Gå til innhold

Har du brutt loven?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja har nok det. Kjørt for fort, drukket på offentlig sted har vel også skjedd. syklet i fylla. Sikkert noen flere småting og.

Anonymkode: 56ac7...b7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har nok det. Kjørt for fort, drukket på offentlig sted har vel også skjedd. syklet i fylla. Sikkert noen flere småting og.

Er det forbudt å sykle hvis man har drukket?

Endret av Arabella
Skrevet
3 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tror det går under veitrafikkloven. At man ikke har lov til å sykle i beruset tilstand i gater eller andre steder der det er trafikk. Så da regnet jeg med at dette også egentlig gjelder innenfor boligfelt, selv om fartsgrensen er 10km/h og man sikkert aldri blir arrestert for det :P 

Skrevet

Bryter loven jevnlig ved å kjøre for fort der veien er god og oversiktlig, kommer nok til å fortsette med det. Raser ikke gjennom boligområder. Stjal litt på butikker da jeg var fjortis, ble tatt av mamma :rodme:

Har muligens kjørt med promille dagen derpå uten å være klar over det.

Anonymkode: 300da...b7f

Skrevet

Røyker gress og fått en betinget dom for besittelse. Nei, det har ikke stoppet meg fra å gjøre det igjen. Jeg nekter å slutte pga trusler om straff og frihetsberøvelse.

Anonymkode: 36f19...6ab

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Arabella skrev:

Ja, når man sykler der det er biltrafikk. I prinsippet ikke på gangfelt, i skogen e.l. men sykler du på trafikkert vei, så er man med andre ord som kjørende å regne, og da gjelder i prinsippet veitrafikkloven, også når det gjelder promillegrense. 

Anonymkode: d1515...d75

Gjest Hannemor76
Skrevet

Kjørt for fort, drukket på offentlig sted, røyket hasj.

Skrevet

Kjørt for fort, drukket på offentlig sted, kjøpt alkohol til mindreårige. 

Anonymkode: a1782...d43

Skrevet

Har stjelt i butikker, kjørt for fort, uten bilbelte og i fylla. Hatt hunden løs under båndtvang, drukket som mindreårig, kjøpt alkohol og røyk til mindreårige, sett på film og serier på ulovlige gratissider.

Anonymkode: 26509...2d3

Skrevet

Ja, mange ganger.

Med alle de dumme lovene vi har her i landet så er det nok ingen av oss som aldri har brutt loven.

Anonymkode: 990b1...4f4

• Liker 1
Skrevet

Har tatt med mat som egentlig skulle kastes fra jobb. ble nok store verdier til slutt.

Anonymkode: 77501...38a

Skrevet
18 timer siden, Arabella skrev:

Haha ja, utrolig nok. Som sykklende beregnes man som kjørende, har man drukket, bryter du faktisk vegtrafikkloven. Dette fikk jeg erfare av min far (som jobber i statens vegvesen) når jeg foreslo tanken om å være sykklende russ. 

Kjørt for fort, røyket hasj og sykklet beruset. Ikke tatt.

Skrevet

Ja. Har stjålet, drukket på offentlig sted og tatt ulovlig stoff. Røyker enda hasj en gang i blandt. Ble tatt for stjelingen. 

Anonymkode: b51e5...1e8

Skrevet

Jeg har syklet i fylla, Kjørt traktor i fylla, drukket som mindreårig, Røyket hasj, nasket godteri som barn, kjørt for fort, kjørt uten bilbelte, Kjørt moped uten lappen. Og kjøpt alkohol og røyk til mindreårige. Ellers har jeg jo lastet ned ulovlig. Aldri blitt tatt

Anonymkode: 13125...e1e

Skrevet

Stjal en penn en gang i en bokhandel når jeg var 11 år. Var sånn dyr penn som "alle" skulle ha på den tiden.

Fikk så dårlig samvittighet at jeg kastet den etter en uke, selvom ingen ante noen ting.

Gjest lipgloss
Skrevet

Har aldrig brutt loven som jeg vet om ihverfall :) men husker en gang jeg snappet en parkeringsplass foran en annen mann for mange mange år siden,hadde dårlig samvittighet i flere dager etterpå så det gjør jeg aldrig igjen 😔

Jeg går ikke over veien en gang på rødt lys selv om det ikke er en bil i mils omkrets 😂😂

Skrevet

Røyker hasj, selger dop, har brukt steroider, har kjørt i ruspåvirket tilstand, har stjålet fra andre.

Aldri blitt tatt for noe 😄

Anonymkode: 14e76...8f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...