AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Jeg føler meg litt "tynnfeit", litt tåpelig valg av ord, men vet ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det. Jeg er slank, alltid vært tynn, når jeg bikket 23 så la jeg merke til at jeg ikke kunne spise hva jeg ville lengre, fikk litt større hofter,rumpe. Men det jeg legger mest merke til er at fettet jeg har legger seg rundt magen. Lener jeg meg fram så henger det liksom bare framover,ser ut som nesten løs hud, at jeg har null muskler som holder huden/fettet oppe, med mindre jeg strammer magen bevisst om dere skjønner. Hadde jeg fortalt dette til familie eller venner så hadde de ledd det vekk, for jeg ser slank ut når jeg står. Men når jeg lener meg fram og ser ned på magen eller sitter i en stram bukse så har jeg bilring,slapt vedheng ...sikkert ingenting i forhold til hva jeg kunne hatt, men jeg tenker at jeg kan ta tak i det nå før det blir værre. Har dere noen bra tips? Jeg gikk på poledance og yoga før, på pole så får du veldig fine og definerte armer, men merket ikke så mye på magen. Kjæresten min nevnte at jogging er bra om man vil miste fett. Men hvor ofte må jeg isåfall jogge for å se resultat? Så kunne jeg jo tatt styrke/mageøvelser etterpå? Anonymkode: 235c0...c2a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Alle mennesker som har fett utenpå musklene vil oppleve at det henger når du lener deg fremover. Mener du at du vil ha lavere fettprosent enn det som er normalt, eller? Jeg skjønner ikke helt. Det går forresten ikke an å være tynnfeit. Enten er man tynn eller så er man tjukk. Jeg som har 18 i fettprosent får jo valker når jeg sitter og om jeg bøyer meg fremover. Det er jo helt naturlig.. Du er en kvinne og må nesten akseptere at du skal ha høyere fettprosent enn menn. Det er naturlig og sunt. Anonymkode: f8506...2d4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Har det helt likt som deg ts. I 3 år veide eg akkurat det samme, men plutselig gikk jeg 4-5kg opp i vekt i løpet av noen måneder (det har nå gått 2år), og jeg får stadig kommentarer om at jeg har lagt på meg... Trening og sunt kosthold er det som skal hjelpe, men jeg har skikkelig søtsug... Anonymkode: 008f3...a8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå