Don'tletmego Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 (endret) Hei, jeg har nettopp mottat sesjon del 1 og jeg lurer på om jeg kommer til å bli innkalt til del 2 i militæret. Jeg har svært lite motivasjon til å være i militæret og sliter med depresjon (uten diagnose), og diverse allergier/plager som: vannallergi, psoreasis, atopisk eksem og allergi mot tim og tei. En venn av meg sa det var stor konkurranse (blant jentene) når hun var på sesjon del 2 i januar 2016. Må jeg i militæret tror du? Endret 21. november 2016 av Don'tletmego
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Tror nesten du kan slippe med de plagene der men det må du ta opp med dem og evt skaffe legeerklæring på det Anonymkode: f849d...764
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 8 minutter siden, Don'tletmego skrev: tim og tei Timotei Anonymkode: 374fc...a5d 2
Don'tletmego Skrevet 21. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2016 (endret) Håper det, går jo på allergimedisin og har kremer og diverse for psoreasis og eksem... Tror nok ikke de vil ha en som ikke er ''vanntett'' i tjenesten Endret 21. november 2016 av Don'tletmego
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå