Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2016 #41 Del Skrevet 26. november 2016 hun må få lov til og blogge om veskene sine hvis hun vil det og ingen har noe med og blande seg bort i hva bloggern bruker sine egne penger på. det jeg reagerer på er at karimarita.blogg.no som er en voksen dame reklamerer for at det og ta botox og restylane er helt greit og det når det er mange bloggere som har begynt og engasjerere seg i sunn fornuft kampanjen hvor målet er og være forsiktig og fronte sånn idioti og ødelegge seg selv. derfor syns jeg ikke karimaritas.blogg.no er noe godt forbilde for yngre bloggere. og bloggern mener at unge bloggere kan tenke selv. det er bull shit. en usikker ung jente som tenker på og ta botox eller restylane søker på internett og leser seg opp på alt hun finner om teaet og da hjelper det ikke om bloggeren heter sophie elise eller karimarita. dem blir påvirket samme pokkern. jeg syns bloggen hennes er pinlig og lese og jeg har ikke lest den på mange måneder for jeg gidder ikke kaste bort tiden min og lese den. det er mange andre fine blogger og lese og til og med bloggeren på min alder i 30 årene vet bedre enn som så og fronte skjønnhets behandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2016 #42 Del Skrevet 26. november 2016 På 24.11.2016 den 13.38, Honey Dew skrev: Hun er jo i ferd med å gjøre Chanel-merket harry. Var innom bloggen hennes nå og HJELPE MEG! Er hun salgsagent for LV og Chanel? Jeg har ikke sett maken til produktplassering. Hun slår jo de fleste toppbloggerne og det skal godt gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 26. november 2016 #43 Del Skrevet 26. november 2016 Det er en uting når utenforstående blander seg inn i hva andre bruker penger på. Terskelen for å kritisere de som er uføretrygdet for deres pengebruk er lavere enn hvis det hadde vært en blogger som hadde fast jobb. Men jeg forstår at mange undrer seg over at en som er ufør kan bruke flere tusen kroner på dyre merkevesker i hytt og pine. For de fleste av oss forstår at en person som er ufør aldri vil ha råd til å kjøpe seg dyre luksusvesker som vi som er i fast jobb ikke tar oss råd til. Det er forskjell på å undre seg og stille spørsmål over noe og kritisere på en usaklig måte. Men å blande seg bort i hva andre bruker pengene sine på skal vi være forsiktige med. Jeg har en lv-veske. Og den tørr jeg ikke å bruke annet enn til spesielle anledninger. Jeg bruker aldri lv-vesken min hvis jeg skal gå i byen på shoping. Vesken min er jeg redd for. Og jeg er redd for at den skal bli stjålet. Jeg har sett at denne bloggeren har kritisert de leserne som kritiserer henne for å være sjalu. Det tviler jeg på at de er. For jeg de stiller seg kritisk til hvordan en voksen blogger på 43 år har så snevre interesser som det denne bloggeren har. Jeg kaller det snevre interesser når en blogger legger ut blogginnlegg etter blogginnlegg om luksusvesker. @Carina Maria nevner i sitt svar på tråden om bloggingen hennes om skjønnhetsbehandlingene som hun benytter seg av. Det er greit at bloggeren ønsker å gjøre det. Men har bloggeren noe som heter nettvett som en voksen blogger burde hun holde seg for god til å dele slike innlegg. For i mine øyne prøver hun å provosere alle motstanderne av slik skjønnhetsbehandlinger. Jeg har sett at mange toppbloggere som selv har benyttet seg av og blogget om at de har tatt slike skjønnhetsbehandlinger som reatylane og botox nå tar avstand. Og de fraråder unge jenter til å gjøre det. De begrunner det med at det hjelper ikke på selvbildet å sprøyte inn botox og restylane i leppene for å bli penere. Dårlig selvbilde sitter i hodet. Bloggen til karimarita er et eneste stort gjeeep. For jeg forventer et annet innhold hos en blogger på over 43 år. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #44 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Mener dere bloggere over 40 år er så gamle at vi helst bare skal blogge om mat, håndarbeide, barn og typiske husmor oppgaver? Det er slik det virker! En dame i 40 årene er ikke en olding, men forholdsvis ung og i sin beste alder. Det er jo helt vanlig at både 40-50 åringer og eldre for den del interesserer seg for skjønnhet og mote, reiser, trening, kosthold. Det er jo ikke noe uvanlig at en 40 åring blogger om dette. Vi 40 åringer har vel like rett til å ha en slik blogg som 20 åringer. Skjønnhet og velvære er ikke forbeholdt 20 åringer! Jeg vil vel også si at vi som er blitt 40 har mer "bruk" for kosmetiske behandlinger også hvis en skal se det sånn. Jeg har alltid sagt at kosmetiske behandlinger skal tas med måte. Ja jeg er for det, men det betyr ikke at jeg syns alt er greit. Og når det gjelder plastikk operasjon bør en tenke seg godt og lenge om før en tar det skrittet, og virkelig trenge det. Ikke bare ta silikon i brystene for at "alle" andre har det. Endret 26. november 2016 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 26. november 2016 #45 Del Skrevet 26. november 2016 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Mener dere bloggere over 40 år er så gamle at vi helst bare skal blogge om mat, håndarbeide, barn og typiske husmor oppgaver? Det er slik det virker! En dame i 40 årene er ikke en olding, men forholdsvis ung og i sin beste alder. Det er jo helt vanlig at både 40-50 åringer og eldre for den del interesserer seg for skjønnhet og mote, reiser, trening, kosthold, reiser. Det er jo ikke noe uvanlig at en 40 åring blogger om dette. Vi 40 åringer har vel like rett til å ha en slik blogg som 20 åringer. Skjønnhet og velvære er ikke forbeholdt 20 åringer! Jeg vil vel også si at vi som er blitt 40 har mer "bruk" for kosmetiske behandlinger også hvis en skal se det sånn. Jeg har alltid sagt at kosmetiske behandlinger skal tas med mote. Ja jeg er for det, men det betyr ikke at jeg syns alt er greit. Og når det gjelder plastikk operasjon bør enntenke seg lenge om før en tar det skrittet, og virkelig trenge det. Hallo. Mener du at de som blogger om om mat, håndarbeid og husmoroppgaver er oldinger? Herre min juledag du er 43 år selv. Ja det mange interesserer seg for trening, kosthold, mote, natur og mange varierte gode innlegg. Men de reklamerer ikke for det å ta botox og restylane. Det er forskjellen. De har vett nok til å forstå at de ikke skal blogge om sånt fordi de vil være gode forbilder for yngre blogger. Du er ikke et godt forbilde for yngre bloggere fordi du skriver overskrifter som at du er glad for at det finnes skjønnhetsbehandlinger. Ingen har bruk for gift, nerve og likstoffene som finnes i botox og restylane. Ingen. Det lyser på lang vei at det ikke er naturlig. Ferdig diskutert om den saken. Og det verste er at alle som tar slik behandling ikke har mimikk. At du og andre som tar dette ikke ser det selv er fordi dere er blinde av speilbildet som møter dere. Det vises at det er fake samme hvor lite dere påstår at dere tar. Voksne damer som har selvtillit nok aksepterer at de får rynker. Og de godtar at vi blir eldre. Jeg gjør det. Og jeg skal gladelig ha rynkene mine. For jeg synes voksne damer med rynker er penere enn de som har jukset. At du er en forkjemper for falske skjønnhetsbehandlinger får være din sak. Men du kan begynne å tenke igjennom hva slags signaler du sender ut. Jeg vet at det er vondt å høre. Men det er fakta. Alle bloggerne som de seneste månedene støtter sunn fornuft kampanjen har jeg stor respekt av. All ære til dem. Jeg håper mange bloggere kan engasjere seg i denne kampanjen. Det er uvanlig at en voksen blogger i 40 åra blogger om sånt. Jeg har ikke sett en eneste en. Du er den eneste som jeg har sett. Og du går ikke av veien for å kalle de som er motstandere av slik behandling for mobbere. Det har jeg lest at du har gjort i ditt eget kommentarfelt. Og det har vært saklig og begrunnete kommentarer som ikke har vært stygge i det hele tatt. Jeg husker en gang da du kalte en av leserne dine for et skrukketroll fordi leseren var motstander av å ta botox og restylane. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #46 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) 45 minutter siden, Lambigirl skrev: Hallo. Mener du at de som blogger om om mat, håndarbeid og husmoroppgaver er oldinger? Herre min juledag du er 43 år selv. Ja det mange interesserer seg for trening, kosthold, mote, natur og mange varierte gode innlegg. Men de reklamerer ikke for det å ta botox og restylane. Det er forskjellen. De har vett nok til å forstå at de ikke skal blogge om sånt fordi de vil være gode forbilder for yngre blogger. Du er ikke et godt forbilde for yngre bloggere fordi du skriver overskrifter som at du er glad for at det finnes skjønnhetsbehandlinger. Ingen har bruk for gift, nerve og likstoffene som finnes i botox og restylane. Ingen. Det lyser på lang vei at det ikke er naturlig. Ferdig diskutert om den saken. Og det verste er at alle som tar slik behandling ikke har mimikk. At du og andre som tar dette ikke ser det selv er fordi dere er blinde av speilbildet som møter dere. Det vises at det er fake samme hvor lite dere påstår at dere tar. Voksne damer som har selvtillit nok aksepterer at de får rynker. Og de godtar at vi blir eldre. Jeg gjør det. Og jeg skal gladelig ha rynkene mine. For jeg synes voksne damer med rynker er penere enn de som har jukset. At du er en forkjemper for falske skjønnhetsbehandlinger får være din sak. Men du kan begynne å tenke igjennom hva slags signaler du sender ut. Jeg vet at det er vondt å høre. Men det er fakta. Alle bloggerne som de seneste månedene støtter sunn fornuft kampanjen har jeg stor respekt av. All ære til dem. Jeg håper mange bloggere kan engasjere seg i denne kampanjen. Det er uvanlig at en voksen blogger i 40 åra blogger om sånt. Jeg har ikke sett en eneste en. Du er den eneste som jeg har sett. Og du går ikke av veien for å kalle de som er motstandere av slik behandling for mobbere. Det har jeg lest at du har gjort i ditt eget kommentarfelt. Og det har vært saklig og begrunnete kommentarer som ikke har vært stygge i det hele tatt. Jeg husker en gang da du kalte en av leserne dine for et skrukketroll fordi leseren var motstander av å ta botox og restylane. Nei jeg mener ikke de som blogger om mat, håndarbeid og husmoroppgaver er oldinger. Jeg tok det som et eksempel på hva dere mener en i 40 åra skal blogge om. Det er det jeg mener. Jeg for min del kan ikke så mye håndarbeid, og lage mat er jeg heller ikke så god på. Det er like vanlig at vi i 40 åra liker skjønnhet, mote osv, det samme som at 20 åringer har ulike interesser! Når det gjelder denne kosmetiske behandler debatten har jeg sagt hva jeg mener, og orker ikke bruke mer energi på det. Vi må alle få ha våre meninger om dette! Å er jeg den eneste 40+ bloggeren som blogger om mote, skjønnhet/kosmetiske behandlinger, trening, vektnedgang, reiser,interiør, husdyr osv er det bra jeg startet opp å blogge da, så det finnes en 40+ blogger i denne kategorien også Endret 26. november 2016 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2016 #47 Del Skrevet 26. november 2016 det er ikke vanlig at damer i 40 årene sitter og blogger om skjønnhet behandlinger offentlig på bloggen sin. jeg har ikke sett en eneste voksen blogger på over 40 år som skriver om at dem syns det er bra og ta botox og restylane. når du som 43 åring blogger om dette vil det få reaksjoner og du skriver at det er voksne folk over 40 år som burde hatt bruk for sånn behandling. er det dummeste unnskyldningen jeg har sett. du er flink til og finne unnskyldninger når folk er uenig med deg. jeg synes interessen din på bloggen din er snever i forhold til hva jeg forventer av dem over 40 år og jeg leser mye heller bloggere som skriver en allsidig blogg som handler om om reise, tur i skog og mark, familie, venner, dyr, håndarbeid, jobb, matlaging, som legger ut oppskrifter av maten dem lager og trening. jeg leser noen få blogger for dem som er 40 + for jeg leser mest bloggene til dem som er på min alders gruppe. til og med dem som er i min alders gruppe blogger mer allsidig enn hva du gjør. dem har en mer voksen måte og blogge på. du blogger om vekt nedgangen din og det er til motivasjon for andre som også sliter med over vekt for det viser at alle kan hvis dem vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 26. november 2016 #48 Del Skrevet 26. november 2016 3 timer siden, Lambigirl skrev: Det er en uting når utenforstående blander seg inn i hva andre bruker penger på. Terskelen for å kritisere de som er uføretrygdet for deres pengebruk er lavere enn hvis det hadde vært en blogger som hadde fast jobb. Men jeg forstår at mange undrer seg over at en som er ufør kan bruke flere tusen kroner på dyre merkevesker i hytt og pine. For de fleste av oss forstår at en person som er ufør aldri vil ha råd til å kjøpe seg dyre luksusvesker som vi som er i fast jobb ikke tar oss råd til. Det er forskjell på å undre seg og stille spørsmål over noe og kritisere på en usaklig måte. Men å blande seg bort i hva andre bruker pengene sine på skal vi være forsiktige med. Jeg har en lv-veske. Og den tørr jeg ikke å bruke annet enn til spesielle anledninger. Jeg bruker aldri lv-vesken min hvis jeg skal gå i byen på shoping. Vesken min er jeg redd for. Og jeg er redd for at den skal bli stjålet. Jeg har sett at denne bloggeren har kritisert de leserne som kritiserer henne for å være sjalu. Det tviler jeg på at de er. For jeg de stiller seg kritisk til hvordan en voksen blogger på 43 år har så snevre interesser som det denne bloggeren har. Jeg kaller det snevre interesser når en blogger legger ut blogginnlegg etter blogginnlegg om luksusvesker. @Carina Maria nevner i sitt svar på tråden om bloggingen hennes om skjønnhetsbehandlingene som hun benytter seg av. Det er greit at bloggeren ønsker å gjøre det. Men har bloggeren noe som heter nettvett som en voksen blogger burde hun holde seg for god til å dele slike innlegg. For i mine øyne prøver hun å provosere alle motstanderne av slik skjønnhetsbehandlinger. Jeg har sett at mange toppbloggere som selv har benyttet seg av og blogget om at de har tatt slike skjønnhetsbehandlinger som reatylane og botox nå tar avstand. Og de fraråder unge jenter til å gjøre det. De begrunner det med at det hjelper ikke på selvbildet å sprøyte inn botox og restylane i leppene for å bli penere. Dårlig selvbilde sitter i hodet. Bloggen til karimarita er et eneste stort gjeeep. For jeg forventer et annet innhold hos en blogger på over 43 år. Om karimaritas mener og tror at jeg er sjalu på henne og alle hennes vesker så tar hun fullstendig feil. Det som provoserer meg er at noen på trygd kan ha en samling hjemme som er verdt 100 tusen kroner mens en annen som er på trygd må tenke nøye over om han/hun kan kjøpe en god vinterjakke. Her er det noe som skurrer for meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 26. november 2016 #49 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg liker og lese blogger som skriver om sunn livsstil,trening og gode,sunne oppskrifter. Å denne dietten som karimarita holder på med hadde kanskje vært noe jeg kunne tenke meg og lese/vite mer om. Men når bildene er så ufattelig dårlig og det knapt er tekst i blogg innleggene så gir jeg opp. Å ikke vil hun ta til seg råd om og kanskje gjøre noe med det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #50 Del Skrevet 26. november 2016 50 minutter siden, Carina Maria skrev: det er ikke vanlig at damer i 40 årene sitter og blogger om skjønnhet behandlinger offentlig på bloggen sin. jeg har ikke sett en eneste voksen blogger på over 40 år som skriver om at dem syns det er bra og ta botox og restylane. når du som 43 åring blogger om dette vil det få reaksjoner og du skriver at det er voksne folk over 40 år som burde hatt bruk for sånn behandling. er det dummeste unnskyldningen jeg har sett. du er flink til og finne unnskyldninger når folk er uenig med deg. jeg synes interessen din på bloggen din er snever i forhold til hva jeg forventer av dem over 40 år og jeg leser mye heller bloggere som skriver en allsidig blogg som handler om om reise, tur i skog og mark, familie, venner, dyr, håndarbeid, jobb, matlaging, som legger ut oppskrifter av maten dem lager og trening. jeg leser noen få blogger for dem som er 40 + for jeg leser mest bloggene til dem som er på min alders gruppe. til og med dem som er i min alders gruppe blogger mer allsidig enn hva du gjør. dem har en mer voksen måte og blogge på. du blogger om vekt nedgangen din og det er til motivasjon for andre som også sliter med over vekt for det viser at alle kan hvis dem vil. Det er ikke uvanlig at 40 årige damer bryr seg om skjønnhet, mote, osv. Hvor har du det fra? Tror du livet er over når en fyller 40, det nesten virker slik på noen av dere her. Bare så det er sagt også så blogger jeg om reiser også. Jeg har blogget om mange av reisene jeg har vært på. Jeg blogger jo veldig allsidig, så hvis du mener noe annet kunne du ikke fulgt særlig med på bloggen min. Og da bør du kanskje ikke uttale deg. Hva forventer du en 40+ blogger skal blogge om da? Jeg har en blogg som er litt rosa blogg aktig, kanskje pga interessen min for mote og velvære, men jeg har skrevet om mye alvorligere tema også, hvis du har fulgt med. 40 åringer må da vel få ha den type blogg jeg har også, for vi 40 åringer har ulike interesser som de på 20. Vi kan pynte neglene med pynt fordi om vi har fylt 40, uten å være harry :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. november 2016 #51 Del Skrevet 26. november 2016 11 minutter siden, Lapper skrev: Om karimaritas mener og tror at jeg er sjalu på henne og alle hennes vesker så tar hun fullstendig feil. Det som provoserer meg er at noen på trygd kan ha en samling hjemme som er verdt 100 tusen kroner mens en annen som er på trygd må tenke nøye over om han/hun kan kjøpe en god vinterjakke. Her er det noe som skurrer for meg Nå koster jo en ekte Chanelveske nærmere 50 000,-.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 26. november 2016 #52 Del Skrevet 26. november 2016 2 minutter siden, Lapper skrev: Om karimaritas mener og tror at jeg er sjalu på henne og alle hennes vesker så tar hun fullstendig feil. Det som provoserer meg er at noen på trygd kan ha en samling hjemme som er verdt 100 tusen kroner mens en annen som er på trygd må tenke nøye over om han/hun kan kjøpe en god vinterjakke. Her er det noe som skurrer for meg Jeg er ingen fan av hverken denne bloggeren eller veskene hennes, men vi vet vel muligens ikke så mye mer om hennes økonomiske situasjon annet enn at hun er trygdet, mulig du eller andre vet mer enn meg så det kan hende at jeg er på tynn is nå. Men jeg syns ikke vi skal spekulere i andres økonomi. Jeg har en venninne som også er uføretrygdet etter en ulykke. Men pga hendelsesforløpet og gode forsikringer så fikk hun en erstatning på godt over 6 mill og har derfor relativt bra økonomi. Hun har likevel ikke brukt pengene på dyre, harry, vesker eller noe annet unødvendig. Hun har plassert pengene for å sikre sin fremtid og nettopp fremtiden burde kanskje flere tenke på i disse usikre økonomiske tider. Bolig og en trygg fremtid bør være et mål for de fleste. Uansett om man blogger eller ei. Men en ting har jeg ihvertfall lært av denne bloggeren og det er at det holder ikke med dyre vesker for å ha en klassisk og bra stil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #53 Del Skrevet 26. november 2016 13 minutter siden, Lapper skrev: Om karimaritas mener og tror at jeg er sjalu på henne og alle hennes vesker så tar hun fullstendig feil. Det som provoserer meg er at noen på trygd kan ha en samling hjemme som er verdt 100 tusen kroner mens en annen som er på trygd må tenke nøye over om han/hun kan kjøpe en god vinterjakke. Her er det noe som skurrer for meg Jeg mener ikke du er sjalu på meg. Men hvorfor er det så stort problem for dere at jeg samler på designvesker? Tror du alle som er ufør har dårlig råd? Det er ikke tilfellet skjønner du. De som er i jobb har heller ikke alltid råd til ny vinterjakke, det er forskjell på hva de som jobber har råd til også. Jeg har vel like stor inntekt jeg, som mange som er i jobb. Det er mange som jobber som ikke tjener mer enn 16500 kr i mnd. 13 minutter siden, Lapper skrev: Om karimaritas mener og tror at jeg er sjalu på henne og alle hennes vesker så tar hun fullstendig feil. Det som provoserer meg er at noen på trygd kan ha en samling hjemme som er verdt 100 tusen kroner mens en annen som er på trygd må tenke nøye over om han/hun kan kjøpe en god vinterjakke. Her er det noe som skurrer for meg Det er ikke uvanlig at 40 årige damer bryr seg om skjønnhet, mote, osv. Hvor har du det fra? Tror du livet er over når en fyller 40, det nesten virker slik på noen av dere her. Bare så det er sagt også så blogger jeg om reiser også. Jeg har blogget om mange av reisene jeg har vært på. Jeg blogger jo veldig allsidig, så hvis du mener noe annet kunne du ikke fulgt særlig med på bloggen min. Og da bør du kanskje ikke uttale deg. Hva forventer du en 40+ blogger skal blogge om da? Jeg har en blogg som er litt rosa blogg aktig, kanskje pga interessen min for mote og velvære, men jeg har skrevet om mye alvorligere tema også, hvis du har fulgt med. 40 åringer må da vel få ha den type blogg jeg har også, for vi 40 åringer har ulike interesser som de på 20. Vi kan pynte neglene med pynt fordi om vi har fylt 40, uten å være harry :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #54 Del Skrevet 26. november 2016 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Nå koster jo en ekte Chanelveske nærmere 50 000,-.... Hvis du kjøper ny ja, ikke brukt! Å ikke alle nye Chanel vesker koster 50000 kr. Chanel Woc koster ca 20000 kr ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #55 Del Skrevet 26. november 2016 14 minutter siden, Lapper skrev: Jeg liker og lese blogger som skriver om sunn livsstil,trening og gode,sunne oppskrifter. Å denne dietten som karimarita holder på med hadde kanskje vært noe jeg kunne tenke meg og lese/vite mer om. Men når bildene er så ufattelig dårlig og det knapt er tekst i blogg innleggene så gir jeg opp. Å ikke vil hun ta til seg råd om og kanskje gjøre noe med det Nå har de fleste innleggene mine god kvalitet, men du har hengt deg opp i de få som ikke har det. Og jeg skriver ganske mye i innleggene mine også, foruten de som er mer et foto innlegg da. Har dere iheletatt fulgt med på bloggen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 26. november 2016 #56 Del Skrevet 26. november 2016 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Nå har de fleste innleggene mine god kvalitet, men du har hengt deg opp i de få som ikke har det. Og jeg skriver ganske mye i innleggene mine også, foruten de som er mer et foto innlegg da. Har dere iheletatt fulgt med på bloggen min? Kvalitet kommer tydligvis an på øyet som ser... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2016 #57 Del Skrevet 26. november 2016 16 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er ikke uvanlig at 40 årige damer bryr seg om skjønnhet, mote, osv. Hvor har du det fra? Tror du livet er over når en fyller 40, det nesten virker slik på noen av dere her. Bare så det er sagt også så blogger jeg om reiser også. Jeg har blogget om mange av reisene jeg har vært på. Jeg blogger jo veldig allsidig, så hvis du mener noe annet kunne du ikke fulgt særlig med på bloggen min. Og da bør du kanskje ikke uttale deg. Hva forventer du en 40+ blogger skal blogge om da? Jeg har en blogg som er litt rosa blogg aktig, kanskje pga interessen min for mote og velvære, men jeg har skrevet om mye alvorligere tema også, hvis du har fulgt med. 40 åringer må da vel få ha den type blogg jeg har også, for vi 40 åringer har ulike interesser som de på 20. Vi kan pynte neglene med pynt fordi om vi har fylt 40, uten å være harry :D herre gud det er ikke det jeg skriver. jeg har sett at bloggere i 40 årene blogger om skjønnhet og mote men dem fronter ikke plastisk kirurgi som botox og restylane som det du gjør. jeg har aldri sagt noe om det og pynte neglene. det går ikke under plastsik kirurgi. jeg har sett nok av den bloggen din for og danne meg det inntrykket jeg har. du er ingen allsidig blogger. det er ikke og være allsidig når innlegg etter innlegg etter innlegg er fylt av dyre merke vesker til mange tusen kroner og mellom der et innlegg om at du synes det er bra med plastsik kirurgi og skjønnhets behandlinger. du glimter av og til med og legge ut bilder dyrene dine, treningen din, oppdatering på vekt nedgangen din og noen bilder hvordan du har det inne i huset men det er mest innlegg om veskene dine. en håndarbeids blogg er mer interessant og variert og lese for meg. jeg er ikke håndarbeids interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2016 #58 Del Skrevet 26. november 2016 15 minutter siden, Veslefrikk skrev: Kvalitet kommer tydligvis an på øyet som ser... lite kvalitet og spore ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #59 Del Skrevet 26. november 2016 51 minutter siden, Carina Maria skrev: herre gud det er ikke det jeg skriver. jeg har sett at bloggere i 40 årene blogger om skjønnhet og mote men dem fronter ikke plastisk kirurgi som botox og restylane som det du gjør. jeg har aldri sagt noe om det og pynte neglene. det går ikke under plastsik kirurgi. jeg har sett nok av den bloggen din for og danne meg det inntrykket jeg har. du er ingen allsidig blogger. det er ikke og være allsidig når innlegg etter innlegg etter innlegg er fylt av dyre merke vesker til mange tusen kroner og mellom der et innlegg om at du synes det er bra med plastsik kirurgi og skjønnhets behandlinger. du glimter av og til med og legge ut bilder dyrene dine, treningen din, oppdatering på vekt nedgangen din og noen bilder hvordan du har det inne i huset men det er mest innlegg om veskene dine. en håndarbeids blogg er mer interessant og variert og lese for meg. jeg er ikke håndarbeids interessert. Jeg har lagt ut flest innlegg av trening og om vektnedgangen min, tydligvis har du ikke fulgt helt med på bloggen min. Grunnen til at ingen andre 40+ bloggere ikke blogger om kosmetiske behandlinger, er kanskje nettopp fordi de er redde for å få kritikk. Jeg er ikke redd for det, og kommer fortsatt til å blogge om dette! Det er mange 1000 i Norge som benytter seg av kosmetiske behandlinger i alle aldersgrupper, og det mener jeg er greit, så lenge det blir gjort med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 26. november 2016 #60 Del Skrevet 26. november 2016 55 minutter siden, Carina Maria skrev: lite kvalitet og spore ja Har dere glede av å rakke ned på andre? Jeg bare lurer. Min blogg har ikke dårligere kvalitet enn mange andres. Jeg har aldri sagt jeg er en perfekt feilfri blogger heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg