Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Blir ikke vanskelig å forutse hvem som blir førstekjempen

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høstens sesong? Den sugde jo balle!

Anonymkode: dfeae...3f1

Den var ok synes jeg, mest pågrunn av Lasse og Gutta Boys dramaet

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg så for meg at det skuddet var Kari som skjøt Lothepus fordi hun var så lei han :P

Skrevet

Lothe er en dust. :angry:

• Liker 15
Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha - svarene over her er vel bare et bevis på én ting: En kvinne som åpner kjefte og tør å ha meninger som avviker fra flertallets blir fort mislikt - og deretter kritisert for *alt* hun gjør. Helt innafor å ikke like noen, men verre når begrunnelsen er et postulat om at "hun hater menn!" og fordi "hun er så teit som ikke vil ligge i den og den sengen med X og Y".

Anonymkode: a1a8e...c8d

Hun hater jo menn.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en irriterende fyr! (Lothepus).

Snakk om å se ned på kvinner.

Anonymkode: 27d01...ef9

Han er bare en ekte mann. Som vet at det finnes to forskjellige kjønn selv om feministen ikke liker det:fnise:

Skrevet

Jeg syntes både Lothepus og Kari er irriterende, jeg.

Heier forsåvidt på Tonje!

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Hun hater jo menn.

Han er bare en ekte mann. Som vet at det finnes to forskjellige kjønn selv om feministen ikke liker det:fnise:

Ekte mann? Ahaha! Nå skjønner jeg hvorfor jeg er lesbisk! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hun hater jo menn.

Hun har, så vidt jeg vet, både mann og to sønner.

Anonymkode: f8a65...4bc

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mye hat mot hun Kari Jaquesson? Jeg er uenig med henne i mye (og fikk hakeslepp av den kommentaren hun kom med i forbindelse med 8. mars i fjor, men hun beklagde den rett nok). Men jeg må ærlig talt si - hvorfor får en kvinne som er litt sleivkjefta og direkte så mye pes, mens Lothepus som er likedan (bare med andre holdninger) bare er kul?

Jeg er, tross mange uenigheter med Jaquesson, sjeleglad for at det finnes damer som gidder å åpne kjeften mot folk som tror "kvinnfolk" er en underlegen rase.

Ellers heier jeg på hun unge som levde så mye ute i naturen, og hun Lotto-dama.

Hallo? Hun er jo helt blåst! Sur i trynet hver gang Lothepus drar en liten spøk!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan Lothe kan forsvare at det er kvinner som skal ta oppvasken. Det er ingen logisk forklaring på hvorfor kvinner skal ta oppvasken. Fyren virker stokk dum i hodet. Han har fordommer som han ikke kan forsvare.

Skjønner godt at Kari spør om det er fordi penisen er i veien. 

Anonymkode: b2a9b...3ed

• Liker 27
Skrevet
9 minutter siden, Chiyo skrev:

Lothe er en dust. :angry:

Enig med deg. Alle ser ut til å digge han, men jeg liker han ikke. Kari er ikke mye bedre, men jeg synes det er bra at noen tør å si imot slike tullete kommentarer som Lothe kom med. Slike menn irriterer meg.

• Liker 20
Skrevet

Skjønner ikke hvordan Lothe kan forsvare at det er kvinner som skal ta oppvasken. Det er ingen logisk forklaring på hvorfor kvinner skal ta oppvasken. Fyren virker stokk dum i hodet. Han har fordommer som han ikke kan forsvare.

Du ser jo på blikket til Lothe at han bare driver gjøn med Kari, som selvsagt går rett på

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Skjer i neste episode, da? Brann? Er det Kari som har tent på storbonde-huset?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, The Silence skrev:

Enig med deg. Alle ser ut til å digge han, men jeg liker han ikke. Kari er ikke mye bedre, men jeg synes det er bra at noen tør å si imot slike tullete kommentarer som Lothe kom med. Slike menn irriterer meg.

Hva slags sprø folk er det i denne tråden? Folk som hyller gale Kari Jaquesson og sier negative ting om geniale Lothepus får mange plusser! Sykt!

• Liker 10
Gjest Jacklost
Skrevet

Skjer i neste episode, da? Brann? Er det Kari som har tent på storbonde-huset?

Er nok Lothepus som har prøvd å grille pølser men så ender han opp med å sette fyr på hele skogen :P

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags sprø folk er det i denne tråden? Folk som hyller gale Kari Jaquesson og sier negative ting om geniale Lothepus får mange plusser! Sykt!

Hva er genialt med deg, Lothepus?

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Chiyo skrev:

Ekte mann? Ahaha! Nå skjønner jeg hvorfor jeg er lesbisk! 

Ja da skjønner jeg jo godt at du ikke liker ekte menn. 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har, så vidt jeg vet, både mann og to sønner.

Ja men hun kan jo ikke hate sine egne. 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart er det kvinnfolk som tar oppvasken. Jeg hater oppvask så jeg hadde aldri vasket opp selv. Har vaskemaskin og kvinnfolk til sånt ;) Dessuten tåler ikke den dama å bli spøket med en gang.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminister og mannehatere som kari vet du. Like barn leker best. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hyller? Leste du i det hele tatt hva jeg skreiv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De her som påstår at Jaquesson hater menn fordi hun faktisk gidder å ta til motmæle mot mannsjåvinistiske kommentarer: Er dere de samme som frekventerer trådene som dukker opp med jevne mellomrom med tematikken "kvinner er mer priviligerte enn menn", "feminister undertrykker menn", "hvorfor går ingen i tog for menns rettigheter" og "vi som ikke får oss kjæreste fordi 80% av kvinnene deler på 20% av mennene"?

I så fall kan vi bare legge debatten død med en gang. Å kalle noen en mannehater fordi de motsier en mann med samme mynt er en simpel hersketeknikk. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, December 13, 2016 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Om man følger litt med, selv uten å interessere seg for dette, så vet man godt hvem Vendela Kirsebom er. Har aldri sett på Top Model men har visst godt hvem hun er i over 20 år. Dette er allmennkunnskap.

Anonymkode: e3b4e...4d2

Allmennkunnskap? Den var vel litt drøy? Når du må dra frem kortet: jeg har vært toppmodell, hver gang du har en mikrofon. ....ja ja. Husker toppmodeller lenge før hennes tid. Allmennkunnskap meg i ryggen

Anonymkode: 0ec50...6ae

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...