Gå til innhold

karimaritas

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Veslefrikk skrev:

Kvalitet kommer tydligvis an på øyet som ser...  

Fortell meg hva som er så forferdelig ille med kvaliteten i bloggen min du da, ettersom du tydeligvis har stor greie på dette. Bortsett fra de bildene jeg har fått hørt er dårlige i noen innlegg.

Gjest Carina Maria
Skrevet
3 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg har lagt ut flest innlegg av trening og om vektnedgangen min, tydligvis har du ikke fulgt helt med på bloggen min. Grunnen til at ingen andre 40+ bloggere ikke blogger om kosmetiske behandlinger, er kanskje nettopp fordi de er redde for å få kritikk. Jeg er ikke redd for det, og kommer fortsatt til å blogge om dette! Det er mange 1000 i Norge som benytter seg av kosmetiske behandlinger i alle aldersgrupper, og det mener jeg er greit, så lenge det blir gjort med måte.

grunnen til at ingen andre 40+ bloggere blogger om kosmetiske behandlinger er fordi at dem vet at dem skal være gode forbilder for yngre bloggere og ikke fremme sånn behandling. det står det respekt av. for dem er det jeg kaller for bevisste bloggere med gode verdier. 

om du vil bruke det må du bare gjøre det men ikke forvent støtte fra andre oppegående og voksne bloggere. 

det handler ikke om det og bruke det med måte. det er den teiteste unnskyldningen jeg hører men det er din kropp og ikke min. 

Skrevet

Dere får bare fortsette å diskutere meg og bloggen min.

Jeg er fornøyd med bloggen min som den er, og har lesere som også liker den som den er.

Det er det som betyr noe for meg :)

Gjest Carina Maria
Skrevet
6 minutter siden, Lovelulu skrev:

Har dere glede av å rakke ned på andre? Jeg bare lurer. Min blogg har ikke dårligere kvalitet enn mange andres. Jeg har aldri sagt jeg er en perfekt feilfri blogger heller.

det er du som velger og komme inn på tråden og gi deg til kjenne. jeg tviler på at sophie elise, mamma til michelle og andre bloggere som blir diskutert begynner og skrive på tråder som handler om dem på rampelysforumet. 

Skrevet
4 minutter siden, Carina Maria skrev:

det er du som velger og komme inn på tråden og gi deg til kjenne. jeg tviler på at sophie elise, mamma til michelle og andre bloggere som blir diskutert begynner og skrive på tråder som handler om dem på rampelysforumet. 

Jeg velger å si ifra når jeg føler meg dårlig behandlet. Det er jo ikke akkurat mye positivt her i denne tråden om meg, så har det vært du som har hatt en blogg og blitt diskutert slik som dette hadde du nok reagert! Nå er vel disse du nevner store bloggere som tjener tusenvis på bloggen sin, så de må nok ligge lavt i terrenget om de vil eller ikke. Og skulle de svart på alt det negative som ble skrevet om dem ville de nok ikke rukket annet. Jeg derimot er en liten blogger som har tid til å forsvare meg mot negative ting som blir skrevet om meg. Jeg lar meg ikke tråkke på.

Skrevet
1 time siden, Veslefrikk skrev:

Kvalitet kommer tydligvis an på øyet som ser...  

Nemlig. Det finnes tusenvis av blogger som er bedre. Det er så viktig å skrive om allsidige emner. Alt fra politikk, reiser, mat, baking, barn og hobby til kjærlighet. Klarer man det, har man en god blogg.
Folk liker gjerne å lese om hobbyer, men det må være hobbyer som fenger en god del lesere, f eks interiør, håndarbeid, musikk, foto, dyr og diy osv osv. Største delene av mote-, skjønnhet- og treningsblogger forsvinner i mengden. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lovelulu skrev:

Jeg velger å si ifra når jeg føler meg dårlig behandlet. Det er jo ikke akkurat mye positivt her i denne tråden om meg, så har det vært du som har hatt en blogg og blitt diskutert slik som dette hadde du nok reagert! Nå er vel disse du nevner store bloggere som tjener tusenvis på bloggen sin, så de må nok ligge lavt i terrenget om de vil eller ikke. Og skulle de svart på alt det negative som ble skrevet om dem ville de nok ikke rukket annet. Jeg derimot er en liten blogger som har tid til å forsvare meg mot negative ting som blir skrevet om meg. Jeg lar meg ikke tråkke på.

herre gud da. når en bruker her på kvinne guiden begynner en tråd på forumet rampelys og den handler om hva andre synes om en blogger hva forventer du av en sånn tråd? da er det lov og si om man liker bloggen eller ikke. hadde jeg hatt blogg ville jeg latet som om en sånn tråd ikke hadde eksistert.

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Lambigirl skrev:

herre gud da. når en bruker her på kvinne guiden begynner en tråd på forumet rampelys og den handler om hva andre synes om en blogger hva forventer du av en sånn tråd? da er det lov og si om man liker bloggen eller ikke. hadde jeg hatt blogg ville jeg latet som om en sånn tråd ikke hadde eksistert.

Ja det er lov, men selv om det er meg eller bloggen min tråden handler om, er jeg også en bruker på KG og har lov til å diskutere. Og selvsagt skriver jeg i denne tråden som handler om min blogg for å rette opp i ting som ikke er tilfellet, eller hvis det er noe jeg vil ha sagt, akkurat som dere. Tror du ville hatt vanskeligheter med å late som tråden ikke hadde eksistert hvis det hadde vært din blogg som har blitt diskutert på denne måten! Særlig når en får mer kritikk enn en fortjener.

Skrevet
2 timer siden, Honey Dew skrev:

Nå koster jo en ekte Chanelveske nærmere 50 000,-....

Det er hun selv som skriver at hun har en samling vesker verdt 100 tusen. Og om en veske koster 50 tusen så må mange i den samlingen være fake

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Det er hun selv som skriver at hun har en samling vesker verdt 100 tusen. Og om en veske koster 50 tusen så må mange i den samlingen være fake

Nemlig...

• Liker 1
Gjest Carina Maria
Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Nemlig...

:fnise:

Skrevet

Er det det dere nå prøver på, å få det til at designveske samlingen min er fake? Hvor langt ned er det mulig å synke? Alle LV og Chanel veskene og det andre jeg har i samlingen min er 100% ekte. Som sagt før kjøper jeg brukt, vintage for det meste, og det er billigere enn nytt! Sett dere mer inn i dette før dere kommer med påstander om at alle Chanel vesker koster 50000 kr, for det er ikke tilfellet. Jeg har kvitteringer på alt og kan vise det frem om det var det. Men hvorfor skal jeg bry meg om hva dere sier, alle ser jo at dere prøver å svartmale meg uansett..

Gjest Carina Maria
Skrevet
8 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja det er lov, men selv om det er meg eller bloggen min tråden handler om, er jeg også en bruker på KG og har lov til å diskutere. Og selvsagt skriver jeg i denne tråden som handler om min blogg for å rette opp i ting som ikke er tilfellet, eller hvis det er noe jeg vil ha sagt, akkurat som dere. Tror du ville hatt vanskeligheter med å late som tråden ikke hadde eksistert hvis det hadde vært din blogg som har blitt diskutert på denne måten! Særlig når en får mer kritikk enn en fortjener.

heldigvis har jeg ikke blogg og faren for at jeg blir diskutert i et sånt forum er lik null. 

det er du som velger og blogge på den måten du gjør og da må du regne med og få kritikk for at du som en voksen blogger på over 40 år blogger sånn som bloggere i 20 års alderen gjør. brukeren din på kvinne guiden er ikke i nærheten av navnet på bloggen din og ingen hadde trengt og vite at du hadde den bloggen. 

du vet jo ikke om sophie eleise, mamma til michelle og andre bloggere er brukere på kvinne guiden og hvis de er her så tror jeg ikke at de orker og bruke energi på og forsvare seg i sånne tråder som dette. 

