AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Kan noen gi meg tips? Har så mye luft i magen. Har prøvd: Kutte ut kaffe, koffein og kullsyre Spise mindre brød. Drikker ikke melk. Er forsiktig med frukt og salater (tenker det da blir verre?) Spiser litt ujevnt, men nok.. er student og hater at magen lager høye lyder, det gjør meg mer urolig for at andre skal høre det så blir det ti x verre. Skal på forelesning i morgen og gruer meg. Har ikke vondt heller. Må ofte på toalettet for å slippe ut luft.. Anonymkode: 01362...626
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 http://www.medicalmedium.com/blog/celery-juice http://www.medicalmedium.com/blog/celery-juice-two-ways Du kan også blande med halvparten agurkjuice om smaken blir for sterk, eller tilsette litt sitron. Anonymkode: 31caf...97b
Gjest Lykke_ Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Spiser du grønnsaker? Det kan gi mye luft i magen. Har du prøvd å drikke mye vann?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, Lykke_ skrev: Spiser du grønnsaker? Det kan gi mye luft i magen. Har du prøvd å drikke mye vann? Spiser kun grønnsaker hjemme. Aldri på jobb/studier. Drikker muligens for lite vann. Sitter jeg lenge i ro, hele skoledagen blir magen forferdelig! Anonymkode: 01362...626
Gjest Lykke_ Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spiser kun grønnsaker hjemme. Aldri på jobb/studier. Drikker muligens for lite vann. Sitter jeg lenge i ro, hele skoledagen blir magen forferdelig! Anonymkode: 01362...626 Hvor lenge har du hatt dette problemer? Har du fått sjekket deg for matallergier?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, Lykke_ skrev: Hvor lenge har du hatt dette problemer? Har du fått sjekket deg for matallergier? Har vel vært sånn lenge men har ikke blitt obs på det før jeg ble student i fjor.. Jeg kommer meg omtrent ikke gjennom en forelesning før magen blir crazy! Har som sagt ikke magesmerter, men mye luft.. spiser alt omtrent. Kan legen ved en test se evt matallergier? Anonymkode: 01362...626
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 For meg hjalp det å kutte ut løk og hvitløk. Merker også magen blir urolig av mye frukt. Anonymkode: b57f9...2fa
Gjest Lykke_ Skrevet 22. november 2016 #8 Skrevet 22. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vel vært sånn lenge men har ikke blitt obs på det før jeg ble student i fjor.. Jeg kommer meg omtrent ikke gjennom en forelesning før magen blir crazy! Har som sagt ikke magesmerter, men mye luft.. spiser alt omtrent. Kan legen ved en test se evt matallergier? Anonymkode: 01362...626 Ja, legen kan henvise deg til test av matallergier, nå er jeg ikke sikker, men tror kanskje dette gjøres på sykehuset. Hvertfall når det gjelder test av glutenallergi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå