AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #21 Skrevet 21. november 2016 Sånn er han heg dater også. Helt umulig å vite om han har kommet før jeg merker at sæden kommer uten igjen. Han lager kanskje en liiiiiiten lyd.. Jeg er vant med at mannen stønner ganske greit idet han kommer og ser på hele kroppsspråket at det er deilig. Men med han her... Han er liksom bare helt vanlig. Så tenker også at han må ha utrolig svake orgasmer... Anonymkode: 48b96...fc3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #22 Skrevet 21. november 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er han heg dater også. Helt umulig å vite om han har kommet før jeg merker at sæden kommer uten igjen. Han lager kanskje en liiiiiiten lyd.. Jeg er vant med at mannen stønner ganske greit idet han kommer og ser på hele kroppsspråket at det er deilig. Men med han her... Han er liksom bare helt vanlig. Så tenker også at han må ha utrolig svake orgasmer... Anonymkode: 48b96...fc3 Hvordan unngår du at det blir pinlig? Det virker som om han bare faller ut, og min naturlige reaksjon er å putte han inn igjen, men vil ikke såre han ved å la han tro jeg ikke skjønner at han kommer. Anonymkode: 5c8e6...f9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå