AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Jeg aner ikke hva som er galt og det aner ikke dere eller, men kanskje noen har opplevd noe lignende. Jeg har ikke følt meg noe i form de siste dagene. Spesielt i går og i dag så har kroppen verket. Jeg har nesten ikke greid å sitte i en stol, og jeg har kaldsvettet litt og er kjempe slapp, men litt bedre nå. Det virker ut som om kroppen har streika. Jeg har ikke feber eller noe, men jeg kroppen er bare helt ødelagt. Jeg følte at jeg sov godt i natt, men jeg våknet og var utslitt. Noen som har opplevd noe lignende? Jeg besvimte her om dagen og legen finner ikke noe som er galt Anonymkode: 11952...6ee
Gjest Tourmaline Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Nå vet jeg ikke hvor nøye legen din har undersøkt deg, men har du og/eller legen din tenkt på psykologiske faktorer? Jeg vil ikke insinuere at det feiler deg noe psykisk altså, bare tipse om at det er utrolig hva hjernen vår kan gjøre om vi er stressa, utbrent, deprimert, engstelig eller kjenner på andre følelser som kan være overveldende. Om vi ignorerer problemet over lengre tid så kan kroppen streike slik som du sier, så vi rett og slett blir tvunget til å sette oss ned og slappe av. Jeg ville tenkt over om det kan være noe slikt siden legen din ikke finner noe fysisk galt. Jeg håper du føler deg bedre idag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå