Gå til innhold

Hva er det han her typen driver med egentlig...?


Snappa

Anbefalte innlegg

Altså, for å ta historien i kjappe trekk først:

For ca 1,5 år siden traff jeg en fyr på nett. Han var etter mitt syn, grisekjekk, kul å prate med og hadde en del holdninger jeg likte og som jeg ser som viktige i en potensiell kjærast. Alt vel, vi snakket et par uker og avtalte og møtes. For å gjøre en kort historie lang, han solgte seg inn som en råtass i senga i forkant og jeg som ikke hadde hatt sex på GUD VET hvor lenge tenkte "pytt sann" og tok det som et ONS og vi havna i bingen. Det ble litt stress for min del og ikke det helt store, og jommen trur jeg ikke typen ble litt stressa også. Pikken sto og falt alt ettersom den ville selv, men han holdt maska og kom da til slutt. Vi ble liggende og skravle en stund og jeg mitt nek, ble egentlig litt betatt. Jada jeg vet.... utrolig teit. Så gikk det jo som det ofte gjør, han ble veldig stille og jeg hørte ikke så mye  mer fra den kanten. Litt heartbroken og skuffa ble jeg nok, men vet jo også at det lå litt i korta at det var et lettvint ligg han var ute etter. Så, etter noen måneder tok han kontakt via samme nettdatingside. Et høflig "Hvordan går det" osv, men ikke noe mer. Vi vekslet noen meldinger og det var det Etterhvert kom meldingene oftere, men ikke ofte. Det var ofte med seksuelle forslag, jeg kunne svare lattermildt og flørtende og kanskje bekreftende med en invitasjon, noe som ikke ble fulgt opp. Og sånn gikk no dagan... Det ble litt snapping, litt pirring, men aldri noe mer. Vi snakket etterhvert ganske åpent og delte tidvis seksuelle erfaringer fra hver vår kant. Fortsatt noe sporadisk kontakt. Ikke alltid han svarer om jeg tar kontakt. Så plutselig ville han ringe meg å fortelle noe som hadde skjedd helgen før. Vi snakket en times tid (har ikke hatt telefonkontakt i denne perioden) og praten går irriterende lett og ledig. Jeg prøver å følge opp med noen sms som jeg får svar på, men ikke noe mer. 

I går hadde vi en update igjen og han penser inn på hva han gjerne skulle gjøre med meg. Jeg avviser ham med at det går jo ikke når han aldri vil komme hit allikevel og ber han kutte ut. Han skjønner ikke helt hvorfor, men jeg gir uttrykk for at dette begynner å bli teit og at jeg skjønner ærlig talt ikke hva greia hans er. Natta sier han da med et blunkefjes.... 

Må nevne at jeg ikke gidder å mase på ham, så når kontakten opphører er det nesten uten unntak alltid han som tar kontakt igjen etter en stund.

Jah... så hva skjer i denne mannens hode? Han holder meg kanskje på gress, liker bare å pirre seg selv eller hva f... Men noen av dere menn (eller gjerne dere kloke kvinner) som kan forklare hva greia er eller? :vetikke: :klo:

Endret av Snappa
En liten detalj :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en reserveløsning. Vil du ha noe mer enn sex, så gå videre. 

Anonymkode: 7189a...71c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en reserveløsning. Vil du ha noe mer enn sex, så gå videre. 

Anonymkode: 7189a...71c

Tror jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er meget mulig. Tviler ikke. Men herremin, i ett og et halvt år??? Det er jo nesten så jeg ikke tror jeg er _det_ en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snappa skrev:

Ja, det er meget mulig. Tviler ikke. Men herremin, i ett og et halvt år??? Det er jo nesten så jeg ikke tror jeg er _det_ en gang?

Ja men har da ikke gjort noe som helst effort annet enn litt smsing / chatting all denne tiden?

Det er jo det som er betydningen av reserveløsning.

Anonymkode: 7189a...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han har hatt andre, og jeg også. Men neppe noe forhold, da han har vært aktiv på dette nettstedet hele tiden og med fullt profilbilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ute etter sex, og du er nok ikke den eneste på telefonlista. Like greit å kutte han ut med en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men har da ikke gjort noe som helst effort annet enn litt smsing / chatting all denne tiden?

Det er jo det som er betydningen av reserveløsning.

Anonymkode: 7189a...71c

Jeg er ikke uenig med dere, bare overrasket over at han gidder? Jeg er jo åpenbart ikke interessant for ham? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snappa skrev:

Jeg er ikke uenig med dere, bare overrasket over at han gidder? Jeg er jo åpenbart ikke interessant for ham? 

Som sagt - hvor mye effort er det egentlig?

Hvor mye tid og krefter har du brukt på å skrive i denne tråden? Du hadde jo ikke "giddet" dersom det var et ork. Det er vel egentlig det letteste i verden å sette fingrene på noen taster.

Anonymkode: 7189a...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt - hvor mye effort er det egentlig?

Hvor mye tid og krefter har du brukt på å skrive i denne tråden? Du hadde jo ikke "giddet" dersom det var et ork. Det er vel egentlig det letteste i verden å sette fingrene på noen taster.

Anonymkode: 7189a...71c

Ha ha, ser den! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gir ham jo i tillegg bekreftelse på at du vil ha ham, og dermed fungerer du jo som ego-boost for ham. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, PhilosopherSe7en skrev:

Du gir ham jo i tillegg bekreftelse på at du vil ha ham, og dermed fungerer du jo som ego-boost for ham. 

I knooooow! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Snappa skrev:

I knooooow! :rolleyes:

Da vet du jo litt av grunnen til at han gidder å holde på som han gjør over så lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Da vet du jo litt av grunnen til at han gidder å holde på som han gjør over så lang tid.

Ja, men samtidig skjønner jeg ikke at noen gidder å holde noen på gress så lenge. For hadde han hatt et snev av interesse hadde han hvertfall vært her og feid over meg 1 gang i løpet av denne tidsperioden, tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan aldri vite hvorfor en mann oppfører seg som han gjør. Heller ikke hva som foregår i hodet hans.Menn er merkelige skapninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som han gjør det for bekreftelse / oppmerksomhet og at det er noe å "gjøre" når han kjeder seg litt og / eller er småkåt? Hadde han vært interessert så hadde dere allerede møtt hverandre nå.

Anonymkode: 93960...fab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snappa skrev:

Ja, men samtidig skjønner jeg ikke at noen gidder å holde noen på gress så lenge. For hadde han hatt et snev av interesse hadde han hvertfall vært her og feid over meg 1 gang i løpet av denne tidsperioden, tenker jeg....

Tja, du svarer ham jo fortsatt. Jeg skjønner ikke hvorfor noen av dere gidder å holde det gående så lenge som dere har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snappa skrev:

Jeg er ikke uenig med dere, bare overrasket over at han gidder? Jeg er jo åpenbart ikke interessant for ham? 

Du er likestilt med antagelig mange! andre kvinner han holder på med på samme måte: klart han gidder. Han får smurt egoet sitt, og har underholdning. 

Anonymkode: 56383...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...