Gå til innhold

Hadde dere besøkt han ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått veldig god kontakt med en kjendis i england. Hadde dere dratt for å besøkt han eller er det nærliggende å tro at han bare er ute etter utseendet mitt? Han fant meg på snapchat, la meg til og begynte å komme med mange komplimenter. 

Jeg tok ikke så mye kontakt med han men han vil ikke gi seg. Jeg har alltid beundret han for det han holder på med, og jeg liker han godt.

Kan han mene det på ordentlig at han vil treffe meg? Haha, tror nesten bare det er tull pga kjendisstatusen og sånn. Hna kan vel få alle han vil, så hvorfor meg?

Anonymkode: ad4c8...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke lede med den setningen der og forvente at folk skal bry seg om hva du skriver om,fortell hvem han er OGSÅ kan vi snakke om det du lurer på:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du videochattet med han?

Anonymkode: eedd1...c8d

Ja 

Anonymkode: ad4c8...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Catfish!! 

Anonymkode: f0dfc...0e9

Hun har jo videochattet med han så jeg regner med at hun har sett ansiktet hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet at det er han, vi bruker å lage videosnutt til hverandre på snapchat og. Hsr også snakket med han på video så jeg vet det er han . Hadde dere besøkt han og satset på at det var ekte. Orker jo ikke å besøke han om sjansen kun er for et knull. Og det kan han vel få der han er eller? Han er jo kjendis

Anonymkode: ad4c8...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det sier jeg ikke, ville bare ha svar på hva dere har gjort? Hadde dere besøkt han ?

Anonymkode: ad4c8...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det sier jeg ikke, ville bare ha svar på hva dere har gjort? Hadde dere besøkt han ?

Anonymkode: ad4c8...fdf

Hvis det er Benedict Cumberbatch så holder du deg langt unna, han er MIN! :rasende:

 

 

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg skulle besøkt han ville jeg i så fall tatt alle de vanlige forhåndsreglene. Bo på hotell, kun møtes på plasser der de er folk og alt det der. Om han kun vil ha sex, og det er noe du ikke ønsker, kan du bryte kontakten og heller se på det som en ferie. 

Anonymkode: eedd1...c8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde besøkt han bare for knullet jeg =)

Live a little!

Om det så er "ekte" som du kaller det så er det jo å gamble uansett. Dere kjenner ikke hverandre og har ikke møttes så det er null garantier for at dere blir et kjærestepar eller noe. Faktisk ganske lav sannsynlighet for at dette er mannen i ditt liv, dere bor jo i forskjellige land og det er ikke lett hverken å starte eller opprettholde et forhold på avstand.

Men hvem vet. Du finner det ikke ut før du har prøvd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Hadde besøkt han bare for knullet jeg =)

Live a little!

Om det så er "ekte" som du kaller det så er det jo å gamble uansett. Dere kjenner ikke hverandre og har ikke møttes så det er null garantier for at dere blir et kjærestepar eller noe. Faktisk ganske lav sannsynlighet for at dette er mannen i ditt liv, dere bor jo i forskjellige land og det er ikke lett hverken å starte eller opprettholde et forhold på avstand.

Men hvem vet. Du finner det ikke ut før du har prøvd.

Ja du har rett og jeg har ingen forhåpninger egentlig . Tror han får komme hit og ligge på hotell jeg. Skal foreslå det, har ikke vært og reist noe særlig så er uvant med dette. Skal si at han får komme hit om han vil treffe meg

Anonymkode: ad4c8...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja du har rett og jeg har ingen forhåpninger egentlig . Tror han får komme hit og ligge på hotell jeg. Skal foreslå det, har ikke vært og reist noe særlig så er uvant med dette. Skal si at han får komme hit om han vil treffe meg

Anonymkode: ad4c8...fdf

Høres veldig smart ut!

Da vet du om han synes du er litt spesiell også, han sitter ikke bare hjemme og bestiller babes på døra, men gidder faktisk reise for og treffe deg.

Å finne noen på snap høres ut som en ren overfladisk sexgreie for meg sånn sett altså, men nå vet jeg jo ikke om dere har hatt 5 timers lange videochatter om alt fra favorittfargen til de dypere ting i livet, eller om det er mer "you are sexy, take off your top"-snakk da.

Uten den informasjonen er det vel forøvrig ikke en sjel på KG som kan hjelpe deg med å analysere om han er "ekte" eller ei, vi er ikke synske heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer og besøker meg i helgen. Skal ligge på hotell. Haha, nesten så jeg tror jeg drømmer. Var han som tok kontakt med meg, la meg til på snapchat. Hadde han egentlig bare på den kjendissnappen hans. Hadde aldri gitt meg til kjenne. Han som var interessert plutselig. Han som har dratt lasset på en måte.

Jeg bare seiler med. Når jeg sier det til venninner tror de meg ikke, men hallo, han er jo bare en vanlig mann han også, selv om han er kjent. Shitt au, jeg møter han, så ser vi :fnise:

Anonymkode: ad4c8...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...