AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Jeg reiser til New York imorgen, og har prøvd å pakke så lite som mulig. Skal være der i ca 7 dager og har tatt med meg dette: 2 bukser + truser og sokker 1 allværsjakke + en annen jakke 1 skjerf + lue og votter 1 par sko 1 fintopp, og en finkjole 1 tykk flisgenser 3 gensere + 2 tskjorter unntakk sminkegreier skal prøve å ha med så lite som mulig..!! høres dette ok ut?haha Anonymkode: 1d242...f7b
Sawyer Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Tror du overlever helt fint, det kan blåse ganske surt i NY, så vær forberedt på det. Men har selv tatt noen turer over hvor jeg har tatt med meg lite men da fordi jeg skulle på shoppingtur.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #3 Skrevet 26. november 2016 Ha med minst mulig, og dra til Woodbury for å shoppe kofferten din full til du drar hjem igjen.. Anonymkode: bfe84...678
*Emma* Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Hvis du planlegger å gå ut å spise på noen litt finere restauranter eller gå på bar/klubber så ville jeg hatt med litt mer pentøy. (Om ikke planen din er å handle masse der borte da. Jeg syns alltid det er pes å skulle belage meg på å måtte finne en kjole til kvelden så jeg har alltid m meg nok.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå