Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Når jeg ser noen jeg vil ha, ja da kjemper jeg for å få jenta, i de fleste tilfeller får jeg henne også... Jeg har nylig fått øynene opp for ei jeg vil ha, hun vet det ikke selv enda, at frem i tid så vil hun ende naken i mine armer, og jeg skal utforske henne så grundig at hun skal ende med multi-orgasmer og bli avhengig av hva jeg kan gjøre for henne... Tro meg, det skal skje, hun skal bli min. Bare vent og se... Hun aner ikke hvem og hva hun har begitt seg ut med, men det vil hun få erfare.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Heldig dame Anonymkode: 968f6...334 1
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldig dame Anonymkode: 968f6...334 Er en grunn til at jeg er tiltrukket av henne og har bestemt meg for å sjekke henne opp...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Men tenk om hun har hatt for mange sexpartnere? Anonymkode: b4c65...21a 15
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 Jeg er taktisk, har ikke gravd så mye i det... Og noen kompromisser kan jeg gjøre når ei ser slik ut... Hun har ikke flydd rundt, forhåpentligvis, man kan jo aldri vite sikkert...
ceacea Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Du må skjerpe deg og vokse opp til å bli mann! Tenk om noen lekte sånn med hjerte til datteren din. Du er bare taper når du leker så besatt. Husk det er følelser bak den kroppslige fasaden du sikter til å misbruke, hvordan rettferdiggjør du dette? Bli kjent med den du liker utseende på,men prøv å se om du klarer å beholde på denne utvalgte også. La vær å misbruke andres hjerter når du vet intensjonen din bare er utnyttelse. Du ser den? 12
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 20 minutter siden, ceacea skrev: Du må skjerpe deg og vokse opp til å bli mann! Tenk om noen lekte sånn med hjerte til datteren din. Du er bare taper når du leker så besatt. Husk det er følelser bak den kroppslige fasaden du sikter til å misbruke, hvordan rettferdiggjør du dette? Bli kjent med den du liker utseende på,men prøv å se om du klarer å beholde på denne utvalgte også. La vær å misbruke andres hjerter når du vet intensjonen din bare er utnyttelse. Du ser den? Jeg leker ikke alltid, tro meg, og når jeg ikke leker så er jeg veldig annerledes enn når jeg bare er ute etter noe uten betydning. Bare du som tolker meg veldig feil!
FrøkenC Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Oioioioi pass på alle jenter der ute, nok en dyrisk mann med intensjoner om å hunte-høvle-hade 🙌🏻🙄 4
ceacea Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Denne var for tynn. Ser ikke videre hensikt i å bruke tiden min på dette. Lykke til 2
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, FrøkenC skrev: Oioioioi pass på alle jenter der ute, nok en dyrisk mann med intensjoner om å hunte-høvle-hade 🙌🏻🙄 Jeg legger i så fall veldig mye mer i det enn noen annen, intet engangs-ligg hadde vert verdt en så lang vei mot et mål. Men det er som å snakke i gåter for deg, er nettopp at det ikke er det jeg har valgt å vise henne på ett uttrykksfult vis... Kan mene mer enn bitre damer tror også vi hannkjønn...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 dette var dritflaut. Anonymkode: c7a0d...fb7 10
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 Fint at du husker meg, alltid artig å gjøre inntrykk!! --- Her er forresten gamle-bildet mitt, hvis du savner det (?), var jo i litt gråere versjon tidligere. Var ung her da, er ikke det lenger - men har fulgt meg i alle år på nettet dette bildet, så er mest det så hører til mitt nicknavn.
Coronas Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 2 timer siden, made4u skrev: Når jeg ser noen jeg vil ha, ja da kjemper jeg for å få jenta, i de fleste tilfeller får jeg henne også... Jeg har nylig fått øynene opp for ei jeg vil ha, hun vet det ikke selv enda, at frem i tid så vil hun ende naken i mine armer, og jeg skal utforske henne så grundig at hun skal ende med multi-orgasmer og bli avhengig av hva jeg kan gjøre for henne... Tro meg, det skal skje, hun skal bli min. Bare vent og se... Hun aner ikke hvem og hva hun har begitt seg ut med, men det vil hun få erfare. Hihi lykke til Menn skal jakte, blir de litt sexy
Gjest Adipose Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 Har du planer om å gi henne beskjed før hun havner naken i armene dine, eller hvordan har du tenkt til å gå fram her? Når får hun vite det, liksom?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Hei Made4u. Ikke bry deg om all den mobbinga mot deg som de prøver på for å psyke deg ut. Jeg synes det er kult og morsomt at du tørr å mene noe utenfor den konforme og korrekte sonen. Men da må du må regne med å få hele HØNSE flokken mot deg ! For her skal ALLE ha de samme rette og politisk korrekte meningene... en må for all del ikke skille seg ut....ellers så blir det utskjelling, sjikane og mobbing..! Anonymkode: 70230...bb5 1
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Made4u. Ikke bry deg om all den mobbinga mot deg som de prøver på for å psyke deg ut. Jeg synes det er kult og morsomt at du tørr å mene noe utenfor den konforme og korrekte sonen. Men da må du må regne med å få hele HØNSE flokken mot deg ! For her skal ALLE ha de samme rette og politisk korrekte meningene... en må for all del ikke skille seg ut....ellers så blir det utskjelling, sjikane og mobbing..! Anonymkode: 70230...bb5 Som den stolte hane jeg er så liker jeg hakkende høner, har en tendens til å hause dem opp av og til også, om man ser på mine ordvalg og fremstillinger så forstår man jo at det er bevisst også - selv om noen tar meg veldig mye mer bokstavelig enn andre. Å psyke meg ut klarer de ikke, vilt fremmede mennesker har liten slagkraft mot meg og da tyr de gjerne med det dem har - å angripe mitt utseende blir bare for dumt, så også å fjerndiagnosere meg. Kan bli såret jeg også, men da av folk som står meg nær og som således har slagkraft mot meg, andres forsøk preller bare av meg og hadde jeg ikke villet engasjere så hadde jeg holdt meg mer i bakgrunnen og ikke stukket hodet frem som dette, vært generelt mer nøytral altså. Men jeg stikker heller hodet frem med uttalelser som jeg vet at kan treffe en nerve og vekke litt avsky, er jo bevisst det hele og det fikk jeg meddelt noen allerede på forhånd og før jeg postet dette innlegget - liker at høneflokken hauser seg litt opp og flakser med fjærene altså... Takk for at du setter pris på mine innlegg og tar meg for hva jeg er, viser at du er et tenkende vesen som er reflektert det. Akkurat som meg selv... (og slik som det siste der er slik jeg vet provoserer hønseflokken og er derfor jeg ofte bevisstlegger til slike stikk)...
Nordvesta Skrevet 22. november 2016 #20 Skrevet 22. november 2016 Tråden ryddet for brukerdebatt og svar til dette Nordvesta, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå