AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Skrevet 19. november 2016 Er så drittlei mensen nå! Har vært oppblåst med enorm matlyst som forberedelse til mensen i 2 uker. Endelig kom den i dag. Men jeg får tykt ansikt, kviser, oppblåst mage, svulmende og ømme pupper, går opp i vekt, vondt i magen og blir deprimert og sint. Jeg orker ikke ha det som dette hver måned lenger. Kan P-piller gjøre at disse tingene ikke kommer hver måned? Er alle disse tingene normalt? Inkl tykt ansikt? :/ Anonymkode: 8ad81...ed3
Jolene Skrevet 19. november 2016 #2 Skrevet 19. november 2016 Kjenner meg igjen TS, og har alltid vært sånn. Uavhengig prevensjonsmiddel/ikke prevensjonsmidler. Altså at jeg var sånn før jeg i sin tid brukte p-piller, spiral, kondom etc. Er rett og slett skikkelig dritt.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Skrevet 19. november 2016 Kjenner meg godt igjen - pms er noe dritt fra en annen verden. Det som gjorde det litt bedre var kontroll på sukkerinntaket. Kanskje det kan hjelpe deg? Jeg var fremdeles hoven i ansiktet, men ikke så forstoppet og "svumlende" ellers. Anonymkode: b145f...c6d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Skrevet 19. november 2016 For meg hjalp "tykt ansikt" og slutte med høyt saltinntak og heller drikke mer vann (ironisk nok). Har sluttet å spise masse potetgull (litt er lov), og har ikke salt i maten. Anonymkode: a2b1d...638
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå