Gå til innhold

Den dette greit? Jaget ut katt

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Og jeg hadde kastet babyer etter den. Eller hacket meg inn på Russland sitt atombombe-nettverk og truet katten med å nuke hele New York dersom den ikke umiddelbart forsvant ut av leiligheten.

HAHA :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, PseudonymBruker skrev:

Og jeg hadde kastet babyer etter den. Eller hacket meg inn på Russland sitt atombombe-nettverk og truet katten med å nuke hele New York dersom den ikke umiddelbart forsvant ut av leiligheten.

Like minds! 

Gjest Epiphany
Skrevet

Ingenting galt i å jage den ut, så lenge dere ikke skader den.

Skrevet
23 minutter siden, canacas skrev:

Like minds! 

Er overrasket! Du har virket sympatisk i noen tidligere innlegg.

Anonymkode: ea663...8e0

Skrevet

Det gjør jeg selv med egne katter. Om de klorer på møbler, graver i potteplanter eller går på kjøkkenbenk. Høye lyder og brå bevegelser er ubehagelig (men ikke skadelig/traumatiserende) for en katt. Og den beste måten å påvirke uønsket adferd på. 

Anonymkode: efaf6...65c

• Liker 2
Skrevet

Det et den eneste måten å få de til å lære. Men kan ikke akkurat bare bære de ut, for da kommer de bare inn igjen ved en senere anledning. Jeg elsker katter og har måtte jage ut katter som kommer inn verandadøren på sommeren. Jeg vil ikke ha nabokatten inn i leiligheten min og jeg tror naboen setter pris på jeg jager de ut. Det er ikke stygt ment.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gjort det samme. Har prøvd å løfte katter som har sneket seg inn, som da har kloret som faen. Enten fordi de ikke vil bli løftet, eller fordi de ikke vil ut. Så her jages de ja.

Anonymkode: 9d00a...273

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Så lenge han ikke sparket og kastet ting etter den. Kanskje katten hadde gjort i fra seg inne der før eller at eier selv ber naboene jage den ut. De skal ikke lære seg å gå inn hos andre. 

Skrevet

Det er heilt greit, man må vise katten at det er sitt territorium og den ikke kan fortsette å komme dit. Du bare viser den det på en måte den forstår og møter i naturen, i stedet for å si "pss psss pss, puseeeen,  ut av døren nå vær så snill kattepusen :):):) " Det fungerer på ONS men ikke katter på fire ben 

9 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det var ikke en morsom kommentar. Faktisk ganske usmakelig. 

Det var en morsom kommentar. Men som med all humor, den er morsom helt til den tråkker på sine egne tær. Da blir man aldeles forfærdet 

For å gjøre kommentaren min smakelig inkluderer jeg et måltid fra et eksotisk land

Bilderesultat for cat meat

• Liker 1
Skrevet
På 20.11.2016 den 13.35, canacas skrev:

Jeg hadde tatt frem hagla. 

Ikke helt god....

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det egentlig vanlig å si "WOSH!" når man skremmer katter? Ser det i flere tråder.

Anonymkode: 04ad8...153

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...