Gå til innhold

Morten vant!


sirka

Anbefalte innlegg

Det var fortjent at Morten vant 71 grader Nord synes jeg.. :)

Da han lå sist og tok seg tid til å skrive autografer sier litt om mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp! Jeg har heia på han helt fra starten av omtrent, så det var litt gøy å se han sette seg inn i bilen!

wuhu!! go Morten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Syns det var kjempebra at Morten vann. Han virka som en kjernekar! :-)

Men hadde vore artig om ei jente vann då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden heiet på Loon, men da han røk ut satte jeg min lit til Morten. Og særlig da Celin bare valset inn og stjal både generasjonene og transporten hans! :ler: Det var selvfølgelig kjempeflaks for henne, og selvfølgelig måtte hun utnytte det, men stakkars Morten, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns litt synd på Morten då. Han vart litt lang i maska... Hehe! Han låg jo sooo godt an, så ødela ho heile opplegget hans. :ler:

Men det gikk jo bra jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,fytterakkern,jeg vart driiitsur da celin stakk av med alt det som var til morten :evil: så jeg er kjeeempeglad :danse: for at han vant...en av mine favoritter,jiipppi...synd det er over nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det var bra at Morten vant!!

Og Celin var litt sleip da hun tok de bildene - men allikevel; synes hun var ei beintøff dame! Den siste etappen mot Nordkapp var nok hard!

Tror ikke jeg kunne ha utsatt meg for slik "bare" for en bil...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loon var min favoritt - den eneste av deltagerne som aldri klaget og enkelte av deloppgavene underveis hadde de ikke greid uten ham.

Synes det er en uting med alle disse alliansene som dannes i slike serier. Synes det er tragisk at folk som har fått skyss og hjelp underveis går til finalen fordi de er med i de "rette" alliansene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, Morten fortjente å vinne. Loon fortjente absolutt ikke å vinne, etter det tullet med Kristian og han andre fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

En meget verdig vinner!!!

Merkelig men HVERT eneste år er det den jeg holder med som vinner!!!

Kanskje jeg skal melde meg selv på neste år....og holde med meg selv selvsagt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...