AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Kjæresten min har i over ett år hatt problemer med slim i halsen. Han harker ganske ofte og sier selv at det plager han, men han kommer seg aldri til lege. Er det noen som vet hva det kan skyldes? Finnes det noe reseptfritt som kan hjelpe? Han er ellers frisk og røyker ikke. Anonymkode: a5470...ef4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Slim i hals? Eller tror han det er halsen og så er det egentlig lungene? Han må til legen. Det kan være astma, men det kan også være mer alvorlig. Anonymkode: 6deeb...164
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slim i hals? Eller tror han det er halsen og så er det egentlig lungene? Han må til legen. Det kan være astma, men det kan også være mer alvorlig. Anonymkode: 6deeb...164 Jeg er ikke sikker. Han sliter ihvertfall med å få det opp, så han harker og hoster ganske ofte for å prøve å få det opp. Har sagt at han må til legen, men han tar det ikke alvorlig. Anonymkode: a5470...ef4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke sikker. Han sliter ihvertfall med å få det opp, så han harker og hoster ganske ofte for å prøve å få det opp. Har sagt at han må til legen, men han tar det ikke alvorlig. Anonymkode: a5470...ef4 Da har han slim i lungene. Som sagt kan det være alt mulig. Fra astma eller kronisk bronkitt til lungekreft. Det positive er vel at hadde han hatt lungekreft så hadde han sannsynligvis vært veldig syk nå, så det tviler jeg på. Men astma kan gi store og permanente lungeskader umedisinert. Anonymkode: 6deeb...164
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har han slim i lungene. Som sagt kan det være alt mulig. Fra astma eller kronisk bronkitt til lungekreft. Det positive er vel at hadde han hatt lungekreft så hadde han sannsynligvis vært veldig syk nå, så det tviler jeg på. Men astma kan gi store og permanente lungeskader umedisinert. Anonymkode: 6deeb...164 Skal fortsette å be han komme seg til lege. Han er litt tungpustet innimellom, men ellers er han frisk og ser vel derfor ikke nødvendigheten av å gå til lege. :/ Takker for svar. Anonymkode: a5470...ef4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå