AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #21 Skrevet 21. november 2016 Nå er jeg gift men det kommer veldig ann på kjemien samt hva jeg hadde vært ute etter. har ingen fastsatt regel. jeg og mannen min hadde sex første kvelden vi traff hverandre, vi endte opp med ekteskap og hele pakka. Vil kansje ikke råde folk som vil ha et langvarig forhold å gjøre det samme men ingen regel uten unntak 😁 Anonymkode: 68f75...faa
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #22 Skrevet 21. november 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Misjonær? Anonymkode: 84947...428 Er oralt vanlig? Anonymkode: 66098...f8f
Inwe Skrevet 21. november 2016 #23 Skrevet 21. november 2016 Har variert. Noen på 1 date, andre har ventet til 5 eller lenger. Spørs på hvordan daten går. Nåværende kjæreste hadde jeg sex med på 1 date.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #24 Skrevet 21. november 2016 Merker jeg er redd for å bli bedre kjent hvis jeg har hatt sex med en jeg knapt kjenner. Da er det bedre å leve i uvissheten, enn å angre etter date nr. 2. Anonymkode: ec5b1...334
-Skylar Skrevet 21. november 2016 #25 Skrevet 21. november 2016 Om kjemien er god, det er stemning for det og jeg kjenner en umiddelbar tiltrekning - hvorfor ikke? Det eneste som kunne ha holdt meg tilbake da ville vært frykten for at han skulle tenke at jeg var for lett å få til sengs. Og slike tanker la jeg fra meg for lenge siden. Dersom den jeg dater åpenbart tenker i de baner får jeg avsmak for personen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå