. Og det kan bli verre om du har pustet inn støv nylig.

Hei

Hva er virkningen av den metoden i videoen? Åpnes luftveiene? Vil man nyse?

(sorry jeg er ikke god i engelsk og fikk derfor ikke med meg hva som ble sagt i videoen)

Anonymkode: 8295f...e5b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Hva er virkningen av den metoden i videoen? Åpnes luftveiene? Vil man nyse?

(sorry jeg er ikke god i engelsk og fikk derfor ikke med meg hva som ble sagt i videoen)

Ifølge det han sier, så skal det som ligger og tetter bihulene løsne, slik at du kan snyte deg normalt uten å måtte blåse så hardt at du sprenger et blodkar eller ti og samtidig få ut så og si alt som var der inne.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Minya skrev:

Ifølge det han sier, så skal det som ligger og tetter bihulene løsne, slik at du kan snyte deg normalt uten å måtte blåse så hardt at du sprenger et blodkar eller ti og samtidig få ut så og si alt som var der inne.

Tusen takk! :blomst:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! :blomst:

Har for øvrig helt glemt å teste dette selv nå som jeg har vært potte tett i to dager.... :sjenert:

Skrevet
1 time siden, Batteri skrev:

Har du tent mange stearinlys i det siste?

Nei :)

Skrevet

fyrer du i peisen? I følge målinger er det mer forurensing inne enn ute. Peisfyring og stearinlys..

Skrevet

Jeg får det noen ganger, det er bare blod.

Anonymkode: 53789...ba3

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 29.11.2016 den 16.50, AnonymBruker skrev:

Jeg får det noen ganger, det er bare blod.

Anonymkode: 53789...ba3

Men ser det litt svart/grålig ut da? 

Andre som har fått det ved bihulebetennelse ?? Har vært hos legen og hun sier ikke noe på det.. det står jo på nettet at det er farlig og at det betyr at det er noe problem med immunforsvaret ? Ææh hjelp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...