Gå til innhold

Hvordan fikse kviser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann
Har ikke brydd meg mye om kvisene mine, men da utleirens unge kommenterte det merket jeg at jeg kanskje burde gjøre noe med det ettersom det ødelegger hele samvittigheten min..

Noen som har noe som faktisk funker?
Har gått til salvebutikker men de gir meg bare drit som gir meg flere kviser...

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Rens ansiktet kveld og morgen

-Ikke putt mye dill i ansiktet. Alle kremer er ikke bra, selvom det er ment for kviser osv.

-Ikke smink deg med mindre du MÅ.

-tenk på hvordan sminke du bruker og innholdet

og sist men ikke minst: KOSTHOLD!! 

Med engang jeg spiser sjokolade og godteri så kommer det masse kviser. Spiser jeg veldig sunt, så får jeg ofte høre at jeg har så sinnssykt ren hud.. Så kosthold er nok alfa omega :) :opplyser:

Skrevet
1 time siden, Lilletrillebille skrev:

-Rens ansiktet kveld og morgen

-Ikke putt mye dill i ansiktet. Alle kremer er ikke bra, selvom det er ment for kviser osv.

-Ikke smink deg med mindre du MÅ.

-tenk på hvordan sminke du bruker og innholdet

og sist men ikke minst: KOSTHOLD!! 

Med engang jeg spiser sjokolade og godteri så kommer det masse kviser. Spiser jeg veldig sunt, så får jeg ofte høre at jeg har så sinnssykt ren hud.. Så kosthold er nok alfa omega :) :opplyser:

Kosthold har ingen ting å si. Hos noen få så kanskje ja.

Anonymkode: 12489...e43

Skrevet

Gå til en hudlege.

Du sier ikke noe om alder, hvor lenge du har hatt problemet, og om hvor ille det er. Men hvis det er skikkelig akne, fungerer sjelden ting du får over disk på apoteket. Ikke andre kjerringråd heller. Da må det medisin til, enten tetracykliner eller roaccutan (det heter noe annet nå, husker ikke hva), og da må du vurderes av lege.

Anonymkode: 7cb17...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...