Skrevet
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

heldigvis har jeg ikke blogg og faren for at jeg blir diskutert i et sånt forum er lik null. 

det er du som velger og blogge på den måten du gjør og da må du regne med og få kritikk for at du som en voksen blogger på over 40 år blogger sånn som bloggere i 20 års alderen gjør. brukeren din på kvinne guiden er ikke i nærheten av navnet på bloggen din og ingen hadde trengt og vite at du hadde den bloggen. 

du vet jo ikke om sophie eleise, mamma til michelle og andre bloggere er brukere på kvinne guiden og hvis de er her så tror jeg ikke at de orker og bruke energi på og forsvare seg i sånne tråder som dette. 

Jeg blogger da ikke som en 20 åring! Er det en aldersgrense for hvilken måte en blogger på å nå da?.. Det skal ikke være enkelt skjønner jeg. Har du fulgt med så het første bloggen min Lovelulu, og det er det mange her som vet! Andre bloggere gjør som de vil, og jeg som jeg vil!

Skrevet
18 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun har selv skrevet det. Og jeg trekker samme konklusjon at mange vesker i samlingen må være fake. For vi vet prisen for ekte vekser :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Lovelulu skrev:

Nå har de fleste innleggene mine god kvalitet, men du har hengt deg opp i de få som ikke har det. Og jeg skriver ganske mye i innleggene mine også, foruten de som er mer et foto innlegg da. Har dere iheletatt fulgt med på bloggen min?

God kvalitet??? 

På 14 dager har du 19 innlegg.

6 stk er uten bilder,

6 av innleggene har tilsammen 49 bilder og 11 små linjer med tekst

Er dette virkelig av god kvalitet? Du mener fortsatt at du ikke burde forandre på noe?

Og det  er galskap og eie 26 stk LV vesker og 9 chaner vesker

• Liker 5
Gjest Carina Maria
Skrevet
Akkurat nå, Lapper skrev:

God kvalitet??? 

På 14 dager har du 19 innlegg.

6 stk er uten bilder,

6 av innleggene har tilsammen 49 bilder og 11 små linjer med tekst

Er dette virkelig av god kvalitet? Du mener fortsatt at du ikke burde forandre på noe?

Og det  er galskap og eie 26 stk LV vesker og 9 chaner vesker

Svaret sier seg selv at det er galskap. 26 stk lv-vesker og 9 chanel-vesker :P Det er svar nok på spørsmålet ditt :) 

Gjest FarDareisMai
Skrevet

OK.  Her kommer det en lang rant fra Far. Jeg er ofte uenig med @Lovelulu og har diskutert med henne før.  Jeg er ingen fan av bloggen hennes, fordi hun skriver om ting som ikke interesserer meg. Men syns at det er smålig av dere å sitte her og rakke ned på neglakken hennes, brystpanelet i leiligheten hennes, at hun samler på designvesker (hva er annerledes med å samle på designvesker, hun kunne jo ha samlet på frimerker eller mynter for den saks skyld) eller fotokvaliteten på bloggen hennes. Å ta noen pga deres interesser er virkelig barnslig, og slikt man gjorde i barneskolen. Og ingen av oss har rett til å stille spørsmål ved økonomien hennes. For alt det vi vet, hun kan ha arvet penger, eller fått en erstatning, whatever. Som uføretrygdet er det vanskelig å komme seg ut, og hvis disse veskene gir henne glede, så er det jo fint. Om det er moralsk riktig, eller hvilke signaler det sender ut, det er en annen diskusjon, men slik som dette, å gjenge seg mot noen er lavmåls. Når det gjelder skjønnhetsbehandlinger, hun har tatt sin avgjørelse og mener det hun mener, og jeg tviler sterkt på at dere kan få henne til å endre mening. Kanskje hun gjør det senere, kanskje ikke, vi alle endrer oss i løpet av livet. 

Er det noen av dere som ville sagt det noen av dere har sagt i denne tråden rett i ansiktet på henne? Ville dere sagt til Kari Marita at neglakken hennes suger og at veskene hun elsker er harry? Det er lov å syntes det, men man sier det ikke rett i trynet på noen. Greit. Man trenger ikke å like det hun mener og står for, men husk på at det er et menneske bak bloggen. Et menneske som heter Kari Marita, som liker å skrive blogg, og som liker skjønnhet, interiør og designervesker. Noen syns det er snevert, men hvorfor er det et problem? Syns denne tråden er et eksempel på hvorfor rampelysforumet ikke fungerer. Det fins flinke debattanter som evner å diskutere saklig, men mange klarer å snu det til å bli personlig, ikke rart at mange fotballfruetråder, villapaprikatråder og mammatilmichelletråder er blitt stengt, fordi folk har ødelagt trådene. Denne tråden er ingen saklig diskusjon, det er latterliggjøring av en person. 

Gjest Carina Maria
Skrevet
4 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg blogger da ikke som en 20 åring! Er det en aldersgrense for hvilken måte en blogger på å nå da?.. Det skal ikke være enkelt skjønner jeg. Har du fulgt med så het første bloggen min Lovelulu, og det er det mange her som vet! Andre bloggere gjør som de vil, og jeg som jeg vil!

Bloggen din minner ikke om en blogg for din aldersgruppe 40+. For den minner meg om et panisk forsøk på å være 25 - 30. 

Skrevet
8 minutter siden, FarDareisMai skrev:

OK.  Her kommer det en lang rant fra Far. Jeg er ofte uenig med @Lovelulu og har diskutert med henne før.  Jeg er ingen fan av bloggen hennes, fordi hun skriver om ting som ikke interesserer meg. Men syns at det er smålig av dere å sitte her og rakke ned på neglakken hennes, brystpanelet i leiligheten hennes, at hun samler på designvesker (hva er annerledes med å samle på designvesker, hun kunne jo ha samlet på frimerker eller mynter for den saks skyld) eller fotokvaliteten på bloggen hennes. Å ta noen pga deres interesser er virkelig barnslig, og slikt man gjorde i barneskolen. Og ingen av oss har rett til å stille spørsmål ved økonomien hennes. For alt det vi vet, hun kan ha arvet penger, eller fått en erstatning, whatever. Som uføretrygdet er det vanskelig å komme seg ut, og hvis disse veskene gir henne glede, så er det jo fint. Om det er moralsk riktig, eller hvilke signaler det sender ut, det er en annen diskusjon, men slik som dette, å gjenge seg mot noen er lavmåls. Når det gjelder skjønnhetsbehandlinger, hun har tatt sin avgjørelse og mener det hun mener, og jeg tviler sterkt på at dere kan få henne til å endre mening. Kanskje hun gjør det senere, kanskje ikke, vi alle endrer oss i løpet av livet. 

Er det noen av dere som ville sagt det noen av dere har sagt i denne tråden rett i ansiktet på henne? Ville dere sagt til Kari Marita at neglakken hennes suger og at veskene hun elsker er harry? Det er lov å syntes det, men man sier det ikke rett i trynet på noen. Greit. Man trenger ikke å like det hun mener og står for, men husk på at det er et menneske bak bloggen. Et menneske som heter Kari Marita, som liker å skrive blogg, og som liker skjønnhet, interiør og designervesker. Noen syns det er snevert, men hvorfor er det et problem? Syns denne tråden er et eksempel på hvorfor rampelysforumet ikke fungerer. Det fins flinke debattanter som evner å diskutere saklig, men mange klarer å snu det til å bli personlig, ikke rart at mange fotballfruetråder, villapaprikatråder og mammatilmichelletråder er blitt stengt, fordi folk har ødelagt trådene. Denne tråden er ingen saklig diskusjon, det er latterliggjøring av en person. 

Tusen takk for et voksent innlegg i denne tråden! Sånn er det å diskutere saklig, og da tar jeg kritikk jeg får til meg også!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...